Oireita, oireita..

Voi että onpas täällä paljon ihmisillä oloja.. :sad001 Toivottavasti pian hellittää <3

Helpottaa kuulla ettei oo yksin. Mulla taustalla työtapaturma marraskuulta missä meni pahasti tuo alaselkä mutta en ois aatellu näin joutuin sen alkavan kettuileen. Kainalosauvoja kohta hommaamaan niin ei tarvi tuon miehen olla nostelemassa millon mistäkin nurkasta [emoji106]

Tänä aamuna tuli ensimmäinen harjoitussupistus kun käännyin istuviltani sänkyyn selälleni. Pyh en yhtään oo kaivannu niitäkään.

Nielutulehduksesta vielä ab-kuuria jälellä perjantaihin asti. Heti kun alotin kuurin niin alko räkätauti ja yskä, eikä loppua näy. Ääni sentään on jo palautunu. Nyt on sitten silmätulehdus. Märkänen vissiin koko akka pala kerrallaan :D Sairastan niin harvoin et kai tässä on nyt taas muutamaksi vuodeksi eteenpäin terve.

Sama vaiva täällä! Itkua vääntäen saa välillä liikkua! Alaselkä vetää välillä myös pakaran/reiden lukkoon niin, että lähtee jalat alta. En ole paljoa uskaltanut poikaa kannella. :/ Ylihuomenna neuvolalääkärille, josko jokin syy tai apu selviäisi. Neuvolatäti epäili iskiasta.

Mielenkiintoista, ollu tässä muutaman päivän heikkoa etovaa oloa, kaikki pysyny sisällä toistaiseksi. Tänään ois 12+1 kuukautisista, mutta ultrassa totesi kätilö että viikoilla 10+4 mennään eikä näin ollen niskaturvotusta voida laskea. Ja uusi aika ultraan viikon päästä. En tiedä mitä ajatella kun vähän epävarma ja sellaiset tunteet.

Sanoin miehelle tänään "no mut ei tää raskaus mua varmaan iha hirveesti muuta" ja nyt väännän itkua ku hän ei tuonu mulle kaupasta karkkia!! :( :D :D

Mun miehellä alkaa menemään nyt jo hermo. Meillä oli riitaa eilen siitä kun mä en kuulemma tee nykyään mitään muuta kuin valitan.

Voi ei tiiiu! Tosi kurjaa. Eikö se ymmärrä ettet voi hormoneille mitään?

Ei ilmeisesti. Oli sitä mieltä, että mä kyllä käyn kavereiden kanssa tekemässä juttuja ja oon varmaan siellä ihan iloinen ja sit tuun kotiin ja se saa kuunnella pelkästään valitusta oloista ja pahaa tuulta. Oishan se ihan kiva kun ei kotona tarviis teeskennellä olevansa kunnossa jos joka paikkaa särkee ja on huono olo :sad001

Joo täällä kans mä vaan uikutan illat - mut minkä mä sille mahdan että nää olot iskee päälle aina illasta?! ;)
Eiköhän nää ala pian helpottaa, meillä kaikilla. Mä ainakin odotan keskiraskautta kuin kuuta nousevaa...

Minä oon myös ollut aikamoinen itkupilli ja raivotar miestä kohtaan. Unohtamatta valivalivali... Mutta mies ollut enemmän kuin ymmärtäväinen. <3 Nauraa suurin piirtein mun hormoonihuuruille ja pakko välillä vähän nauraa itsekin. :D

Ihana kuulla etten oo ainoa ja meitä on muitakin!

Mä oon kans ihan skitso, vedät pulttia mitä pienemmistä asioista ja tosi itkuherkkäkin musta on tullu. Mies-rukka. En mä viime raskaudessa ollu tällainen hermoheikko.

Mulla on kans tuota itkuherkkyyttä. Normaalisti oon aika viilipytty mutta nyt kyyneleet valuu välillä ihan hulluistakin asioista.

Mulla alkoi tänään toinen kolmannes ja toivoin, että pikkuhiljaa alkaisi helpottamaan. Mutta ei, pahemmaksi vaan menee. Eilen alkoi hirvee päänsärky, joka jatkui yön yli tähän aamuun. Heräsin neljältä kivun vuoksi ja vessaan ja sen jälkeen en kunnolla saanut nukuttua. Aamulla oksensin mahanesteitä, kun eilen en saanut syötyä mitään.
Huippufiilis mennä töihin rättiväsyneenä, pää kipeenä ja heikossa kunnossa syömättömyyden vuoksi. Voi olla, että tulen bumerangina takaisin kotiin saikulle, nyt on jo niin ankee olo...

Hellu, sama meno täällä! Eilen alkoi päänsärky joka paheni vaan iltaa myöten, vatsaan sattui jo nukkumaan mennessä. Pari tuntia myöhemmin heräsin, kävin vessassa ja oksensin kaiken mahdollisen ja mahdottoman (ekaa kertaa kunnolla tässä raskaudessa!), ja sen jälkeen yö meni voivotellen ylävatsakipua, päänsärkyä ja huono oloa. Musta ei kyllä ole nyt töihin :(

Viime tiputuksen jälkeen oli pari ihan ok päivää.
Nyt oon sitte kipee/tulossa kipeeks et eiköhän taas ala huonompaan suuntaan menee..
En sairastele juuri koskaan nii sit ko tuun kipeeks ei tarvita ko se kurkkukipu ja flunssa mikä nytkin on ja oon ihan pois pelistä. Siihen päälle tää raskaus kaikkine oireineen nii empä taas hetkeen muista näin hirveetä oloa mitä nyt..
Nt ultra on tänään 12.30 mut kyl sinneki meneminen tulee rankkaa olee kun tuntuu ettei jaksa ees liikkua :/

Hellu ja suvitus, Saikkua ja lepoa vaan hyvällä omallatunnolla jos yhtään siltä tuntuu. Ei sitä kannata turhaa itseään revitellä. :) Minullakin alkoi toisella kolmanneksella hirveä päänsärky joka jatkui ja jatkui.. Erilainen kun normaalisti, mutta nyt oon saanut taas olla hetken rauhassa. Epäilin siis hormooneihin liittyväksi.

Tsempit mommyme! On sua kyllä koeteltu, jo saisi loppua. :sad001

Mä nyt tulin töihin, ja hoidan yhden pakollisen kuvion aamupäivällä, mutta sen jälkeen lähden saikulle (ellei ihmeparantumista tule). Ihan järkky olo :(

Menikö sulla Miitu ihan itsekseen päänsärky ohi? Mulla on särkenyt nyt reilun kaks viikkoa koko ajan päätä ja tää alkaa olla aika turhauttavaa, kun ajatukset ei oikein luista.

Täällä viikkoja 11+0. Lähes oireeton raskaus. Ensimmäistä odotan :) Oltiin toki 4kk yritetty mut selvä plussa pääs silti tulee puskista! Oon voinu tosi hyvin. Luulin et menkat on myöhäs vaan ku oltiin työmaal vko ja syötiin ja juotiin huonost. Töihin palates ihmettelin vaan menkkojen puuttumista ja mies sai tekemään testi ku menkat ol puoltoist vko myöhäs. Hyvä et ei jalat lähten alt ku se oikeest oli selvä plussa :D Kovasti odotettu mut silti se tuli yllätyksen <3 Ainuat selvät oireet on tsiisuksen kipeet rinnat... Vko sit ol eka ultra ja olin aivan varma ettei siel mitään oo mut kyllä sieltä jo selvät sykkeet ja pienen pienet varpaat ja sormet löyty <3 Nyt uskallan jo nauttii oireettomuudesta <3

Takaisin