Huihuihui, itse oon käsittänyt niin että kun verivolyymi kasvaa raskauden aikana, varsinkin alussa, niin kroppa oireilee usein juuri niin että se "ylikuumenee".
Mulla on ollut varsinkin öisin kuumuutta ja sitä että janottaisi koko ajan, joten juon yön aikana mikä taas johtaa siihen että käyn enenmmän pissalla yön aikana, kiva kierre.
Pitäisi siis juoda tosi runsaasti ja kuulema jääpaloja olisi hyvä olla juomassa vielä lisänä. Mutta varmasti sä oot jo kokeillutkin sitä että juot runsaammin kun normisti :)
Mulla taas rupee ylikuumenemaan ja kiehumaan kun kuulen tollasia kommentteja että raskaus ei ole sairaus, joo ei ole, mutta jotkut raskauden aiheuttamat vaivat voi olla yhtä pahoja kun joku oikea sairaus!! Ja ei sillon pysty töitä tekemään tai mitään muutakaan juuri. Noiden kommenttien viljelijät on mun mielestä yleensä sellasia jotka on itse kokeneet suht helpot raskaudet tai sitten ovat niin vanhoja et aika on kullannut muistot. Jännä, miten monesti miehet ymmärtää jopa paremmin (esim mieslääkärit) kun jotkut naiset.
Cedju2, täälläkin pahoinvointia joka päivä, viimeksi eilen oksensin. Ja todellaki mielummin oksentaa omassa vessassa kun töissä tai vielä pahempaa, jossain kaupungilla.
Mä oon kuullu monelta että helpotus on tullu joskus 14-15 vkolla vasta, ja sittenhän on niitä joilla kestää tosi pitkään, jopa loppuraskauteen, mut yritetään nyt luottaa siihen et se on harvinaisempaa!