Rv 36+6: Masu tippunut lisää.. Ja tuntuu pienemmältä????
Olen jo tänään miettinyt, että onko lapsivettä tarpeeksi - mutta kai se on kokoajan lisääntyvä hengityksen helpottuminen mikä tekee tän kevyen olon..
Kaupassa kävelin kuin mummo.. Nyt alkaa pikkuhiljaa tulla ne "pallo jalkojen välissä" - fiilikset ja tästä ne vaan pahenee ja lopussa on sit ne "apua, tää vauva varmaan tippuu kohta ulos"-fiilikset..
Kaikenlisäksi tuntuu välillä että mun klitoris ois kohta repeämässä, mitä koin viimeksi synnytyksessä - tosin 10000 kovempana..
Supistuksia edelleen vaan max. 5 kunnolla mahan kovettavaa, loput sellaisia lievempiä ja olen huomannut että vauvan pyllyily + suppari samaan aikaan on tosi, tosi pysäyttävä yhdistelmä! Se kai sit jotenkin voimistaa supparia, kun kohtu jo valmiiksi kovana ja vauva vaan tunkee itseään suppareista huolimatta.. Hmm :)
Tänään on ollut oudon seesteinen olo huonoista yöunista huolimatta, kävin 22 nukkumaan ja sit oli pissattava ja käännettävä itseään, sekä mies heräs 4.00 töihin ja 5.00 valvoin tunnin ja kävin 1,5 tunniksi tutimaan..
Olin aamulla niin jäissä, että unohdin syödä itse aamupalan - mitä tapahtuu toooosi harvoin!!
Vielä pitäis raahautua metsästämään orvokkeja, sekä multaa..
Kaupasta jotain pientä! Ei vaan huvita lähteä mihinkään kun jotenkin niin vaivalloisen näköistä se kävely ja sit kaikki vaan tuijottaa .. :D
Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app