Juu, kotona ollaan. Eilinen meni nukkuessa koska taysissa ei tullu nukuttua sillä mun huonekaveri kuorsas kovempaa kun yksikään mun tuntema mies! ! Sain hoitajilta korvatulpat, muttei niistäkää ollu apua.
2urologia tuli ssiihen tulokseen, että stenttiä ei vielä laiteta, koska se voi aiheuttaa enemmän kipuja ja haittaa, kun nyt. Voi tulehtua ja stentti kalkkeutua?
Sain pari purkkia kipulääkkeitä Panadolia ja listagin mikälie mukaan, saikkua ens keskiviikkoon. Kohtu painaa oikealta munuaista sekä virtsarakkoa? Munuaisallas on laajentunut. Eka mulle annettiin antibioottia, koska luultiin sen levinneen sinne virtsatulehduksesta, koska tulehdusarvot ovat mulla koholla, se munuainen on ilmeisesti sit tulehtunut.
Olisin saanut jäädä, mutta halusin kotiin. Koti on aina koti, mieskin on tän viikon kotona ja pitää täällä huolta:)
Kipu on edelleen kova ku se pääsee iskeen, kävelin sairaalan ovelta hyvin kauan autolle.. tänä yönä lääkkeistä huolimatta herännyt 2 kertaa kipuihin, nyt toivotaan, että se kohtu jättää munuaiset rauhaan, vaikka se tietty kasvaakin..
Maanantaina on kontrolli ja tietysti jos tästä tulee vain pahempi niin takas osastolle. Voin kertoo, että aikuinen nainenkin on pari kyyneltä tän takia päästänyt. Ei yhtää kivaa! !!
Mutta jäi superpositiivinen kuva synnäristä! Mää haluuuun sinne synnyttää jo! Tosi ihana hlökunta ja kaikki! :)