Oireita

Joo lyyti saikkua vaa, koska koskaan ei tiedä mite pahaks se pieniki flunssa äityy jos ei lepää ja hoida. Itsekin oon ottanu rennosti vaikka kuumetta ei oo, kun 37,3 enimmillään, mut se onki aina riittäny viemää miult voimat seki vähänen lämpöily. Raskausaikana miu normi lämpö on ollut 36,4 ja normistikin sitä luokkaa. Mikä on jännä, ku oon luullu, et pelkkä raskaus nostaisi normi lämpöä ylemmä.

Aretha, ny vaan ulos positiivisin mielin. Oltiin just pulkkamäessä ja hauskaa oli. Enhän mä voinu laskea, mutta muuten kipusin mäkeä ylös alas. Kunnolla vaatetta päälle ja nautitaan talvesta joka vihdoin tuli! :smiley-bounce013

Kun takki menee just ja just kiinni (ja alle mahtuu ehkä yks lämmin ja paksu pusero)niin ei jaksa kauheesti ulkoilu innostaa :grin

Lyyti onks sul lämpöö tai kuumetta? Iteki pienessä flunssassa, mutten normisti jäi pois töistä näistä oireista, mut mietityttää pitäskö kun on niin väsyny.

Huihuihui, eijjoo ollu lämpöö ja sanoin sairaanhoitajallekki tänään että kun eijjoo ollu kuumettakaan mut oli silti sitä mieltä että oisi pitäny jo aikasemmin lääkäriin hommautua kun oon raskaanaki niin pitää olla huolellisempi. Niinku muut jo hyviä neuvoja antoi niin saikulle vaan, oma ja vauvan terveys ennen kaikkea! :)

Tkssa käyty ja mistään ei oikein mitää selvää tulehusta löytyny mut sain kuitenki kolme päivää saikkua mikä on oikeestaan iha hyvä. Loppuviikosta palata asiaan jos olo ei helpota. Veto alkaa olla pois ku yöt menee niistäessä ja kurkku kipeetä kuunnellessa ja päiväunia en halua nukkua että saisin yöllä sen vähänki nukkua. Nyt varmaan myös vaikuttaa yöuniin keskiviikkonen rakenneultra jota pelkään ja jännitän iha hirveesti! :rolleyes:

Muistatteko sen tunteen, kun ennen oli ilmaa vatsassa ja se ei ollu mikään sen ihmeempi juttu, helposti tuli ulos ja niin edelleen? No tiiättekö nyt raskaana sen tunteen, kun ilma pyörii mahassa ikuisuuden eikä löydä tietään ulos, aiheuttaen hirveät vatsanväänteet ennenkun viimeinki suvaitsee poistua jossain vaiheessa....?

Ketään muita ilmavaivaisia, jotka tunnistais tuon tunteen?? :D
Ai että on kivaa ku toista päivää jo saanu vääntelehtiä kun hirveet kuplat möyryää mahassa mut ei vaan tule ulos niin ei tule...!

Mulla edelleenki se ilma kyllä löytää tiensä ulos..... Välillä tuppaa hävettää iha ultimaattisesti :laughing002

Ilmaa riittää sen verran että osa ehtii eksyä matkalla ja aiheuttaa kipuja vaikka osa löytää sujuvasti tiensä ulos. Mulla tekee sellaisen polttelevan tunteen koko mahaan ja kun maha on nyt laaja ja pinkeä muutenkin niin on aika tukala tunne.

Oho, empä oo koskaa kuullu! Hyvä tietää jos joskus tuppaa olemaa probleemia.

Mulla auttaa kaikenlainen mahan tärryytys ja painelu tai vaikka pomppiminen. Onneksi. Mies varmaan kuolis huutonauruun jos näkis mut tyynypinon päällä paukuttelemassa. Olis kauhee jäädä leskeksi ennen kun ollaan ees naimisiin ehditty.

Nytkin se jaksaa hekottaa vedet silmissä (ei hajun takia, toiv) jos pääsee paukahdus ilmoille kun nyt himassa ei oo enää pystyny juokseen joka kuplan takia vessaan. Toisesta huoneessa ollessan se kuittaa noi huutamalle että mitä sanoit (ja tyytyväinen röhötys päälle). Näin meillä.

Onkohan se kaasu mikä minuakin sitten vaivaa, on vaivannut viime viikon puolivälistä. Vatsa aivan pinkeä, arka ja niin kipiä, yölläkään saa nukuttua kuin katkonaisesti. Tämäkin työpäivä meni niin penkin alle neljän tunnin yöunilla. :/ Mietin jo että voiko saikkua hakea väsymyksen takia, töissäkin jää puolet hommista tekemättä kun ei jaksa touhottaa pää kolmantena jalkana.

PRKELE sanon mie. Nyt viikon ollut saikulla sen poskiontelotulehduksen takia ja todellakin levännyt. Ei oo oikein muuta tehty, mitä nyt muutaman kerran kaupassa käynyt.
Nyt tässä kotona viimeinen saikkupäivä menossa ja siivoilen kaappeja, jotta uuden asukin tavaroita mahtuisi. Ei mennyt kauaa, kun rupeaa supistelemaan. Ei pahasti, mutta niin, että on pysähdyttävä hetkeksi... Ennen tätä ekan kerran supisteli lauantaina suihkussa.
Saas nähdä, mitä huominen työpäivä tuo tullessaan......

tähdenlento, voi olla hyvinkin että sullakin ilmaa mahassa, enpä itekään ennen raskautta tienny että pelkkä ilma voi tuntua näin kipeältä vatsassa!

Pitää kokeilla noi kaikki keinot mitä täällä kerroitte, jos auttais!

Toivottavasti vauva ei suutu tästä ilman määrästä, järjellä aateltuna niin eikai ne sitä haittaa mitenkään mut kyllä mä sitäki eilen stressasin et voiko olla kivaa toiselle kun suolistot möyryää siinä ihan vieressä!

Entäs tiedättekö sen tunteen, kun on yhtä aikaa ähky ja nälkä? Söin pari tuntia sitten lounaaksi voileivän ja mehua. Nyt alkaa jo nälättää uudelleen, mutta maha on yhä täynnä edellistä. Sitä paitsi se tuntuu sijaitsevan jossain solisluiden korkeudella.

Mua sit ärsyttää tää ainanen pissahätä! Kun saat ittes ja koirat pakattua michelinukoiksi ja ulos ovesta niin eiköhän vaan oo kaamee hätä. Ja sit toi pikkumuru potkii suoraan rakkoon silloin tällöin ja se se vasta hauskaa onkin, ku tuntuu että ei edes huomaa jos lirahtaa housuun. Alan kohta käyttää vaippoja.
Mulla on myös ihme nivuskipuja ja lonkkaongelmaa, oisinko sit kävelly liikaa pingviininä ku on liukasta... on tullu käveltyä ihan suht kunnollisia lenkkejä mut askel ei oo kovin pitkä ku heti nappaa nivusesta jos yrittää pidentää.

Takaisin