Oireita, oireita..

Liitoskivut koettu! Ihmettelin jomotusta häntäluun liepeillä. Jooga onneksi auttoi jonkin verran.

Aippamaria sama täällä, etenkin vasen lonkka vihoittelee.. koulupäiviä en pystynyt istumaan muttei oo hyvä olla jalkeillakaan koko päivää ::

Liitoskivut ollut mukana arjessa jo kuukauden päivät, inhottavaa kun ei jalkaa saa esim suihkun jälkeen nostettua kunnolla ilman kipua, että sais jalat kuivattua kunnolla... Lisäks rintoja vihloo/kihelmöi. Ja tää päivittäinen vit**us :D Ei oo päivää etten hermostuis jostain pikku asiasta.

Eikös yksi myytti ollutkin, että tyttövauvaa odottavilla kasvaa karvat nopeammin? Mulla on yleensä tummat säärikarvat ja esikoista odottaessa ne kasvoi toosi hitaasti, oli kyllä huippua! Niin ja poika sieltä tuli ;)

Ja mäki kilahtelen miehelle milloin mistäkin. Seesteinen raskausaika ei nyt ehkä ole kuvaavin termi ainakaan omaan tilanteeseen :D

Daisy, Oon ollut siinä käsityksessä että poikaa odottavilla kasvais aivan hulluna karvat. (Liittynee jotenkin testosteroniin?) Ja näin oli mulla esikoisesta joka poika.
Nyt en oo huomannut karvojen kasvussa mitään erityistä.

Tälläisen uskomuksen minäkin oon kuullu, että poikaa odottaville alkaa vauhdikkaampi karvojen kasvu ja lisäks pahoinvointi olis vähäisempää ja mitähän muita uskomuksia niitä olikaan... Tyttöä odottavalla äidillä tais olla sitten tämä että tyttö vie äidin kauneuden eli iho menee huonoon kuntoon, hiukset rasvottuu jne ja sitten pahoinvointi olis kovempi. Tyttövauvoilla on kuulema myös korkeampi sykekin. Mutta tiedä sitten näistä :D

Jännä nähdä miten käy. Mulla on karvankasvu hidastunut, naama täynnä näppyjä ja kauhee pahoinvointi. Mutta silti ihan poikaolo :) En näihin tietenkään usko, mutta hauska katsoa mikä on lopputulos!

No mulla taas pojasta oli sykkeet myös aika huimat, siinä 150-165. Että eipä nää taida loppu peleissä paljon kertoa. :wink

Mutta kieltämättä tyttö olo on vahvistunut kun tätä "kauneutta" ei oo nimeksikään. :grin
Hiukset rasvottuu, iho on kuiva ja huonossa kunnossa. Etovaa oloa oli alkuraskauden mitä ei esikoisesta ollut jne.

Aa, se meniki niinpäin! Mäkään en oikeasti noihin usko, mutta onhan ne hauskaa viihdettä :)

meilläkin pikkusella sykkeet 150 ja aina pomppas 160 kun liikahti mahassa..

mun kohta 8-vuotiaasta pikkusiskosta tulee tuplatäti tänä vuonna kun hänen toinen isosiskonsa saa lapsen marraskuussa ja mä lokakuussa :D siinä on sit neidil kädet täynnä vauvojen kaa varmasti ihan kyllästymiseen asti :D

Mä imetän vielä tota edellistä, joten maitoa tulee sen vuoksi. Olen kyl huomannu että maidon määrä putosi aika nopeesti raskauden vaikutuksesta.

Ensimäiset 14 viikkoa raskaudesta kiduin jatkuvaa huonoaoloa ja väsymystä, sitten se loppui kun seinään olo on ollut kun uudesti syntyneellä ja energiaa vaikka muille jakaa, ruoka maistuu ja elämä hymyilee! Mutta nyt sitten tänään 16+4 ja eka yrjö tuli! Nytkö tää alkaa :O??

Näyttääpä nyt sitten siltä, että jokaöinen 1-2 tunnin valvomisjakso on tullut taas riesaksi :( Su-ma välisenä yönä heräsin yhden kieppeillä, enkä saanut koko loppuyönä kunnolla nukuttua, olin ehtinyt vissiin n. 3 tuntia nukkua siihen mennessä. Oli ihan "kiva" työpäivä eilen sitten reissaamisineen, onneksi pysyin ratissa hereillä!

Viime yönä sama juttu. Simahdin kyllä eilen illalla jo ennen yhdeksää, vähän ennen puolta yötä sitten heräsin johokin, en tiedä mihin, ja siinähän sitä meni taas n. 1,5 tuntia hereillä. Onneksi sain sitten kuitenkin uudelleen unen päästä kiinni, mutta väsyttää tässä silti. Vielä olisi pari reissupäivää tälle viikolle tiedossa.

Voi ei rosmariini, toivottavasti nyt ei sentään enää alkaisi sulla oksentelu :( Itse pelkään koko ajan, että voiko se vieläkin olla edessä tuo oksentelu, mutta toistaiseksi olen kyllä välttynyt siltä kokonaan. Toki huonoja oloja on ollut koko matkan tänne asti enemmän tai vähemmän, mutta vielä on pysynyt sisällä syömiset ja juomiset. Täytyy koputtaa vaan puuta, ja toivoa parasta, että näin jatkuisikin.

Kaari mulla on tuota ihan samaa. Saatan simahtaa sohvalle jo heti puolen tunnin sisään kun olen esikoisen saanut petiin (20-20.30), sitten herään joskus 1 tai 2 aikaan eikä enää unen päästä kiinni. Siinä saa sitten valvoa ainakin sen tunnin, että nukahtaa takaisin. Sitten on niitä iltoja kun uni ei vain tule, haukotuttaa ja väsyttää, muttei saa unen päästä kiinni. Sitten nukahtaa 1-2 aikaan ja aamulla ihan hirveä olo kun herätyskello soi 7 ja saakin taas haukotella koko päivän ja kulkea zombiena :D

Joka yö oli sama juttu kun viime viikolla olin vapailla, silloin se ei tietenkään haitannut, kun aamulla sain nukkua niin pitkään kuin halusin, mutta nyt kun on töissä taas, niin hieman alkaa häiritä keskittymistäkin tämä väsymys. Voi kun saisi nukuttua edes sen 5-6 tuntia putkeen, mutta kun ei...

Kaari mulla on tuota ihan samaa. Saatan simahtaa sohvalle jo heti puolen tunnin sisään kun olen esikoisen saanut petiin (20-20.30), sitten herään joskus 1 tai 2 aikaan eikä enää unen päästä kiinni. Siinä saa sitten valvoa ainakin sen tunnin, että nukahtaa takaisin. Sitten on niitä iltoja kun uni ei vain tule, haukotuttaa ja väsyttää, muttei saa unen päästä kiinni. Sitten nukahtaa 1-2 aikaan ja aamulla ihan hirveä olo kun herätyskello soi 7 ja saakin taas haukotella koko päivän ja kulkea zombiena :D

Mulla on tätä ihan samaa! :eek:

Olis kiva kun olis edes välillä niitä normaaleja iltoja ja öitä, eikä joka ilta jompaa kumpaa noista :D

Takaisin