Oireita

Nenä ihan täysin tukossa. Tipat ei enää auta. Voispa syyttää siitepölyä, mutta kyllä mä luulen että raskaus on syypää.

^ Jep, tekee mieli kairata ylimääräinen ilma-aukko naamaansa. Etenkin aamuisin on hehkeä olo. Viereiseltä tyynyltä on huomauteltu jo kuorsaamisesta. Pussailukin on hankalaa, kun ei saa happea.

Mun peppu ei kestä tuolilla istumista kun tosi lyhyen ajan kerrallaan! Ärsyttävää. Yritän istuu välillä silleen toisen kankun päällä.
Alapääki tulee istumisesta kipeeks, sit kun nousee ylös niin tuntuu et koko alapää tippuu ja peppu repee :O

Vaikkei äitinsä olekaan mikään käsityöihminen, on tää mukula selvästi saanut sukkapuikot käsiinsä jostain ja tuikkii niillä epämukavasti alapäähän. Mahtaako olla poksahtaminen lähellä vai voiko tätä jatkua monta viikkoa?... :violent4
Eipä siinä mitään, valmiina ollaan jos vauveli päättäis tulla maailmaan :love2

mä voin aretha tulla pussailee sitä sun miestä jos tarvetta :wink tuu sä antaa niitä litsareita tänne meille....

Ruisleivän syömiseenkin tarvii nykyään ottaa muutama hengähdystauko kun nenä on myös täällä tukossa.

Tuntuu kuin joku tökkis alakertaa pienillä neuloilla, jalka lähtee alta, tuskaa suoriutua koirien kanssa iltapissityksiltä. Supistaa, välillä kipeesti ja selkää sattuu. Täydellinen ajotus olla kotona yksin. Kohta nukkumaan ni josko tää viisastuis. Niin ja limatulppakin lähti aamupäivällä. En kyllä silti usko, että mitään tapahtuis, mutta ikävä olotila kieltämättä!

Mäkí oon ihan tukossa. Varsinkin öisin vaikee hengittää. Mieskin on muutaman kerran karannut sohvalle nukkumaan, koska mun nenä vinkuu ja kuorsaan joskus. En oo normaalisti kuorsaaja ollenkaan.

Useemman viikon tai varmaan kohta pariki kuukautta ollu tukossa... sen seurauksena ruvennu kuorsaamaan :/ normaalisti en kuorsaa yhtään... miehellä ollu kestämistä :S välillä herään iteki siihen ku oikein vetäsee koristen henkeä... :S

Miten voi sattua häntäluuhun? Todellakin toivon, että nää kaikki oudot kipuilut persosastolla tarkoittaa sitä, että venyn hiljalleen jo valmiiksi auki-asentoon, ettei tarvitse sitten laitoksella koko settiä.

Mulla on kans ollu häntäluukipua ja siis ei mitenkään asennosta riippuvaa.
Nää yövessareissut ja supistukset on kyllä ihan sanonko mistä! Kiva yrittää saada unta kun aina vessareissun jäljiltä supistaa niin perkuleesti. En oikeen osaa edes ajatella et kuinka paljon siitä on oikeeta kipua ja kuinka paljon vaan helkkarin ahdistavaa oloa.
Mua supisti illallakin ihan järjettömästi just nukkumaan mennessä niin meni kyllä helposti toista tuntia ennenku sain unta. Mutta yks hyvä juttu; oon onnistunu aamuista venyttämään unta enkä enää herää klo 5!

Nuo supistukset..mun pitäis opetella vissiin rentoutuu niijen aikana ku yleesä jännitän joka ikisen lihaksen niijen aikaan ja lakkaan hengittämästä. Mitenkäs sitte ku tulee tosi paikka, kuolen hapenpuutteeseen!? :D

Voiko luokitella oireeksi malttamattomuudesta johtuvan vitutuksen kun synnytys ei ala?!
No semmonen mulla nyt kuitenkin on.
Viime yönäkin synnytys pyöri liianki vahvana mielessä ja tuntu että alkuyöstä ei tullu nukuttua ollenkaan vaikka taisin kyllä nukkua mutta unissaan nähdä synnytysunia tjsp.

Syvä huokaus... Moon kaamee äiti kun ei jaksa odottaa että lapsi on itse valmis maailmaan...

Mä oon kyl luokitellut oireeks itselleni ton malttamattomuudesta johtuvan vitutuksen ku synnytys ei ala. Pakko myöntää et ehk vähän pelkään itse synnytystä, koska tiiän et se tekee kipeetä, mutta lopussa on se suurin kiitos ku saa oman vauvan syliin!

Kävin tänään kampaajalla ja apua miltä lärvi näytti niissä kirkkaissa valoissa. Naama on niin turpea possunassu ettei tosikaan ja on kyllä muutenkin aika plösähtänyt olo. Kiukulla kiskoin sen kunniaksi jalkaan syksyllä ostetut joustamattomat mammahousut, jotka ei mee enää ylös asti ja istuessa ne soi :grin

Mun oli kans suunnitteilla käydä kampaajalla ennen synnytystä, mut ei mun psyyke kestä kattoo parii tuntii tätä omaa possunassuani. Aamulla pikainen meikkaus ja sen jälkeen välttelen tietoisesti peilejä. Ja mikä niiden kampaamojen peileissä ja valaistuksessa onkin?? Ne saa siellä naamaan aina +5kg efektin.

Mulla ei esikoisen synnytyksen aikana onnistunut se lihasten rentoutuminen supparin tullessa - henkinen jännitys vielä lisäsi fyysistä jännitystä.
Nyt olen huomannut että kun supistus tulee hoen itselleni "rentoudu, hengitä, leuat rentoina" ja se on toiminut. Ei tosin ole ollut kuin muutama kipeä ja tota kohdunsuun säteilyä, mutta esikoisesta jo ne muutamat ennakoivat supparitkin sai koko kropan patsaaksi!

Tsemppiä koitoksiin!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Takaisin