Oireita

Nyt päivystykseen mars! Istukka revennyt? Etenkin jos vuoto jatkuu... Tilaa ambulanssi hopi hopi!!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Miten Cranberry??
Tää jatkuva pissa hätä, tää on nii rasittavaa!!

Voi että Cranberry, toivon niin että pääsisit jo synnyttämään että pääsisit noista vaivoista ja oireista!

Mulla tuli uusi oire tänään, 2 viikkoa kuulostellut milloin syntyy ja mikä tää kipu ja tää on - nyt tuli olo, ettei tää synny vielä vähään aikaan, tai ikinä.. :D
Tai ehkä tääkin jää mahaan niinkuin Mannaryynin vauva? :D

Nyt sitten toteutan vielä listaani kaikessa rauhassa loppuun ( ihme paniikki ollut että kerkeääkö tätä ja tätä tehdä..), tänään istutellaan ja ommellaan (lakanakankaat tulivat eilen!!! :) ), kävellään, jos keretään..
Sellaista täällä..
Niinhän ne sanoo, että synnytys käynnistyy kun sitä vähiten odottaa, tää ei oo mun kiero tarkoitus olla nyt "tää ei vaan synny" kun musta oikeesti tuntuu että olen jopa kuvitellut kaikki ennakoivat oireet..
Vähän niinkuin aletaan tehdä lasta: ensin katsotaan oireita "oho, aivastin eri tavalla kuin eilen, olen raskaana" ja sit kun se oireiden tarkkailun lopettaa niin saakin just ne viivat tikkuun kun ei vaan osaa enää edes ajatella että ois raskaana.. :D
Mies varmaan joutuu mut väkisin viemään synnärille kun en vaan usko että synnytys on käynnissä :'D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla käy varmasti samal taval ku Mannaryynillä ja lii-saaalla et tää vauva jää masuun. Ehk sil on vaan liian mukavaa masussa. :)

En mäkään usko pääseväni synnyttämään ihan hetkeen jollei jostain syystä joutuis käynnistämään... mutta auts noita mun yösupistuksia! Ne on tosi kipeitä tai sit se johtuu vaan siitä kun on niin unenpöpperössä ni pienikin epämukavuus tuntuu pahalta... Se on se 6 kertaa yössä ku tarttee veskissä käydä niin melkein joka kertaan liittyy sellanen supistus että saa hetken puhallella ennenku menee takas maate.
Ja sit ku siihen suppariin ja vessahätään herää ni on tooosi vaikee päästä ylös, tunnen itseni kyl ihan joksikin merileijonaks! Onneks mä siirsin sen pinniksen makkariin ni saan sen avulla vedettyy itteni pystyyn :D.

Ja huom. turvotus; ei se iltasin juominen enää auta siihen :(. Tääl ollaan taas nakit ojossa menossa neuvolaan, jee jee.

hei anteeks nyt ku kysyn, mut teillä kellä on tullu hirvee kakka ennen synnytystä, liittykö siihen alkuun vatsakiertoo?? vai tuliko se vaan..? mulla oli eilen illalla/yöllä vähä huono olo, tukala ja vatsaa kiersi vähä... en oo varma olisko pari ihan pientä supistustakin ollu ja sit ku kävin vessassa tuli kyllä yks hiton hitskokin lintulauma pyrstöstä :confused: mut heti sen jälkeen olo helpotti eikä oo ollu mitään......... et tuskin se ainakaan vatsatautia olis.....?!

Mulla liittyi just sellanen vatsan kierto. Meni siis pakki ihan sekaisin! Ihan kun olis alkanut pahakin noro-ripuli!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

No ei taas paljoo tarvinnu et repee! Kyfixfix :grin
"Hei anteeks....." :grin Ahahaaaa!! Kuinkahan moni kohta saa enää pokilla kysyttyä täällä mitään mikä liittyy kakkoseen :angel9

Mulla on mahaa kierrelly muutamankin kerran mut ne menee ohi kun vaan saa sen parven sieltä ulos.

Mutta kun ny kakkoseen on päästy :rolleyes: oireketjussakin niin mä en nimittäin tajua miten voi olla yhtä aikaa ummetusta ja ripulia? Ensin saa päkistellä tovin naama punasena ja sit tuleekin varpusia.

Muutaman kerran käyny niin että oon todennu aikani päkisteltyäni et eikai sielt enää mitään tuu. Suoritan paperityöt ja otan kolme askelta pöntöstä niin huomaan että eikun tuleepas! Sit kun on viis kertaa noussut ja palannut ja tehnyt tuon saman kuvion muutamana päivänä niin keksin kokeilla et vois kokeilla nousta istunnon välillä. Kaikista paras on kun vähän keinuttelee yläkroppaa eteen ja sivulle. Kai toi ipana jotenkin siinä istuessa painuu alemmas ja pieni liike vapauttaa painoa röörien päältä.

Et meitsin rutiineihin kuuluu vessazumba nykyään.

Mäki haluun ripulin!!!! Tää 8kk ummetus alkaa riittää :D

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mä voisin haluu parin päivän ummetuksen ku tää lähes 9kk kestänyt liiankin hyvä vatsan toiminta alkais riittää.. :)

Toivotaan! Voisin kyl lahjoittaa osan ummetuksestani siulle, että siulla ois kans suht kova kaka :grin

Yöllä, kun oli levoton olo ressin ja noitten takia niin olin vähä peloissani, kun oli välillä semmoset tuntemukset, et vois tapahtuaki jotai. JA mies sano ekaa kertaa, et hällä on fiilis, et tänä yön tulee lähtö...

Eipä tullukkaan! En ois varmaa ees jaksanukaa synnyttää kovin, ku eilinen paska päivä väsytti julmetusti ja keho ylikierroksilla muutenkin, kun tuntu ettei kunnollista unta tuu..

Onko muilla, et jos istuu esim. pöydän ääressä "liian" kumarassa nii alkaa menkkamaiset juimimiset massussa.

Takaisin