Oireita, oireita..

Täällä tulee aamun ensimmäinen vesilasillinen ylös. Tänä aamuna en kyllä viitsinyt kokeilla vaikka kiljuva nälkä ei olekkaan vielä tullut.
Mua kiusaa myös ilmavaivat sekä vatsa ollut viikon ihan sekaisin :hungover:
Armoton väsymys näyttää ehkä pikkuhiljaa väistyä tai ainakin toivon niin :happy:

Voi mun mies on ihana, se toi kaupasta hunajamelonia, vesimelonia, klememtiinejä, viinirypäleitä, salaattiainekset ja leikkasi mulle melonit valmiiksi paloiksi ja teki salaatin valmiiksi ❤ Helpottaa hurjasti kun on kevyttä, raikasta ja nopeaa syötävää!

Onpa huomaavaista Niiinu :) Minäkin sain eilen yllärin, tietää ettei mulla pysy alhaalla kuin appelsiinit jonkin aikaa, niin tulihan niitä sitten sellainen viitisen kiloa :D Pärjäisiköhän niillä muutaman päivän...

Mua on nyt pari päivää etonut ja tuntuu, että kokoajan nälkä. Palelu on kyllä kaikista pahin..välillä tuntuu ettei oikein mikään riitä :D
Turvotusta tullut myös vatsaan!
Tekee mieli vaan kaikkea tosi suolaista ja sit taas välillä jotain ällömakeeta :D

Cocoa tää on siis yleistä että jos pyytää pari appelsiinia, omenaa tms, niin kotiin tuodaan reippaasti enemmän esim tuo 5kg :D
Miehet vaan on niin höppäniä ❤

Meillä samanlainen höppänä mies ja toi ison säkin appelsiineja! ❤
Muutenkin raahaa kaupasta milloin mitäkin ja ramppaa siellä jos mulla sattuu joku tietty himo iskemään ja muu ei mene alas.
Ihanat miehet! :)

Hermostun helposti, en pysty keskittymään mihinkään, veto pois eikä mitään saa aikaiseksi. Väsyttää mutta silti ei saa vielä nukuttua. Taas tänään heräsin viideltä..

Täällä podetaan pientä flunssaa... Alkoi kurkkukivulla joka on jo parempi, mutta vielä aivastuttaa, nokka on tukossa ja räkää riittää.
Uusia raskausoireita ei ole ilmennyt, eilen tein viimeisen One Stepin ja se näytti jo melkein yhtä vahvoja viivoja. Johan siitä on reilusti yli viikko kun plussasin, että jo oli aikakin :rolleyes:. Huomenna gynekäynti! 5+3 tänään...

Muokattu viimeksi:
Täällä mennään 5+6 ja neljäs migreenipäivä putkeen. Voimat ihan loppu. Mä yritän jotenkin ajatella, ettei tää voi montaa viikkoa jatkua…

Oliko teillä sinä päivänä kun menkkoja piti alkaa, niin minkäänlaisia menkkamaisia oireita? Juilintaa tms? Mä en enää tiiä onko tää menkkamaista vai vaan järkyttävä paineentunne :nailbiting: vuotookaan ei oo vaikka tänään piti alkaa, ja aamusta jomoili niin kun normaalistikin, mut nyt vähän muuttunu toisenlaiseks sekin tunne.

Mulla oli just semmonen olo, että menkat alkaa. Olin plussannut jo dpo 9, joten tiesin olevani raskaana silloin kun menkkojen piti alkaa, mutta silti tuntui ihan menkoilta.

Deb mulla oli siihen aikaan paineen tunnetta alamahassa, sellainen tosi kummallinen tunne.

Huh, eilen alkoi kunnolla pahoinvointi, ehdin jo ihmetelläkin, missä viipyi. Ei tarvitse enää! Tänään selvisin töihin, mutta tosi turhauttavaa, kun armottomalla tsemppauksella selviää päivän töissä ja lopputuloksena saa korkeintaan puolet aikaiseksi siitä mitä yleensä.. Pahasti kasautuneet työt räjähtää kyllä ihan käsiin jos näin tehottomana jatkan pitkään!

Deb, mulla oli tunne silloin plussan aikoihin et menkat alkaa. Ja nyt taas kun niiden pitäisi tulla, jos en olis raskaana ni on tunne et nyt ne alkaa. Täytyy vaan toivoa ettei oikeesti ala :grin

Toivottavasti Lallastiinan flunssa hellittää! :rolleyes:

Hellu, Onko sulla migreeni hormoniperäistä? Voisiko siitä syystä nyt raskaudesta äityä.. Tsemppiä hirveästi, on niin kurja vaiva ettei kyllä toivoisi kenellekään.

Mä en osaa yhtään sanoa mistä mun migreeni johtuu, mutta vahvasti viittaisi hormoniperäiseen. On kyllä todella uuvuttava vaiva.

Mä otin joskus lapsen nestemäistä buranaa kun ei muuta ollut ja vaikka tavallisesti buranasta ei oo migreeniin mitään hyötyä niin se yllättäen auttoi, vaikka oli vain joku 200mg. Burana ei tietty käy, mut auttaisikohan nestemäinen Panadol samoin paremmin?

Mulla kans aivan tainnuttava väsymys vaivannut monta päivää ja tänään humpsahti verenpaine. Arvasin, kun alkoi tuttuun tapaan huimata ja hengästyttää ja sydän takoo heti kun jotain tekee. Verenpaine oli aika vastaava kuin aikaisemmissakin raskauksissa ollut, 95/65. Ei tohon huimaukseen oo mulla oikein auttanu kunnolla mikään mut suola/ vesi vähän helpottaa, samoin tukisukat. Välillä hiukan etoo mut ei onneks mitään hc luokan laattaamista yms.

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnista kärsiville <3

Mulla oli kanssa aika koviakin menkkamaisia kipuja ne alkoi kun menkkojen olis pitänyt alkaa ja loppuivat kun menkatkin olisivat loppuneet. Vielä aika vähäistä oirehdintaa, mainittavia on kiukkuisuus, väsymys, välillä on ollut metallin makua suussa, rinnat arat ja vatsa turvonnut. Mulla tais viimeksikin pahoinvointi alkaa vasta myöhemmin, nyt 4+6.

Täällä oireetonta ollu pari päivää ja joha alkaa pelottaa. Yks digi ois, pitäs se uskaltaa tehdä.

Täällä ei kai ollu munasolu taaskaan kiinnittyny kunnolla (jotain yritystä vissiin koska tuli niitä hailuroita?) ja täti tuli lähes ajallaan. Tää on ihan hyvä, tietää nyt että on taipumus noihin kemiallisiin niin tietää mitä ottaa lääkärissä puheeks :)

Takaisin