Siis tää masuvaiva on hirveetä!
Nytkin olen lähdössä kaverin kanssa lounastamaan ja kiertää ja kiertää kuin pahaisessakin mahataudissa. :arghh: Mun maha on siis aivan sekaisin! Tää häiritsee kyllä joka päiväistä elämää. Ilmaakin tulee aivan hirveästi, mies valittaa jo.
Ja muuten Deb, oon epäillyt itsellänikin tuota ärtyneen suolen vaivaa, joka tosin helpottanut ruokavaliolla. Voisko sitten nyt raskaus vielä entistä enemmän tuoda sitä esiin?
Jos on muutenkin ärtyneen suolen oireyhtymä, on hyvin mahdollista että raskaus hormonien takia ja kohdun paisuessa ja painaessa suolta, vaikuttaa siihen. Lisäks raskauden ajaks ruokavalio muuttuu taas jonkin verran, eikä suolella oo aikaa tottua nopeeseen muutokseen. Näin voisin päätellä, tosta löytyy hyvin vähän tietoo kun ei oo varsinaisesti luokiteltu edes oikeeks tilaks, eli siis sitä ei voi diagnosoida.
Itellä vatsa kans kokoajan sekasin nyt, varsinki syömisen ja kahvin juomisen jälkeen. Menkkajomot jatkuu nyt jo toista viikkoo ajoittain, tänään alko taas oikeeta munista särkee. Väsymys on jotain ihan kamalaa, ja tää palelu.
En tiedä mitä tää on jos ei raskausoireita.

tää oli kuitenkin jo yk24
Satunnaisesti on vatsa sekaisin ja päivisin välillä väsyttää... Muuten olo on todella hyvä ja jopa ihan ensimmäisillä viikoilla ilmestyneet finnit ja hiusten rasvoittuminenkin on hävinnyt kuin tuhka tuuleen:) ja viikkoja siis 7+!! Pitää toivoa että sama meno jatkuisi
muoks. Mulla siis nyt 6+3.