Oireita, oireita..

Aneska,täälläkin ajoittain edelleen hyvin oireetonta, kuten esikoisestakin, ainoastaan hetkittäinen ja päivästä riippuva etova/huono olo vaivaa. Koeta olla tyytyväinen oireettomuudesta, mutta helpommin sanottu ko tehty!

Aneska,täälläkin ajoittain edelleen hyvin oireetonta, kuten esikoisestakin, ainoastaan hetkittäinen ja päivästä riippuva etova/huono olo vaivaa. Koeta olla tyytyväinen oireettomuudesta, mutta helpommin sanottu ko tehty!

Täällä sama! Ja väsymys.
Yrittää kuitenkin olla murehtimatta. :)

Deb, Pahoittelut tädin tulosta, mutta tosiaan positiivista se että varmasti jotain yritystä on ollut. Lisäksi kun kerroit tulevaisuuden suunnitelmistanne, uskon että pian tärppää kun aika on oikea. ♡ Oikein paljon tsemppiä jatkoon ja aurinkoisia päiviä!

Kiitos Deb ja pahoittelut tädistä, mutta tosiaan hyvä että tietää mitä lääkärissä sanoa :)

Täällä on väsymys pahentunut, yöunet parhaimmillaan 12h ja sen lisäki tunnin-parin päikkärit (ja mä en siis IKINÄ nuku päikkäreitä). Aamulla herään aikaisin eikä meinaa saada enää unta mutta sitten sinnikkäästi yritän ni uni jatkuu.

Sänkyyn tulee mentyä vaakatasoon myös ettei ois niin etova olo koko ajan. Ja ku en tiedä mitä voin syödä? Jääkaapin ku avaa ni hyi hele ja kaupassa olin eilen ni mikään ei kiinnostanut. Nyt söin aamupalaksi pelkästään hedelmiä ni ihan ok olo toistaseksi.

Tissit myös melko kipeät, ja unet tosi vilkkaat!

Deb, harmi, mutta tsemppiä jatkoon!

Mulla oli eilen illalla outo päänsärky, lieneekö tähän flunssaan liittyvää tai lihasjännitystä, nimittäin satunnaisesti vihloi vasemman kulmakarvan kohdilta ja muuten oli vaan sellaista lievää yleissärkyä :confused:. Unettomuus tai siis nukahtamisvaikeudet on vaivanneet jo monta yötä. Tänään gynelle!

Miitu ja tiuhtimus, joo helpommin sanottu ku tehty. Eipä mulla esikoisestakaa oikeestaan mitää oireita ollu. Eipä tässä vaa meinaa uskoa et raskaana olis [emoji54]

Pahoittelut Deb! :(

Mulla meinas tänään laatta lentää kun naapurin 3,5kk vauva kakkas mun sylissä :puke_l Ei oo kyllä ikinä kakan haju noin kuvottanut :joyful:
Ja muutenkin haistan kauheen voimakkaana kaiken ja monet kuvottaa!
Ekasta ei ollu ku pientä etomista. Ei tämäkään vielä ainakaan mitään kauhean pahaa ole, mutta selkeästi erilaista!

Täällä melko vähäiset oireet vieläkin ja nyt menossa 6+6. Lähinnä ollut vain hetkittäistä etovaa oloa, hieman väsyneempi/voimattomampi olo, rinnat vähän turvonneet ja etenkin illalla vatsalla turvotusta.
Viikonloppuna oli voimakkaampaa pahoinvointia aamulla/aamupäivällä, mutta epäilen sen johtuneen rasituksesta.
Viime viikolla myös hiukset rasvoittuivat hetkessä, mutta tämä oire ei onneksi näytä seuranneen tälle viikolle! :D
Ylihuomenna varhaisultra 7+1, enkä malta odottaa :Heartred Huomenna illalla ja perjantaina varmasti jännittää!!! :D

Migreeni tullut vaivaksi täälläkin, nyt toista päivää. Yhdistelmä närästystä, oksetusta ja migreeniä on kyllä kerrassaan herkullinen. Oon pysynyt ikään kuin varmuuden vuoksi kaukana kaikista lääkkeistä koko raskauden ajan, mut täytyis varmaan pikkuhiljaa turvautua johonkin pillereihin.

Mä otin panadolia migreeniin, mutta ei se oikein auttanut. Tänään en ottanut mitään ja olo oli samanlainen kun panadolinkin jälkeen.

Te joilla on pahoinvointia/etovaa oloa, oletteko kokeilleet pahoinvointiranneketta? En jaksanut lukea koko ketjua läpi, joten sori jos tämä aihe on jo käsitelty... :) Itselläni on ollut viikon verran tasainen pieni etova olo ja tänään kävin hakemassa rannekkeet. Ihanaa olla ilman pahoinvointia! En tajunnutkaan kuinka paljon se pieni etova tunne onkaan vaikuttanut omaan vireystilaan... :) suosittelen!

Vehmis, Kyllä täällä vissiin joku noista rannekkeista mainitsi? Toimisikohan tähän pieneenkin etovaan oloon.. On kuin olisi merisairas koko ajan. :yuck:

Mihin tuo rannekkeen toiminta perustuu?

Se painaa jotain pisteitä? En tiedä tarkemmin mutta olimme kerran kovassa myrskyssä laivalla ja mulla alkoi tulla vähän huono olo, niin pahoinvointi ranneke vei välittömästi sen huonon olon pois eli toimii kyllä. :D

Mä oon kokeillu noi rannekkkeet, akupuntiota ja lääkitystä aiemmissa raskauksissa. Mun kohdalla ei oo toiminu mikään :/
Oksennan joka päivä..

Mä oon kokeillu tähän omaan etovaan oloon noita rannekkeita ja on auttanu, kuten myös laivanmerenkäyntiin!

Takaisin