Oireita

Näissä herkkuhimoissa auttaa kyllä paljon tuo iso perhe- ihan sama mitä leipoo, niin kaikki katoaa kuin pieru saharaan..ja mies vainuaa kaikki herkkukätköt (yritän aina jemmata jotain suklaata yms leipomuksia varten) ja tyhjää ne hetkessä, ja kun marmatan asiasta hymyilee vaan että olehyvä, nyt sun ei itse tarvinnut niitä syödä:p..

Jep, turha haaveillakaan mistään "vierasvarasta" kaapin perukoilla, isäntä on ne syöny ennen kuin kaapin ovi ehtii sulkeutua. Ja sit se ihmettelee, miksei meille koskaan voi pyytää extemporevieraita, vaan kaikki pitää suunnitella..:rolleyes:

Mä toisaalta harvoin haluan mitään makeaa, suklaata kyllä tykkään syödä, mut karkista en välitä ja leivon tosi harvoin, kun mulle ei maistu ja muu perhe syö heti kaiken.. Jos haluan herkutella, teen hyvää ruokaa tai jotku hyvät voikkarit/munakkaan iltapalaksi.

Nyt iski himo kaupassa! Palasin vielä kassalta karkkihyllylle hakemaan Tupla king size pötkön. En edes normaalisti tykkää syödä suklaata, mutta nyt juuri tuo piti saada. Kun sain kassit pakattua ja lähdin kärryjen kans autoa kohti, mun oli pakko repiä patukka auki. Söin puolet patukasta nano sekunnissa auton vieressä, mun kädet oli ihan sulaneessa suklaassa, joten revin ostamani talouspaperipakkauksen auki ja AI ETTÄ OLI HYVÄÄ! Ihmiset kyllä katseli mun touhuja, mutta mä en valittäny, oli vaan saatava tuplaa ja HETI!

Helposti ku kohtu painaa verisuonia. On ihan yleistä, makaa kyljellään ni helpottaa... Jos et oo selällään ni sori hutilyönti :p

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Joo siis kyljellään maatessa. Mutta en tiiä voisko johtua sit siitä että oon syöny tosi huonosti tänään? On vaan outo fiilis kun päässä heittää. Tuntuu vähän niinkun olisin humalassa.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Paha mennä veikkaamaan. Millasia sun verenpaineet mahtaa olla? Itehän vetelen täällä jatkuvassa kännissä ja keinuttaa samalla lailla ku ruotsin laivalla(noitten alhasten paineitten takia siis :wink), mutta eipä tätä selvinpäin kestäiskään...

Tänään oli 119/62 eli pitäis olla normaalit kyllä. On vaan jotenkin tukala ja epänormaali olo. Oon kuitenkin tässä viimeaikoina voinu selkä- ja mahakivuista huolimatta muuten hyvin!

Klo. 22 nukahdan ja nyt klo 3.30 vessareissun jälkeen pirteänä, uuuuujeeeeeeeeeee ;/

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Täälläkin valvottu jo tunti, apua... Huomisesta ei tule kyllä yhtään mitään!

Mulla ei oo mitään muistikuvaa nukahtamisesta :o Tai siis en muista riisuneeni enkä tiiä yhtään mihin aikaan oon käyny nukkuun. Oon ilmeisesti käyny autopilotilla illalla kun sängystä heräsin ihan normaalisti kuitenkin. Oli vaan niin raskas päivä eilen että oli illalla ihan veto poissa.

Ja sit tulee nykyään nukuttua 7.30 asti! Yleensä herätään jo 5-6 kun mies lähtee töihin :/ Poikakin ruvennut nukkumaan pidempään, mitäköhän se öisin puuhaa :/
Onneksi saa vielä nukkua pitkään!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä oon huomannut etten enää tiiä itsekään, että oonko yöllä nukkunut vai en. Tuntuu et oon koko ajan ollut tietonen ympäristön tapahtumisesta, vaikka olisin nukkunut sikeesti. Ainakin kello on mennyt yöl nopeesti, vaikka tuntuu ettei olis ees nukkunut. Olipas sekavasti selitetty, yrittäkää ymmärtää. :)

Mulla ainakin on tollaisia öitä että tuntuu että olisi ollut kokoajan hereillä mutta silti kello mennyt nopeasti. Olo voi joskus sellaisen yön jälkeen olla virkeäkin mutta yleensä vähän tokkurainen. Epäilen että silloin tulee pilkittyä kyllä kevyesti vähän väliä, mutta oltua välillä hereilläkin.

yleensä nukun ihan hyvin n.klo5 asti, sitten vähän aikaa hereillä ja mukahan uuestaan... onneks saa nukkua pitkään vaikka yön ois valvonu-niinku nyt ku heräili vähän väliä kääntämään kylkeä...

Viime yönä olisin muuten nukkunut hyvin mutta heräsin sit neljän maissa kauheeseen nälkään! Mikä juttu se on et just silloin kun ei kolota tai pissata niin iskee nälkä?!

Tää närästys. Ja sitten kun ei voi edes piimää tms. hörpsiä vapaasti, koska sokerit. Renniessäkin on sokeria!
Asunnonvälittäjä on hipihiljaa, mies vei auton (no tuskin oisin mihinkään jaksanut ajaakaan), töissä näyttäisi olevan sähköpostien perusteella huomenna vastassa melkoinen kaaos, liitoskivut, maha painaa eikä oo mitään tekemistä.

Vali vali vali, ruikun ruikun ruikun!

Mua huimaa koko ajan, usein myös maatessa. Tosin paineetkin on hyvänä päivänä luokkaa 110/55, huonona selvästi vähemmän.

Takaisin