Oireita

Nakkisormet, nakkivarpaat ja levoton yö. Kahteen asti piti vehdata sohvalla ja vessassa ja sohvalla, ennen kuin olo rauhoittui sen verran, että pystyi mennä nukkumaan. Heräsin viideltä (mies puoli kuudelta), kahdeksalta (mies oli tullut just ennen takaisin nukkumaan) ja kymmeneltä! En muista, milloin meillä on viimeksi nukuttu näin myöhälle ja milloin seuraavan kerran nukutaankaan.

Mua supisti yöllä ihan älysti (siis mun mittakaavassa). Mies ravasi esikoisen huoneessa kun se itkeskeli siellä ja mulla maha kipuili koko sen tunnin enemmän tai vähemmän... En jaksanut nousta ylös tarkkailemaan tilannetta mut aamulla on sellanen olo kuin olis tehnyt kovan vatsalihastreenin yöllä... Mut en usko että mitään tapahtuu ennen kuin oikeesti tapahtuu...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Ei niin mitään oiretta sen puolesta että olis bebe tulossa... Huoh! Vai pitäis varmaan olla tyytyväinen ettei supistele kokoajan niin kuin osalla täällä :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Selkää särkyilee, supistelee ja tuntuu että toosassa piikkipallo. Valkovuotoa holahdellut tänään niin et pelkäsin jo lapsivesiä. Mut eihän tää tuu ulos ennen ku on pakko.

Oon nyt yrittänyt ottaa uuden kannan, että ajattelen sen maksimin mukaan:tänään enää enintään 4vkoa, sit tää on ulkona. Toivon toki yli kaiken et bebe haluis tulla viimeistään laskettuna ulos mut päivienlaskun kannalta otan nyt sen max 4vkoa enää. Ja samaa näiden kaikenmaailman oireiden kanssa, yritän ajatella että ei merkkaa vielä mitään. En halua innostua turhaa ja olla koko ajan että tuu tuu tuu tuu jo. Kuukaus enää, sit viimeistään saadaan vauva ulos.
(mies on ehkä jopa malttamattomampi ku minä, tänäänkin vaan ollut koko ajan että synny jo, synny tänään, synny huomenna, synny viimeistään vappuna, synny!)

Vauva liikkuu tosi inhottavasti, mun maha repee ja alavatsaa särkee muutenkin tosi ikävästi.

Voi tätä masun kutinaa, nyt taas tullu arpia parin päivän aikana iha sikana alavattaan..tuntuu et koko maha repee kohta :/

Eilisilta meni supistusten kanssa rattoisasti mutta yöllä ne loppu ihan tyystin! Iltaa kohden niitä on taas tullu ja peräpäässä se ällö paineentunne...
Mulla on kans vasta nyt tullu arpia ja ne on oikeestaan enempi kipeitä kun kutisevia. Tuntuu et nahka vaan venyy ja venyy ja oikeesti kiristää ja sattuu aika paljon.
Mä luin jostain blogista synnytyskertomusta jossa tää synnyttänyt totes että oli niin helpottunu ku alko tulla niit harjotussuppareita päiviittäin ja sit alko odottaa et se vauva justkohta syntyy ni sitä oliki jatkunu kolme viikkoa!! Mää en kestä.

Sarra just tota mäkin pelkään... Mulla on nyt 10 päivää peräkkäin tullu näitä kovia ja kipeitä supistuksia jossain vaiheessa päivää parin tunnin ajan, mutta mitä jos tätä jatkuu vielä 2 viikkoa!? En jaksa!

Vatsakin on ollut kohtuullisen sekava pari päivää. Ei kuitenkaan supistele, korkeintaan ähistyttää vähän.

Mulla on taas kaikki muut oireet loppunu, mut kävely on vaikeeta ja ummetus tosi pahana. Sais pikkuhiljaa tulla jo ne mahan tyhjenemisoireet tännekki...

Hirveitä painajaisia, dokasin 2 päivää ennen laskettua ihan täysillä!! Vedin tupakkaa kuin hullu. Heräsin morkkiksessa laivalla vieraan miehen vierestä ja mietin miten olen voinut toimia niin, koska olen koko raskauden miettinyt ravintoarvoista lähtien kaiken ja rakastan vauvaa ja miestäni :D
Kun heräsin olin onnellisin, mies vieressä, vauva masussa ilman mitään altistuksia!! <3

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Yöllä tuli muutama tiukempi supistus ja alavatsaa jomotti ja ny lähinnä vaan ärsyttää. En todellakaan haluais mennä sen lasketun yli koska 4 kilonen, joo voin synnyttää, mut 4.5-5 kilonen alkaa kyllä jo hirvittää sen verran pahasti.
Joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön, joo, mut tulis jo ulos!!

Kauhee marmatus taas heti kärkeen...

Huh, nyt pyörähti pakki ja ripaska lentää... Muutama kunnon suppari ja oksettava olo päälle. Kiva lähtee sinne polttarisuunnitteluun kohta jos vatsa on ihan sekasin... :eek:

Mä kuolaan nukkues ihan järkyttävästi. Nukuin 1,5 tuntia ja tyyny oli läpimärkä! Ja piikkipallo palas alapäähän pari tuntia taukoa pidettyään.

Mulla maha myös löysällä, oksettaa ja yleinen huono-olo.. En tiiä mistä se tämmösen pukkas.Joka paikkaan sattuu ja tuntuu taas kuin 5kg meloni painaa alapäähän. Luoja mikä olo.. Ei paljo tee mieli tällä meloni alapäässä fiiliksellä mennä huomiseen synnytystapa-arvioon :(

Takaisin