Oireita

Vauvan pää on nyt tuntunu reilun viikon tuolla alhaalla kävellessä, mut en mä tajunnut sen tuntuvan noin sormella. Ei olis pitäny koittaa!
Ei todellakaan seksiä nyt. Tulee tunne, et sille tulis varmaan joku aivovaurio! :grin
Tänään on 35+6. En mä tiedä kuinka kauan hän tuolla noin roikkuu. Lääkäri arvioi viime viikolla, et syntyisi laskettua aiemmin.
Saas nähdä!

Pioni ootko tosissas et vauvan pään voi tuntea o_O Täällä tyyppi on ollu pää tosi alhaalla aina ni nyt aloin pelkäämään jos se oikeesti syntyy se reikä päässä :eek:

Ai kerkesitkin jo vastaamaan :) meillä ei seksiä ennen ens viikon lääkäriä, jossa selvii tarkemmin pikkusen sijainti.

Viimeviikon maanantaina lääkäri koitti sormella ja sano, et pää tuntuu, kohtu kypsä ja alhaalla on. Pää ei ollu kiinnittynyt, kun tunsin kuinka lääkäri nosti vauvaa sormilla ylöspäin.
En mä uskonut itse siihen sormilla ylettävän, mutta yök kun tunsin oikein pään kaarevan muodon. :eek:

Mie en edes koita :/ Muistan kun synnytyksessä kätilö sanoi "koita, pää näkyy jo" ja koitin, "näin vähän vasta?!?", huusin! Pää tuntui siis n. 5 cm alueella ja pojan päänympärys oli lähemmäs 40 cm kun syntyi.. :D Ei paljoa lohduttanut se 5 cm!!!

En siis ronklaa tota alapäätä, jos siellä jotain tuntuu..
Mullekin sanoi lääkäri viimeksi että pää tuntuu, rt:ssä on.. Ei kiinnittynyt..

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ja Pioni, sulla kyllä on tosi alhaalla vauva jo :O Eiköhän se synny rv 37-38 viimeistään!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Siis nyt apua! Meillä niitä peittoja tuossa vähä heilutettiin ku lääkärikään ei sillo kieltäny ja mieli teki. Kerron seksin jälkeiset hetket nyt hyvin yksityis kohtasesti, soriiii!! Kävin suihkussa ja puin päälle ja kävin vessassa ja laitoin housuihin siteen ja ku nousin pöntöltä niin jotaki tuolta toosasta valu aivan vetenä! Oliko se vaan valkovuotoo ja ne mällin rippeet vai oliko myös lapsivettä? Mut eipä oo ennen mällit vetenä tullu! :eek: pitääkö nyt soitella jonnekki helvetin äkkiä ja pakata se sairaalakassi vai ollaanko tässä nyt vaan niinkö ei mitään ja seurataan tilannetta!?

Lyyti tee se paperitesti kotona ennen kuin juokset sairaalaan. Usein lapsiveden menoa seuraa supistukset myös... Eli paperia housuun ja jos kastuu nyt läpimäräksi niin luultavasti on lapsivettä, valkovuoto/mälli jää paperin päälle eikä imeydy niin hyvin.

Ja tuo pään tuntuminen omiin sormiin, YÖKS! Meillä lääkäri tunsi sisätutkimuksessa jo pään rv 26. Työnsi päästä niin nousi jalat kylkiluita kohti, mutta en mä sitä ite vielä ole tuntenut. Enkä aio nyt kokeillakaan - ÄLLÖÄ!

Mä en aio kokeilla, tuntuuko pää! Menis seksihalut heti. Ja niitä on toistaiseksi ollut, paljonkin, yleensä jos en mieheltä saa niin nään sitten parin yön välein seksiunia. Kiltisti tuo mies on onneksi hommat hoitanut.

Mulle ainakin on paljon iloa tällaisesta vertaistuesta - hyvä tietää että muillakin maito valuu ja toosa on turvoksissa ja liikkuminen kömpelöä, ja siitä huolimatta peitto heiluu. Kehtaan sitten itekin ehdotella kotona, kun tajuan ettei tää mun tila ole mitenkään ainutlaatuisen hävettävä.

Varmaan me molemmat odotetaan sitä että tää vaihe päättyy, mutta luulen että mun ulkonäkö on monta kertaa isompi ongelma mulle kuin miehelle. Sitä taitaa enemmän ärsyttää mun ikuinen valitus aiheesta.

En aio kokeilla mistään kautta vauvan päätä1 :O hyh.. riittää sitku on pihalla ni sitte!

Lyyti, jos se olis ollu lapsivettä, niin todennäkösesti sulla olis jo tullut sitä uudestaan loristen. Ja todellakin supistuksia säännölliseen.

Iiii-saaa, vähän on itsellä semmonen jännittynyt olo millon synnytys alkaa. Yritän kuitenkin olla asenteella, että syntyy joskus 39 viikolla, ettei kävisi odotus kärsimättömäksi. Eikä supistuksia ole tullut kuin muutamia kipeitä.
Syntyy kun on valmis syntymään!

No joo, sitä tuli sen hetken iha valumalla ku pöntöltä nousin eikä supistele sen kummemmin, alaselkää vaan vähä juili. Ompas menny miehen nesteet kuukauden aikana vetiseksi! :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Ja jos mies suhtautuu asiaan tuollain ku lähtö oikeesti tulee ni taksilla taijan saaha lähtee. Sanoin et en kyl nyt tiijä tuliko lapsivettä vai mitä mut jotaki valu aivan vetenä ni isäntä rupes intoa puhkuen kattolamppua asentaa ja sen jälkeen karkas ulos. Meni aivan mykäks ja tillotteli vaan sivusilmällä mua :confused: mitäs tohon nyt sit sanos..:eek:

Paperi kastu, täällä siis lähetään tarkistettavaksi!! :(

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Lyyti onnea matkaan! Täällä odotellaan intopiukeena väliaika tietoja!

Lyytille tsemppiä!!! Toivottavasti sait miehesi mukaan :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin