Oireita

Hymykuoppa, alkaako kyykyt tuoda tulosta? Pidä meidät ajan tasalla, jos lähtö nyt tulee! Tsemppiä!

Ei tää voi vielä syntyä. Ei tällasia supistuksia oo ollu vielä koskaan aikasemmin. Ei se voi kerrasta lähteä käyntiin...ei mulla ainakaan. Mutta on kyllä pirun epämukavaa!

Älä nyt, mä jo suunnittelin aloittavani omat kyykkysarjat täällä jos ne vaikka toimiikin! Alkaa häätöyritykset meilläkin samantien :p.

Mulla supistelee jo ihan vaan tässä sohvalla istuessa, ei tarvii kyykätä! Mut kyllä mäkin sit teidän viikoilla jos sinne pääsen niin rupeen kyykkimään ja vaikka mitä et saa tehostettua supistuksia :)

Toivotaan et Hymis sulla olis nyt NIITÄ supistuksia et pääsisit pian synnyttään :)

Muilla on supistuksia tulee oikein peräkkäin monta, mulla vaan ihan randomisti silloin tällöin supistelee. Yötkin menny välillä et muutama supistus 4h sisään tai jotain sinne päin... eikä aina edes kipeitä

Aretha: mulla puutuu myös kädet ja jalat. Se on sellaista rannekanavan ahtaumaa, pahimmissa tapauksissa auttaa rannetuet. Mulla auttaa se, että yöllä oikaisen kädet linkkuasennosta suoriksi.

Joko se hymykuoppa siellä huohottaa menemään????? Mitä ihmettä tää mahan napsuminen muuten on?

Mullakin on nyt pari päivää napsunu maha koko ajan. Ennen napsahduksia oli vaan ihan satunnaisesti. On toi kyllä siihen malliin huitonutkin nyt että kyljet jytisee.

Napsuva ääni johtuu kuulemma siitä kun vauva heiluessaan venyttää kalvoja. Vähän sama kuin jos painaa sormella pitkin ilmapalloa niin että se napsahtaa.

Samaa mietin just! Hymis, ihmettelin sun kauppakassien kantoa, kun mulla jo yks kassi tuottaa sellasen olon vatsaan etten usko et on hyvä. Selkä tulee kipeäks ja varmaan sitte sellanen harjotussuppari iskee päälle. Oon päättäny nyt et käyn joka päivä kaupassa hakemassa jotain pientä, ni ei tarvii kanniskella painavia. Kissakavereille tilasin ison satsin hiekkaa ja ruokaa netistä kotiinkuljetuksella ni riittää tuleviin viikkoihin.

Vielä supistaa mutta ei nää tästä pahemmaks muutu! Ei oo siis vielä lähtö käsillä :)

Huihuihui mulla on vähän laiska mies niin kannan senkin ruokaostokset kun se ei pääse sängystä ylös edes kauppaan :D

Hymis, kyllä se kohta sieltä tulee! Ilmoittelee jo äidille! Kohta sulla on rakkaus sylissä! :)

No herranjestas ei sitten vielä! Ensin pyykit kuivumaan ja pullat uunista. Sitten siivoat kodin, vaihdat lakanat (ja peset ne tietty), teet miehelle ruokaa valmiiksi ja katsot että koti jää sellaiseen kuntoon missä mies voi sitten varpajaisiaan viettää (lue: kylmät juomat kaapissa ja popcornit valmiina). SITTEN sä voit lähteä synnyttämään, mikäli se miehelle sopii :wink

Joo on pakko saada siivottua kyllä ensin kun mun vanhemmat on tulossa käymään. Ei parane päästää niitä tänne jos on tavarat hujan hajan. Mutta noi akuuteimmat hommat niinkun pullat ja pyykit on nyt onneks hoidettu :) Ei kyllä enää supista kun 14-16 min välein...se siitä siis.

Tää turvotus..! Mistä tää tulee ja miksi? Kädet tuntuu samalta kuin joku olisi lyönyt kovaa sormille. Oon aivan avuton nakkikoura. :sad010

Mä oon kyllä aika onnellinen että oon päässy niin vähällä turvotuksella ainakin tähän asti. Ei oo ollu mitään mihin 2-3 greippiä ei ois auttanu. Inhoon sitä tunnetta kun on ihan turvoksissa ja iho tuntuu paksulta ja vesi-ilmapallomaiselta!

Tuli täälläkin se hetki että kihlasormus lähti.

Mä pistin sen laatikkoon oottelemaan. Alkoi tuntua siltä että kohta se ei lähde ilman väkivaltaa irti.

Tuli sormuksista mieleen ihan offtopic-juttu että mä kävin joskus raskauden puolivälissä vihdoin hankkiutumassa eroon mun ja exän sormuksista. Eihän niistä juuri mitään rahaa saanu, mutta tuli tosi hyvä mieli kun ne oli poissa! Mieskin tykkäs :)

Ihan käsittämättömät liitoskivut!
Istuminen on suurimman osan aikaa ihan okei mutta koita tästä sitten suoristaa, ai perhana!
Mä oikein odotan tätä pääsiäisaikaa innolla, montakohan väärää hälytystä sais mahtumaan näin pitkään viikonloppuun? Arvaan että useamman ainakin. Seuraavaks veikkaan et tulee jotain raskausmyrkytysoireita, joita pitää lähteä selvittämään mutta jotka ei lopulta aiheuta minkäänasteisia toimenpiteitä. Huoh.

Munki pitäs. Mul on ulkomailla ostetut valkokultaset, minkähän lie karaatin ovat :grin Ois kiva saada niistä jotaki, paljon sä sait(jos uakallat kertoa)?

Takaisin