Oireita, oireita..

Tiiiu, Juu nyt ei oo 3 päivään särkeny ollenkaan! Mutta oli juuri tuollaista että kesti viikko tolkulla eikä oikein Panadolikaan auttanut. Se jomotus jäi tonne johku anyways... Oli todella erikoista särkyä. Yleensä mulla on vaan joko migreeniä tai niskoista johtuvaa särkyä.

Jos jollain on hyviä vinkkejä tän päänsäryn selättämiseen, niin otan ilolla vastaan. Mulla tää on kestänyt vasta vuorokauden, mutta on todella kamala vaiva, etenkin yöllä. Panadol ei auta.

Hellu, Lämmin kaurapussi, kuuma suihku toimii mulla joskus. Se sellainen "päävispilä" on myös loistava apu! Tai meillä mies välillä ns hellästi tukistelee ja kourii päänahkaa jolloinka särky hellittää edes sen verran että saa nukutuksi. :) Joskus raitis ilma helpottaa. Migreenityyppiseen särkyyn toimii hätätapauksessa kofeiini. Se ei tosiaan välillä lähde mulla muulla kuin lopulta otan vahvan espresson.

Minäkin otan ilolla vastaan lisää vinkkejä jos jollain olisi antaa! :)

Jos jollain on hyviä vinkkejä tän päänsäryn selättämiseen, niin otan ilolla vastaan. Mulla tää on kestänyt vasta vuorokauden, mutta on todella kamala vaiva, etenkin yöllä. Panadol ei auta.

Hei, kokeileppa tätä. http://m.iltalehti.fi/terveys/201702242200075851_tr.shtml

Toivottavasti saat toimimaan, lavankohottajalihaksen venytys. Mä oon tehnyt iltaisin ja mulla päänsäryt helpottanut tämän venytyksen myötä ja myös lämmin kaurapussi hartioille :) tsemppiä!! Päänsärky on kyllä yks viheliäisimmistä :/

Vaikka tässä puhutaan hartiaseudun jumista mutta auttaa kyllä moneen muuhunkin. :)

Hommaat vaan hyvät liivit. Täällä entuudestaan jo rintavarustusta ihan tarpeeksi, niin yölläkin alusta saakka pitänyt ns urheiluliivejä jotka ei paina nukkuessa. Helpottaa tuota "painovoimaa" eikä ole niin kipeät kun pysyvät paikoillaan [emoji15]

Juu ihan ekana liiviliikkeestä kunnon tukevat liivit ja yöksi vaikka urheiluliivit päälle jos tarvii tukea yölläkin :)

Jokohan uskaltaa huokasta, pahoinvointi alko loppu viikosta hellittää. Ja nyt melkee voi sanoa ettei enää oo. Alamaha ollu kipee, oisko kasvukipua :-? Tietty heti alkaa miettiä että kaikki ei oo ookoo..

Aneska, Täällä alkoi rv 13 oireet loppumaan ja huomenna alkaa rv 15, eikä oo oireen oiretta enää. Vähänhän se laittaa miettimään, mutta kyllä ultrassa muutama viikko sitten kaikki oli hyvin. <3

Menikö sulla Miitu ihan itsekseen päänsärky ohi? Mulla on särkenyt nyt reilun kaks viikkoa koko ajan päätä ja tää alkaa olla aika turhauttavaa, kun ajatukset ei oikein luista.
Täällä myös pari viikkoa kärsitty päänsärystä. Hierojallakin kävin mutta ei ollut päänsärkyyn apua. Nyt oli kolmen päivän tauko mutta nyt taas kamala särky johon ei kyllä auta kuin 1g panadol enkä niitäkään haluaisi napsia etenkään, kun päänsärky on joka päiväistä :sad001

Joo mäkin oon vaan kärvistellyt, kun ei viiti päivittäin syödä särkylääkkeitä, tuskinpa paracetamoliakaan on hyvä niin paljon käyttää.

Mulla särki just viikon verran semmosta hormonisärkyä mutta nyt tänään taas ei. Ei oikein mikään auttanu.

Siis oikeesti nyt vasta alkanu etomaan kaikki ja aamuisin huono olo ja hampaiden pesu jotain aivan kamalaa. Ei onneksi ole oksentaa tarvinnu.
Oireidenhan pitäs helpottaa tässä vaiheessa rv12+1 eikä pahentua. Oliki liian oireeton alkurakaus.

Mulla oli yöllä maha kipeä, heräsin siihen kolmen aikaan ja unen sain uudelleen joskus viiden/kuuden aikaan :( Tää menee ihan mahdottomaksi, kun tuntuu että kaikki mahdolliset vaivat vuorottelee tai tulee jopa samaan aikaan. Luulenpa, että vaikka ensimmäinen kolmannes oli yhtä helvettiä, niin tämä toinen kolmannes tulee olemaan vielä hirveämpi!

Mulla tais olla ihan kunnon vatsatauti tai ruokamyrkytys eilen. Yön oksentamisen jälkeen ylävatsa oli hurjan kipeä koko päivän, en pysynyt ollenkaan pystyssä, vaan torkuin ja uikutin koko päivän. Nyt parempi onneksi jo, vaikkei terve suinkaan.

Munkin maha tuntui enemmän mahataudilta, kun miltään kasvukivuilta. Kävin yöllä vessassa, se auttoi vähän. En kuitenkaan ole oksentanut...Mitähän lie?

Mä oon ollut ihan sairaan väsynyt kokoajan. Töissä olis kova kiire ja dedis tulossa mun projektissa, jossa oon ainoa tekijä. Eilenkin pyörittelin yhtä asiaa lähes koko päivän enkä saanut hommia kovin eteenpäin. Muuten on suht oireetonta, mutta tää uupumus ja tietty koko ajan pitää popsia jotain. :)

Mulla ollu tässä angiinaa ja keuhkoputkentulehdusta. Nyt alkaa elämä onneks voittamaan! :)

Täällä kärsittiin käytännössä koko edellinen viikko juurikin hormooni päänsäryissä. Muuta oiretta ei ookkaan ollut. No nyt ihana väsymys teki kaikesta päätellen come backin ja mietin että miten mä selviin. :sad001

Oon itsekin ajatellut ettei edes panadolia oo hyvä napsia jatkuvalla syötöllä, mutta aika usein oon joutunut ottamaan kun en kunnon päänsäryssä pysty lainkaan toimimaan. Hammassärkyyn söin myös muutamana päivänä.

Mut välillä voikin olla hyvä kokeilla ottaa särkylääkettä, jos se katkaisisi sen särkykierteen. Mulla on monesti särkeny monta päivää mut oon pantannu sitä särkylääkkeen ottamista ja sitten, kun on ottanu ni seuraavana päivänäkään ei välttämättä ole särkenyt :happy:

Takaisin