Oireita

Mulla oli molempien keltakultaset ihan peruskihlat ja sit mun 7 timanttinen valkokultanen vihkisormus ja taidettiin saada niistä yhteensä joku 140€. Ei siis oikeesti juuri mitään!

oho :eek: oliko ne siis ihan aidot timantit?! on kyllä tosi vähän ja nythän ne koko ajan mainostaa et kullan arvo on huipussaan.... HUIJAUSTA!!! mut ehkä tollasessa tilanteessa se ajatus on tärkein :)

Tänään tuli eka puristava supistus! Eli mulla synnytyssupistukset tuntuu ensin selässä menkkamaisesti, sitten lievään puristuksen tunteeseen ja mitä enemmän auki sitä enemmän leviää eteen, lopuksi tuntuu kuin ois koko lantion ympäri metallivanne, mikä puristaa!
Ei tullut kuin yksi, mutta se sai minut muistamaan että sitä on luvassa 1000 kertaa kovempana!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Kyfixfix joo ihan aidot timantit kyllä, mutta ei ne kovin isoja ollu. Tais olla yhteensä about tonnin sormukset kun ne ostin.

ohhoh!!!!! ihmettelen kyllä miten ne niin vähän maksoi... eihän kullan arvon pitäis käytössä laskea, ku eikös se aina sulateta uudelleen....... ihme touhua....!

Mut liikkeestä ostetun sormuksen arvohan on ihan jotain muuta kun sen kullan + timanttien arvo :) Eihän mistään saa valmista tuotetta raaka-aineiden hinnalla!

Ja ettei mee ihan aiheesta ohi niin edelleen supistelee muuten noin 15 min välein aika ilkeesti. Loppuiskohan nää jo kohta?

Tässä marissu muutaman viikon kun yöllä heräilee, eikä uni tuu niin nyt pitkät unet ovat palanneet! Menin eilen kymmeneltä nukkumaan ja yhtäsoittoa nukuin tähän seiskaan! Ei kertaakaan vessakäyntejä tms. :) ihanan pirteä olo, hullulta vaan tuntuu tähän aikaan olla hereillä.
Ja ällövaroitus**************Äsken kun pitkän yönjäljiltä heräsin, vessassa käydessä tuli järetön limalöntti, vastaavaa en oo eläessäni nähny**** :o

Teiltä kaikilta lähtee tulpat :D Mie oon vaan niin tulppa kiinni..
Ehkä toi mies vois vähän häiritä tänään mun paikkoja, jos lähtis..
Viimeksi lähti synnärillä ja kun tulppa läks, aloin heti avautumaan ja supparit koveni puolella..
Kaikille ei kuitenkaan niin käy..

En tiiä oisko ollut tulppaa?! Vai oisko valkovuoto tehnyt näyttävän paluun :o en kyllä osaa yhtään sanoa mikä oli. Mutta ällö se oli mikä ikinä olikaan. :D

no mut 10%?!?! mä en sulata tätä :mad:

mulla taas toosa alotti kiristelyn/jomotuksen... olis kiva tietää tekeekö se siel jotain, vai häh....

Oon niin väsynyt koko ajan etten oo ees jaksanut tietokonetta avata et olisin tullut tänne keskustelee teidän kanssa. Voisin vaan oikeesti maata sängys tekemättä mitään koko päivän! Tai voisin muuten mut sit tuntuu kauhee paine lantiossa.

Eilinen seksi oli kaikkea muuta kuin mukavaa... Noh, ehkä kaikessa epämiellyttävyydessään saattoi tehdä jotain hyödyllistäkin tuolla alhaalla!?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

mä taas oon just sellanen et vaikka olis mimmonen herkku, jos se on pahaa, en syö.... mut pakko myöntää et mun maine on nyt menny ja pakko oli vähä halipusutella pimeessä peiton alla :oops::eek::confused: HYH!!! Mut ei tullu pahempia supistuksia, muutama harjotus vaan... viimeks kumminki kivisti koko yön ja siitä on jo aikaaaa...... vähä huolestuttaa, etä joutuuko tässä nyt oikeesti ruveta hurjastelemaan....

Ihan tosi inhottavia kipuja :/ Maha on ollut enemmän ja vähemmän pinkeänä niiden parin supparin jälkeen, tullut muutama lievempi supparikohtaus!
Kumminkin tonne alapäähän tuikkii ja repii kokoajan, että kai jotain tapahtuu.
Tänään taivastelin tätä mahaa, kuinka paljon pienempi tää on?!?
Ekaa kertaa tuli huoli että mitä jos tuleekin joku 2,5 kg rääpäle?! :D Miten sitä osaa käsitellä kun esikoinen oli niin iso?!

Yskä helpottaa, tässähän on kohta synnytyskunnossa ;D

Mulla laantu eiliset supistukset 02 mennessä niin että pääsin nukkumaan. Taidan ruveta useemminkin käymään yksin isoilla ruokaostoksilla jos se saa noin kovia supistuksia aikaseks! Huomenna vois vaikka kokeilla uudestaan...kannan sit vaikka kiviä jos ei kaupasta tarvii mitään!

Voi, mutta en tiiä riittääkö siihen niin pieni ponnistelu. Kai se vaatis jotain vähän rajumpaa että ihan repeis. Sillon kun mulla oli niitä vatsakipuja istukan reunan kohalla niin epäiltiin että oisko revenny, mutta ehjä ja siisti se on aina ollu ultratessa ja kuulemma siihen repeemiseen liittyy aina kipua ja verenvuotoa eli sen huomais kyllä.

Oletetun limatulpan irtoamisen jälkeen, tullut jokunen supistus ja astetta kipeämpiä mitä tähän saakka.. sekä muut oudot nivus ym kivut. En ole valmis vielä... tai no ei tuo limatulppa kerro ees mitään, voin olla vielä ens joulunaki tämän pallon kans. Huh! Pelottaa jännittää..

Täälki tulppaillaan.. Ennen pöksyjen märkätuntemusta oli ihan, ku menkkavuoto ois tulossa.
Äly kipeet menkkafiilikset siis..

Takaisin