Oireita

Vessasta on tullut uudestaan paras ystävä! Koko ajan vessattaa. Oon myös alkanut nukkumaan tosi levottomasti. Voi ku pikkunen päättäs jo syntyä ku ei vaan enää jaksais!

Miulla alkaa olla kyljet niin kärsineet tosta kyljelleen nukkumisesta, et sen takia tulee herättyä vähä väliä..

Yöllä heräsin yhteen kipeeseen supistuksee, toista ei tullu ja sain nukahdettua, mut sitku heräsin vessaan niin oli alamaha ja alapää iha sairaa kipee.. Kun paikallaan vaan makas kyljellään, niin ei sattunu, mut pelkkä kääntyminenki sattu ihan älyttömästi..yöt nään koko ajan unta et nyt tulee lähtö, tuliski vaan jo..

Miulla on tollasta ollu myös, mutta ilman supparia tai en oo ainakaa ite heränny siihen.

Mulla oli kyl eilenillalla selkee ennätys vessareissujen suhteen; ennen nukkumaanmenoa kaks kertaa melkein peräkkäin ja sit kolmesti (!) siinä ihan lyhyen ajan sisällä. Ärsyttävää ku vasta sitten ku on saanu nukuttua jonkin verran, se rakkokin tyhjenee paremmin, noi vähän väliä pystyyn hyppimiset on sellasia et se lusikallinen tai pari just tulee. Ärsyttävää ku tuntuu et se pissahätä estää unensaannin.

Kahden kunnollisen ja yhden laimean supistuksen aamu. Kaksi olivat kestoltaan ja intensiteetiltään sitä luokkaa, ettei jäänyt epäselväksi, mistä on kyse. Sattui pakaroissa ja selässä asti.

Kieltäydyn synnyttämästä vielä, koska mulla on pitkä lista tekemättömiä hommia. Sanoin pojalle, että vapun jälkeen, ei ennen.

Olin väkisin esikoisen kanssa pihalla 1,5 h - ihan hemmetin kuuma ja tukala olla, ärsyttää kaikki niin paljon että voih, ihan hävettää ja samaan aikaan kaipaan ymmärrystä..
Meinasin että olisin jotain tänään treffannut ja poika olisi saanut jostain jotain kaveriseuraa MUTTA kun tää ärsytys ei vaan ota laantuakseen niin ei ehkä kannata, vaikka kaikkeni ton 4 veen puolesta haluankin tehdä! Syyllinen olo kun ei kykene edes mielialojaan pitämään kurissa tän loppuraskauden aikana.
Nyt meinaa alkaa puskemaan supistuksia, selkää alkoi polttamaan kun istahdin alas ja hengitys on tiheää kun supistus on kokoajan päällä.. Ja alapäätä polttaa - taaaaasssssssss.
Hitto, ja äsken kun hengittelin niin näkyi näköhäiriöitä (mikä kuulemma jolloin tulee verenpaineen äkillisestä noususta kun synnytys käynnistyy..)..
Pääsenköhän huomenna vikaan neuvolaan?
Valkovuoto on muuttunut keltaiseksi, kuulemma sekin voi viitata paikkojen kypsymiseen.
Suoli tyhjeni.
O-ou.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

aamusta asti hirrrrveee turvotus :confused: ihan vallan nakkisormet, ei viel tässä raskaudessa oo ollukaan noin paha......

Ai muillaki turvotusta. Miu jalkaterät on kuin vesi-ilmapallot.. Ja vasen jalka paksumpi kuin oikee.. Ja mun naama! Nenän varsi on nii turvoksissa, et menisin mustaihoisesta jos mustalla kenkälankilla vetäisin naamani..

^ eikös joku puhunu siitä synnytysturvasta!? :p

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Jaa että mä en oo ainoo jolla kärsä turpoaa? Just miehelle marmatin että MITEN voi nenäkin turvota! Se katto vähän alta kulmien todeten että eikai se voikkaan. Ei mun nenä sentään tollanen pottu oo ennen ollu!

munki nenä on itseasiassa menossa entistä enemmän tukkoon, vaikka sama lääkitys käytössä jo jonku aikaa.... voisko olla........?! :rolleyes:

Musta tuli ny tämmönen takakeno ankka-kvaak kvaak!! Ainut hyvä asento kävellä(lue:lyllertää) eteenpäin on takakenossa, maha pystyssä hieman haara-asennossa. Kvaak kvaak!!!

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Täällä kans yksi pallojalka, hei vaan. Aamulla suihkussa ihan kävi vituttamaan, kun mosaiikkikaakeli sattui jalkapohjiin. Oon holvannut pohkeet ja jalkaterät Ice Power -geelillä ja überseksikkäät lentosukat on jalassa 24/7, mutta ketut ne mitään auta.

Tänään sentään kädet toimii paremmin, mutta ois kyllä ihan kiva päästä kävelemään enemmän kuin 50 metriä. Juur ja juur pystyn lyllertämään parkkipaikalle ja autoon saakka, sen pidemmälle jos koitan, niin alkaa joko vatsaa kiristää tai jalat vaan hyytyy. Ois ihanaa urheilla!

Turvottaa juu. Aamusta saakka. Ei puhettakaan, että vois enää sormuksia pitää. Ja iltaa kohden turpoaa jalat vaikka kuinka litkis vettä. Jalkapohjiin sattuu kun kävelee.

Eilen illalla piti kellottaa noita supistuksia. 2 tuntia tuli ihan säännöllisesti n. 5 minsan välein. Ei ollu kovin kipeitä, välillä piti vähän irvistää. Eniten jänskätti se, että jos se synnytys ois alkanu ja muksu perätilassa. Ja sit oltiin vieläpä eri paikkakunnalla ja jopa eri sairaanhoitopiirin alueella. Onneks ne supistukset sitten loppuivat.

Ummetus alkoi taas vaivaamaan. Kaippa se ois otettava taas noi ummetuslääkkeet käyttöön. Mulla on ollu tota Levolacia, mut joku käytti jotain muuta / parempaa?

Joo turvottaa!! Sormiin sattuu kun kävelee kun roikottaa käsiä. Sukista jää kauheet rannut ja jalkapohjat on tulessa! Ei ole tämä mökkeily mennyt ihan rentoutuessa... Mullakin vatsantoiminta taas vähän tökkii, tosin tuli 2 päivää ripaskaa niin kaipa se tasoittuu nyt...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Sympatiat teille turvonneet odottajat! Huh, itse ainakin tähän saakka selvinnyt ilman, mutta vielähän tässä hyvin ehtii... ;)

Mulla oli turvotusta viime viikonloppuna ehkä sellainen nelisen päivää. Nyt on taas sormus sormessa ja painokin tipahti viime maanantain lukemista 700 g. Et on vielä toivoa saada se pois. Yritän juoda hiukan enempi vettä ja ananas toimi hyvänä diureettina.

Takaisin