Oireita

Luulin jo että ärästys helpotti heti kun ostin ison pullon gavisgonia. Tai siis pullo on korkkaamatta pöydällä kun närästys hävisi illaksi.

No, pääsin kuitenkin kokeilmaan sentään kun makoillessa alkoi polttella. Mut hyi *@##**!!! Ostin litkua kun muistelin että vaahtoavien tablettien syöminen oli jotain aivan kamalaa mutta oli litkun nieleminen vasta olikin sävähdyttävä kokemus. Muovinen, esanssinen, emäksinen ja vähän makea maku ja kelmumainen suutuntuma. Otin vielä lusikalla kun ei ollut mitään pientä törppöä mistä olisi voinut ykkösellä vetäistä. Toinen lusikallinen ei oikein meinannut pysyä alhaalla.

Apteekissa vielä sanoivat ettei tota kannata ihan huvikseen latkia kun siinä on alumiinia (?). No, ei tulis ekana kyllä mieleenkään.

Mut tuntuu että auttoi, ah.

Joo se gaviscon on aivan hirveen makuista! Mutta se auttaa... Tänään just hyödynsin työpaikan lääkekaappia kun oli niin kauhee poltto ja renniet oli kotona... Hyi yöks!

Ummetus has arrived! Ei hitto! Tuskaa, näin lievästi ilmaistuna! On jääny neste vähemmälle, oisko heti vaikuttanu...

Valveunet, täällä! Muistan kun esikoisen aikana näin tosi paljon loppuvaiheessa niitä :/
Heräsin yöllä 3 kertaa kaikenlaisiin uniin!
Toinen on tissien pistely ja turvotus (verrattavissa alkuraskauteen)..
Jonkilainen väsymys ja saamattomuus, ei tekisi mieli tehdä ruokaa eikä siivota tms..
Jos tää tästä pahenee, niin oon kyllä onnellinen että mun pahin pesänrakennusvietti oli rv 20 :D
Liikun edelleen spinningpyörällä 30-40 min / päivä, mutta tän saamattomuuden takia joudun potkimaan itteäni persiille etten jää sohvalle :D
Kai tää loppuodotus on tosiaan mulle enää vaan Odotusta eikä Hunsvotusta, niin se tais esikoisestakin mennä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Meidän makuuhuoneesta on tullut saha! siis kuorsaan kuulemma taukoamatta kun pahinkin metsuri:confused:, nyt kurkku kipeenä ja turvonneena, varmaan vähän vaikuttaa kans, mutta ai ei oo kivaa... oon mä ennekin loppuraskaudesta kuorsannut, mutta hävettää se silti - MIES EI SAA NUKUTTUA - ollaan onneksi eriaikaan töissä/nukkumassa. Kovin on taas romanttista..

Oo onnellinen. Mie viel nassee vedin eile..... Taitaa irrota vast vuoden pääst aska... Tollasel sokrumääräl..

Jep, mulla oli esikoisen aikana ummetusta :/ Silloin en tosin harrastanut liikuntaa missä syke nousee, sitähän sanotaan että liikkuminen ja vesi on paras lääke ummetukseen..
Rautalääke vielä pahensi ummetusta :S

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Mä söin tän raskauden aikana 3 päivää rautakuuria mutta menin niin tukkoon siitä että sain luvan lopettaa! Se oli kyllä melko tuskallista... Onneks se hb nousi sit ihan ruokavaliolla hyviin lukemiin :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Yöllä heräsin koko vatsan alueen kipuun, onneks asentoa vaihtamalla alko purkautuu...siis ilmavaivat. Ehin jo vähän pelästyäki, mut nyt tajuan et mähän söin illalla vuoden ensimmäisen mämmiannoksen...Hyi mikä tunne kun koko maha kipeä, röyhtäilin ja päästelin ilmaa vuorotellen(hurmaavaa eikö totta:p). Tänään tuo vessassa käynti oli...hmmm...aika antoisa jos ymmärrätte mitä tarkoitan :wink

Hymykuoppa miten korjasit ruokavaliota, jotta hemppa nousi? Pinaattia/lihaako enemmän?

Mä oon vetänyt mämmiä innoissani nyt reilun viikon enkä oo huomannut lainkaan tuollaista vaikutusta, jännä kuin erilaisii nää kropat on!:grin

Ääk, no nyt en tiedä otanko mämmiä vai laskiaispullaa(joista toisessa ketjussa puhutaan). Molemmat ei mahdu :p

Mäkin haluun!
jääkaapissa kyllä ois eilen leivottua Red velvet-kakkua josta sokerinhimo talttuis isommallakin norsulla mut jälleen kerran nautin leipomisesta enemmän kuin tuotoksen syömisestä (vaik se maistuukin ihan hyvältä ja miehelle maistu about puolet eilen...)

Mannaryyni punasta lihaa 2 x viikossa kun ennen en syöny ollenkaan, pinaattia joka päivä jossain muodossa ja mustaa makkaraa kerran viikossa :) Näillä mulla nous hb takas sinne 140 kieppeille missä oli raskauden alussakin!

Utelen viel, et mis muodossa pinaattia syöt? Itel ei tuu mielee ko letut ja velli :)

Pinaattikeittoo, -lettuja, tai muhennosta. Smoothien seassa tai lihapullataikinassa, salaatin seassa, munakkaassa tai oikeestaan missä vaan! :) Sitä on niin helppo lisätä ruokaan kun ruokaan! Mulla on pakastimessa aina pinaattia ja koitan muistaa ostaa tuoreena kans mahdollisimman usein.

Noniin eli mielikuvitus vaan rajana (sitä ei nykyää hirveesti ole, aivokapasiteetti -100%) :grin

Yks hyvä on kans jos leipoo sämpylöitä ja lisää taikinaan pinaattia! Mä tukkään yleensä porkkanasämpylöistä, mutta nyt oon sen porkkanan sit vaan korvannu pinaatilla. Niistä tulee ihanan keväisiä vihreitä sämpylöitä :)

Takaisin