Eka omepratzol, eka kohtalaisesti nukuttu yö pitkään aikaan. Kiitos leidit tästä vinkistä! 
Pitäisi kait olla kiitollinen että fyysisesti olen muutoin kestänyt todella vähävaivaisena *koputtaa puuta*, aluksi oli 24/7 huono olo, mutta en oksentanut kertaakaan, näin toisella kolmanneksella kerran on vetänyt suonta yöllä, päivän pari on ollut toisessa nivusessa hiukan jumia, muutamana päivänä liitoskipua paikallisesti siinä häpyliitoksen seudulla. Mutta silti en kyllä toivoisi mahavaivoja yhtään kellekään. Hiukan samalla tapaa kuin selkävaivat, vaikuttaa oloon niin kokonaisvaltaisesti jos pakki ei toimi.
Täällä salamatkustaja on muutoin liikkeissään varsin rauhallinen, mutta innostuu aina potkuttelemaan jos syön tai juon jotain :D Joskus jo se että katson jonkin syötävän kuvaa tuntuu riittävän. Olisikohan tulossa ns. perustarveihminen niin kuin äitinsä?

Pitäisi kait olla kiitollinen että fyysisesti olen muutoin kestänyt todella vähävaivaisena *koputtaa puuta*, aluksi oli 24/7 huono olo, mutta en oksentanut kertaakaan, näin toisella kolmanneksella kerran on vetänyt suonta yöllä, päivän pari on ollut toisessa nivusessa hiukan jumia, muutamana päivänä liitoskipua paikallisesti siinä häpyliitoksen seudulla. Mutta silti en kyllä toivoisi mahavaivoja yhtään kellekään. Hiukan samalla tapaa kuin selkävaivat, vaikuttaa oloon niin kokonaisvaltaisesti jos pakki ei toimi.
Täällä salamatkustaja on muutoin liikkeissään varsin rauhallinen, mutta innostuu aina potkuttelemaan jos syön tai juon jotain :D Joskus jo se että katson jonkin syötävän kuvaa tuntuu riittävän. Olisikohan tulossa ns. perustarveihminen niin kuin äitinsä?
Olen kyllä nyt parina viime yönä nukahtanut mielestäni ihan hyvin vessakäynnin jälkeen, mutta näen kyllä unia siinä vaiheessa varmaan paljonkin, mutta en enää muista niitä aamusta. Lonkat tosin hieman kettuilivat viime yönäkin, mutta ei niin pahasti kuin maanantaita vasten yöllä, ei siis niiden takia tarvinnut ainakaan valvoa, mutta kai se häiritsi sitten unta jotenkin.
Jonkinlaista stressiä mullakin kyllä on, vaikka työ on sinällään kevyttä kropalle, niin pää joutuu koville, kun pitää keskittyä, ja työssä on välillä melkoisia aivohaasteita kyllä. Vaikka olen näitä töitä tehnyt yli 10 vuotta, silti tulee eteen tilanteita, joissa oma tietotaito ei vaan riitä, ja sitten menee aikaa kun etsii oikeat ihmiset, joilta kysyä...