Oireita

Ite maalasin kesällä senkin ihan vesiohenteisella huonekalumaalilla ja maalasin vaahtomuovitelalla pääasiassa ja tuli hyvä. Pensselöin kyllä vaikeimmat paikat mut muuten telalla. Et jos vaan on semmonen kaluste jota pystyy telalla maalaa ni se vesiohenteinen kyllä toimii..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

mimmma: kyllä menisin sinuna päivystykseen, jos pystyt liikkumaan yhtään. Jos et pysty, ni soitto 112 ja lanssilla hakevat sinut.
Kaveri tuskaili samalla lailla kipujen kanssa kaks päivää ja neuvolasta neuvoivat ottamaan panadolia. Ä-polilta sanoivat vaan tylysti, et soita omaan neuvolaan. Kaveri sit menikin ke-iltana lanssilla sairaalaan ja diagnoosi todella ärhäkkä virtsatieinfektio. Sai hyvät lääkkeet ja oli perjantaina normaalisti töissä. Itse ei tiennyt ollenkaan mistään virtsatieinfektiosta, koska tyypillisiä pissitulehdusoireita ei ollut. Kipu kohdistui just oikealla alavatsalle ja umpparia hänelläkin epäiltiin.

Täällä istutaan. Oksennus tuli kotona ja lääkkeistä huolimatta kipu koveni, joten otin ja lähdin. Mulla ollu raskaana ollessa jo 2 tulehdusta, nyt ei oo ollu oireita. Ties vaikka on munuaisissa? Lu on selkäki kipeä.

Munuaistulehdus voi tosiaan tuntua etupuolella, mulla on myös kerran epäilty umpparia vaikka vika oli munuaisissa.

Hyvä kun lähdit Mimmma päivystykseen! Ei tollasia kipuja tartte kärsii, pitää selvittää missä on syy, vaikka olis kuinka viikonloppu tai vaikka maailmanloppu!

Täällä edelleen äippäpolilla. Vähä kyllä laitto jänskättää ku täällä näitä selviä synnytyksen aloittamisia.

Täällä podettiin pitkästä aikaa migreeniä, lähti vasta mirgeenilääkkeellä.
Tsemppiä mimmmalle!

Lucy sama täällä. Onneksi talttui grammasel Paratabsil ja ku sain hierontaa akupunktio pisteisiin vai mikskä niitä sanotaan. Pitkää aikaa en migreenist oo kärsiny ja luulin, et sain olla tän ajan ilman.

Tänne jäätiin synnytysosastolle yöks. Saan vähä esimakua. 8) oksentelua ja kipuja pitkin päivää. 12 tultiin ja just pääsin osastolle. Että huh huh! Munuaiset laajentuneet ja Urologi? tsekkaa mut huomenna, että joudutaanko leikkaa mulle joku stentti tonne loppuraskauden ajaksi. Huh mikä päivä! Ja aluksi oltii, että ota Panadolia? Kaikki lääkkeet oon oksentanu pihalle.

Mutta pikkumies voi hyvin, hän on hyvin kehittynyt ja painaa jo kilon ♡ näinpäs hänet vielä ennen syntymää. Ja hyvää palvelua on osastolla! 8)

Juu kyllä tais olla pikkusen väärä ohje ottaa vaan panadolia... No mutta lepoa nyt sitten vaan ja kuva kuulla että masussa ainakin kaikki hyvin!

Tsempit mimmalle!!

Outoa tosiaan, että kuitataan niin pienellä, kun vaivoja kuitenkin on ollut :-(

Omituisia vaivoja... Tarkoitan siis sitä että onko vaiva raskaudesta johtuvaa vai olisiko se tullut muutenkin? No tärkeintä tietty että vauva voi hyvin ja sinä Mimmma saat apua! Tsemppiä!

Onneksi mimmma menit lääkäriin! Ei kuulosta ihan pikkujutulta mutta pääasia että olette nyt osaavissa käsissä pikkuisen kanssa! Tsemiii!

Mulla todennäköisesti painaa kohtu munuaisia ja virtsaputkea ja ne ei pääse kunnolla toimimaan. Alkuraskaudessahan mulla oli virtsaputkentulehdus ja sit kohtu paino sitä. Voipi olla ku oon pieni mahainen niin kohtu kasvaa ns. selkään päin! Ja tää on sit tällästä :-D oon niin paljon täällä eilen saanu tietoo, että en oo ittekkää perillä 8)

Mut hyvä et saat tietoa tilastasi :) Aina ei nii oo.. saattaavat touhuta eivätkä sano mitään nimim. Kokemusta on.

Hei. Tossa pari pv sitten alkoi rv 27 jomottava käsikipu vasemmassa ranteessa ja välillä vihloo tonne olkapäähän asti. Puutuilua on myös.Onko kellekkään tullut vastaavaa?. Illat joutuu oleen jääpussin kanssa ja särkylääkkeitä joutuu ottaa mitä pystyy. Ja yöt samoiten on aika tuskasii. Tänää menossa terkkarille vähän kattoon tilannetta.

mimma tuota just tarkotin kun aiemmin vastasin tänne että mullekkin selitettiin oikean puoleista kipua niin että joskus kohtu painaa munuaisia ja virtsaputkea ja ne ei pääse toimimaan silloin kunnolla.
Ilmeisesti on, jos ei nyt ihan älyttömän yleistä, niin ei harvinaistakaan raskaudessa.
Munuaisongelmiahan oli myös yhdellä blogin pitäjällä, sellanen blogi kun "mutsis on" ja hänelle jouduttiin se stentti laittamaan, oli vielä erilaiset äidit sarjan yhdessä jaksossa ja kaks plus lehden kannessakin ollu.....

Kyfi3727530, mulla oli myös ekassa raskaudessatuo rannekanavan ahtauma. Menee ohi kun oot synnyttäny. Pidin rannetukea päivät ja yöt, se auttoi. Inhottava raskausvaiva!
Mimmmalle paranemisia ja huh huh mitä kaikkea tällä porukalla onkaan! Jaksetaan jaksetaan, toutkomammat!

Takaisin