Oireita

Samat fiilikset on täälläkin Milleri! Nyt vain odotellaan tuleeko näistä kivuista ja suppareista säännöllisempiä. Musta kyllä tuntuu ettei tämä kaveri halua syntyä, jos sen antaa itse valita. Voisin vaikka ilmoittaa sen esikouluun valmiiksi, jos siihen mennessä olisi tullut ulos.

No joko taas joku lähtee synnyttämään? Mä vasta pesen vauvalle lakanoita ;)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mun täytyy myöntää ettei mullakaan ole kaikki vielä pestynä ja laitettuna. Kaikki on sentään hankittu! Jos lähtö tästä tulisi ennen ensi viikon käynnistystä niin täytyisi varmaan supparikivuissa pari asiaa vielä hoitaa :grin.

Mulla siksi tulikin paniikki ja itkukohtaus, kun vauvan pörröpuku seisoo postissa pyhien yli :( ei se raasu pärjää ilman pukua :D ja itelle rätit sun muut hygienia vermeet hankkimatta. En oo varustautunu vielä lähteen synnärille, EN OLE!

No mutta mies hoitaa? Kyllä se mieskin osaa sen puvun hakea postista, ja ostaa sulle muutamat libresset. Jos lähtö tulee niin eipähän tule stressattua sitten 5 viikkoa etukäteen näitä hommia?

Hitsiläinen hyvä et tuli tääkin täätä mieleen. Tarvis varmaan muuten ihan oikeesti käydä nappaan paketti siteitä. En oo meinaan ostanu niitä varmaan kymmeneen vuoteen, joten vähän vaikea ohjeistaa miestäkään valkkaamaan oikeita. Vaikka eipä se kai yhden paketin kans niin nököä ole.

Inhottava yö takana, mahaa sattu joka kerta, kun käänsi kylkeä. Selällään supistaa ja nouseminen on tuskaa, koska vasen nivunen kipuilee tosi pahasti. Onneks päivällä on helpompaa.
Muoks. Tickeri jätättää jostain syystä, nyt on täynnä 35+0!

Niin tosiaan, onhan mulla tuo mieskin :grin sitä jotenkin koko ajan ajattelee että "minä hoidan, minä ostan", ei se tuokaan niin uusavuton ole, etteikö niitä osaisi hommata plus muita mitä tarvitaan. Kiitosta tästä herätyksestä spiraali! :p

Mulla alkoi taas nää kivut, pistelee alapäähän, ihan kuin joku venyttäisi kohdunsuuta...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Tänään mä oon ollu ehkä aavistuksen reippaampi mutta nyt jo alkaa väsy painaa ja pahasti... Ja siis herttinen tätä turvotuksen määrää! Sormet on tunnistamattomat prinssinakit ja sattuukin vähän. Yöllinen turvotus ei oo edelleenkään laskenut.
Liitoskivut on edelleen aika mojovat ja tuntuu jotain selän puolellakin. Flunssa sentäs oireilee lähinnä räkätautina, pientä yskää on myös mutta henki sentään kulkee.

Mulla tulee päivittäin aika paljonkin kivuttomia supistuksia. Kunnolla kipeitä supistuksia ei oo tullu juuri lainkaan. Tai no yleensä kun oon koiran kanssa lenkillä niin loppumatkasta alkaa supistelemaan ja vihlomaan mut sekin on varmaan enemmän semmosta liitoskipua.

Tänään taas olin koiran kanssa kävelyllä ja loppumatkasta tuli vähän kipeämpiä supistuksia. Oltiin jo siinä kotikadulla parin sadan metrin päässä kotoota kun yhdessä pihassa oli sitten pikkukoira vapaana ja rupes haukkumaan meille. Miun koira on aika iso kokoinen (säkä päälle 70cm) ja vetää yleensä kauheet hepulit toisista koirista, on innoissaan eikä oikein vissiin tiedä miten suhtautua vieraisiin koiriin. Se pikkukoira tuli sitten ihan meijän luokse asti. Tosi kiva siinä sitten kun supisti perkeleesti niin yrittää pitää omaa koiraa aisoissa, sattu aika lailla ja vähän säikähin sitä tilannetta. Onneks se pikku koira siitä sitten häippäs ja päästiin jatkaa matkaa. Melkein ois tehny mieli käydä sanomassa pari valittua sanaa sen pikkukoiran talon väelle siitä, että jos pitää koiraa vapaana pihalla ni sais kuitenkin varmistaa ettei se koira lähe siitä pihalta muitten perään haahuilemaan. Ei ollu nimittäin eka kerta.

Tissit alkaa valmistautumaan, vähän jo aristavatkin :) Niitä kivitissejä odotellessa!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Vetäisin yöllä nerokkaasti kylmägeeliä sekä pohkeisiin että kyynärvarsiin ja kämmeniin, että nyt helvetti riittää tämä turvotus! Auttoi melko rivakasti, mutta tuli kyllä kylmäkin. Hampaat kalisten makasin peiton alla, mutta ainakin kämmenselistä erotti taas rystyset.

Kävin vain kerran pissalla ja sain ennätyspitkän unipätkän, ainakin 5 tuntia!

Olin olevinani reipas ja revin sängystä lakanat ja puuhasin pyykkien kanssa. Alkoi supistaa selän puolellakin, joten pitää ottaa lepoa. Poika myllertää iloisena mahassa. :Heartblue

yöllä alko ihme kipuilu alavattalla, joissain asennoissa helpottaa, mut ilkee silti olla.. Mitää panadolia viitti kuitenkaa tohon ottaa ku tuskinpa auttaa mitään..

Olo on kyllä tosi tukala. Nyt tuntuu siltä, että vauva ei enää mahdu tuonne. Kipuilua on alapäässä jatkuvasti.

Eilen illalla tuli megasupistus ilman kipua. Koko keskivartalo meni niin kipsiin, että piti nousta etunojaan puhaltelemaan. Kesti minuutin ennen kuin alkoi laueta.
Yksi vain, mutta ihanasti ilmoitteli mulle, että mitä on edessä!
Tuli hurja fiilis, että tuohon vielä se helvetillinen kipu mukaan. Voi hurjaa, milloinkahan se alkaa? :rolleyes:

On kyllä oireet pamahtaneet takaisin kaikki! Pahoinvointi, unettomuus, närästys, ranteiden kipeytyminen(?) ja turvotus. Hetken oli helpompaa kun maha putosi, mutta se on kai sitten kasvanut jo takaisin samoihin mittoihin ja painaa taas tosi ylös, keuhkoihin ja mahalaukkuun. Jos nyt jaksaisi viikon verran vielä!

Mä oon nukkunu koko päivän! Oon välillä heräilly juomaan ja vessaan (ja foorumille :D) mut muuten oon vaan levänny kun väsyttääää!!! Mut nyt onkin jo paljon parempi olo eikä edes toi masujumppa tee niin kipeetä kun viimepäivinä :)

Maha on laskeutunut!!! Näyttää ihan kaljamahalta :D Ja nyt tullut useampaan kertaan päivässä kivuttomia suppareita, mut taitaa johtua siitä et millä ei voi olla tekemättä hommia! :)

Takaisin