Jospa minäkin tänne vertailemaan... Tällä hetkellä ilmeisesti menossa rv5+5 (pitkä kierto jne., au ensi viikolla, varmistuu silloin).
Suurin oireeni on olleet mielettömät "krampit" alavatsassa ja alaselässä. Niitä on on kestänyt noin kolmisen viikkoa. Enää eivät onneksi ole olleet niin pahoja kuin alussa. Olin ihan kokonaan lamaantuntut niistä. Myös vasta on ollut sekaisin.
Ja rinnat ovat olleet superkipeät. Nännit on niin kosketusarat, että suihkun tai esim. pyyhkeen hipaisukin tekee kipeää.
Ja nyt tällä viikolla kuvioon on astunut pahaolo. En ole oksentanut, mutta jatkuvasti tekee vähän pahaa. Syödä pitäisi varmaan vähintään parin tunnin välein jottei olo pahene, mutta kun ei tee sitten yhtään mieli. Kaikki ruoka ja ruoan tekeminenkin tökkii. Ihan nurinkurista, kun silti tunnen että on nälkä

Just tänään sanoin työkaverille että josko mentäis luonaalle vähän aikaisemmin kun mulla on hirveä nälkä. No, sitten jätin puolet syömättä. Hänkin ihmetteli että enkös juuri sanonut että olin nälkäinen.
Varmaan jään töissä pian jollekin kiinni tuon syömiseni kanssa. Ja koska jatkuvasti ravaan vessassa ja naama kukkii kuin teini-iässä
Niin mielelläni kun tämän pitäisin vielä salaisuutena. Mutta pitää kai olla tyytyväinen... josko oireet kertoisivat siitä, että kaikki on hyvin ja naperon kasvu etenee niin kuin pitääkin :)