Oireita

Mulla on huulet turvoksissa, mutta johtuisiko vaan flunssasta ;--D
Näytän kyllä varmaan ihan siltä että synnytän kohta, kun päiväkodin täditkin kyselivät taas että milloin synnytän..
Vähän alkaa taas iltapäivän lähestyessä tuikkimaan selkää ja hengästyttää - tää flunssa!!!!!!

Ja mie mietin nyt miten kerkeän istuttaa orvokit ennen synnytystä, loput siemenetkin on pakko kylvää huomenissa ettei jää tekemättä!! ;D
Vaikka kai 3 viikossa saa vaikka hidastetun hidastettuna hoidettua edellä mainitut..

Laiska olo kaikinpuolin, jopa se ajatus että postit pitäisi kohta hakea saa mut väsymään.. :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mulla on muuten kans kokoajan huulet tosi rohtuneet ja kuivat vaikka en flunssassa olekaan!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Tosi mukava yö, klo 00-06 välillä noin tunnin välein vessassa. Mut pakko juoda iltaisin ja öisin ku muuten suu kuivuu kiinni ja sit menee koko aamupäivä tankatessa(menee muutenkin) yms. Selkääkin juili yöllä, monta kertaa aaltomaista kipua alaselässä joka kesti max sen pari minuuttia ja vihlos mahassakin monesti. Maha pinkeenä joka kääntymisessä ja nousemisessa. Aamusta sit sain taas onneks nukuttua sen kolmisen tuntia rauhassa ja sikeesti :)

Alkaa toi ulkoilu ja kävelyreissut käymään uuvuttaviksi ja haastaviksi. 0,5km jälkeen alkaa noi aiemmin mainitut selän kipuilut, rakon vihlomiset, kipuilut mahassa ja supistukset ja viime aikoinen veemäinen riesa: "pitkään" kävellessä ja seistessä jaloista menee menee tunto ja alka kihelmöimään, ennen oli vaan oikea jalka mut nyt menee myös välillä vasen jalka. Siinä kiva huohotella maitohyllyjen välissä et miten taas pääsee kotio asti ehjänä.

Mä tossa joku päivä ihmettelin peilistä kun mun huulet on pulleamman näköiset! Iiiks! No, mulla kyllä koko naama turvoksissa eli ehkäpä johtuu siitä :D

Tuntuupas maha pinkeeltä. En tiedä onko suppari päällä vai johtuuko vain siitä että söin vähän liikaa lounasbuffetissa ja hörpin ehkä semikäyvää simaa päälle. Tyyppi punkee kyllä peppua taas puolelta toiselta niin kovin ettei sekään ainakaan auta tilannetta. Tukala olo joka tapauksessa eikä löydy millään hyvää oleiluasentoa.

Täällä on supistellut aika kivuliaastikin jo useamman tunnin ajan putkeen! Toivottavasti nämä saavat jotain jo aikaiseksikin, ei haittaisi vaikka vauva tulisi ennen laskettua aikaa :). Huomenna ollaan jo täysiaikaisia ja äitiyspolille menossa arviointiin, sopisi mulle vaikka jäädä samalla keikalla synnyttämään!

Tääl on supistellu eilisestä lähtien aika tiuhaan.. Sais vaa alkaa olemaan kivuliaammat, et kehtais ees soitella polille.

Mä kävin kävelemässä sellasen about tunnin aika reippaasti tuolla ympäri kaupunkia, mutta ei kyllä silti supista! Häntäluuta särkee sisätutkimuksen jäljiltä niinkun edelliselläkin kerralla ja alamahaa vähän vihloo, mutta muuten olo on hyvä.

Eikä oo huulet tai muutkaan turvonnu, blaah!

Kyllä mun huuli vähän botoksia kaipaiski ;)
Viime yön kans jouduin ravaamaan pissalla. Tosi hankala nousta sängystä vasemman nivusen takia, joka on tosi kipee maatessa.

tää otti jumppapallon käyttöön ja kokeilee auttaako se yhtään alaselkä kipuun,jos sen päällä istuu tässä tietsikalla ollessa :)

Vaunuillessa supisteli aika kivasti ja muksu painoi alas. Lenkkeillessä on jo fiilikset että ei haittaa vaikka vedet meniskin joten reippaasti vaan :D
Hymis, mulla ainakin esikoisesta synnytys alkoi aivan ilman suurempia oirehtimisia, josko sullakin piakkoin ;)

Mie otan kohta ihan vanhan ajan imukupilla ton beibin pois tuolta. Toivoisin, et ens yönä alkais tosihommat, en jaksa jos kolmas päivä (siis huominen) on samanlaista kiusaamista näitte juimimisten kanssa..

Eilen illalla tuli ihan kirkkaan punasta veristä vuotoja ja supisteli säännöllisesti n. tunnin ajan 10min välein, mutta supistukset oli täysin kivuttomia. Sairaalasta käskettiin seuraamaan tilannetta ja jos vuoto pahenee niin sitte näytille.

Tänään ei mitään vuotoa, supistuksia silloin tällöin, pientä "kuukautiskipuilua" ja vauva liikkuu vilkkaasti eli eipä täs kai vielä tositoimiin pääse. :) Ja vauveli saiskin olla vielä masussa ainakin viikon, tänään 36+0.

On tää kyl niin turhauttavaa ku kipuilee ja mitään ei tapahdu. Onko tää nyt tällästä sinne synnytykseen asti, eli yli mennessään vielä sellaset viis viikkoa? Toivon et torstaina synnytyslääkäri olis "voi että, täällähän on paikat hyvin jo valmiina ja auki ja vauvakin alhaalla ja tulossa, ei mee kauaa" mut on ehkä liian optimistista :grin

Voi jösses tätä turvotusta, on kyllä niin norsu olo kun vaan voi olla..

Mullapa on ihan uus oire! Tää on kuulkaa mahtava juttu (not): tihkuu pissaa. Siis ei lirahtele ja muutenkin tuntuu, että rakko on ihan kontrollissa, mutta jostain sitä tirahtelee. Jäiskö sit vessassakäynnin (sen 27 kertaa vuorokaudessa) jäljiltä putkistoon sen verran pissaa, että pikkarit tuoksahtaa? Kun ei vaan saa tikistettyä rakkoa tyhjän tuntuiseksi, vaikka miten yrittäisi.

Oon ihan että jee. smiley-chores003

Näköjään alkaa turvotus jo iskemään tännekin, mutta ei vielä kovin pahaa ole. Ennemmin helpotus kun tietää että osa tuosta vaakalukemasta on vettä.

Sormuksesta jää rinkula sormeen ja sukan kumppari näkyy pitkään nilkassa. Mutta vielä pystyy sormusta pitämään kuitenkin, eikä raajoista silmämääräisesti muuten huomaisi turvotusta. Kun esim. kesähelteillä olen saattanut joskus turvota niin että jalkapöydän ja kämmenselän päällä on sellainen hölskyvä kerros.

Mulla on aretha sama juttu, tai sanotaan nyt ihan suoraan, että ongelma. Miks meille naisille ei suoda edes raskaana sellasta ajanjaksoa et haarovälistä ei vuotais jonkin sortin eritettä. Lisää entisestään itsevarmuutta tästä seksikästä kehosta.

Takaisin