Voi että Cranberry, toivon niin että pääsisit jo synnyttämään että pääsisit noista vaivoista ja oireista!
Mulla tuli uusi oire tänään, 2 viikkoa kuulostellut milloin syntyy ja mikä tää kipu ja tää on - nyt tuli olo, ettei tää synny vielä vähään aikaan, tai ikinä.. :D
Tai ehkä tääkin jää mahaan niinkuin Mannaryynin vauva? :D
Nyt sitten toteutan vielä listaani kaikessa rauhassa loppuun ( ihme paniikki ollut että kerkeääkö tätä ja tätä tehdä..), tänään istutellaan ja ommellaan (lakanakankaat tulivat eilen!!! :) ), kävellään, jos keretään..
Sellaista täällä..
Niinhän ne sanoo, että synnytys käynnistyy kun sitä vähiten odottaa, tää ei oo mun kiero tarkoitus olla nyt "tää ei vaan synny" kun musta oikeesti tuntuu että olen jopa kuvitellut kaikki ennakoivat oireet..
Vähän niinkuin aletaan tehdä lasta: ensin katsotaan oireita "oho, aivastin eri tavalla kuin eilen, olen raskaana" ja sit kun se oireiden tarkkailun lopettaa niin saakin just ne viivat tikkuun kun ei vaan osaa enää edes ajatella että ois raskaana.. :D
Mies varmaan joutuu mut väkisin viemään synnärille kun en vaan usko että synnytys on käynnissä :'D
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app