Mulla ei vielä vatsa näy. Olimme itsenäisyyspäivä lounaalla äitini luona, ja äitini nauroi minulle kun olin pistänyt vasta hankkimani mamma housut jalkaan. Sanoin vaan, että tämähän on kohteliaisuus sinua kohtaan koska olen varautunut syömään herkullisia ruokiasi vatsan täydeltä, ilman napin kiristystä :D ja kyllä tuli housut tarpeeseen vatsan turvottua jättimäiseksi.
Huomenna toka neuvola, ja jotenkin helpottunut olo kun ei ole paino noussut viime kerrasta, joka oli siis 2kk sitten. Tuntuu että olisin muuten joutunut syyniin syömisteni suhteen. Ystäväni, joka käy samassa neuvolassa on joutunu syyniin entisen runsaan alkoholin käytön vuoksi. Joka kerta saa olla selittelemässä, että ei ole 'ratkennut' ryyppäämään tai muuta vastaava. Tämän takia on tehty ennakoiva lastensuojeluilmoitus, ja ihan ymmärrettävästä syystä tämä on pilannut hänen odotus aikansa. Sen takia olen vähän varpaillani siitä, mitä siellä paljastan. Olen jättänyt kokonaan kertomatta, sen että kyllä se alkoholi maistui ennen odotusaikaa, enkä myöskään tupakoinnista sanonut halaistua sanaa. Koska tämä ei ole minulle ollut ongelma, en halua että se on sitä myöskään neuvolassa, vaan keskitytään oikeasti tärkeisiin aiheisiin.