Oireita, oireita..

Paha olo hyi, jos on samanlailla ku esikoisesta niin tätä oloa olis jäljellä noin 7viikkoa vielä :mad: Ei kestä enempää, menis jo pois :D

Pyörryttääkö muita? Oon miettinyt onko tää ihan normaalia vai onko mulla hemoglobiinissa/verenpaineessa jotain häikkää. Neuvolaan ois vielä kaks viikkoa ja mietin että pitääkö mun nyt raahautua jonnekin tutkimuksiin jo ennen sitä.

Mua ainakin heikottaa, ts pyörryttää harvase väli ja on täällä ainaki normaali raskausoire :)

Anila miten meni siellä varhaisultrassa selvisikö sulla tolle vuodolle mitään syytä? Kai tässä itekkin pitää yksityiselle kohta alkaa aikaa varailee pelottaa niin toi vuoto että ei kaikki oo kunnossa :(

Anila miten meni siellä varhaisultrassa selvisikö sulla tolle vuodolle mitään syytä? Kai tässä itekkin pitää yksityiselle kohta alkaa aikaa varailee pelottaa niin toi vuoto että ei kaikki oo kunnossa :(

Ultra on hieman ennen viittä, siihen saakka kauhunsekaisin tuntein. Ilmoittelen sitten miten kävi.

Mulla testiviivat vahvistuu ja oireeton olo jatkuu. Rintoja vaan aristaa vähäsen. Gyneaika olis viikon päästä... aika matelee
:bookworm: :nailbiting: :smiley-angelic006 :computer012 :sleep011

Onko muilla ilmenny syömisen jälkeen huonoa oloa? Mulla on nyt jonkun aikaa ollut sitä että ei tee mieli syyä mitään, no sit tulee kova nälkä ja syön vähäsen ja sit tulee huono olo eikä taaskaan mitään tee mieli...ärsyttävää

Anila ja Neelukka, täällä vuoto kestänyt viime perjantaista saakka. :/ Tänään olin taas labras ja otettiin hcg. Kumpa olis ny noussu, eikä tämä olisi mennyt kesken.
Tulkaahan heti ilmoittamaan kun tiedätte missä mennään.
Tsemppiä [emoji173]️

Tiuhtimus mun päivät menee samoin ton syömisen kanssa! Jopa veden juonnista tulee huono ja etova olo... Rennietä kuluu reippaasti, koska muuten kaikki ruoka olisi kurkunpäässä koko päivän. Viime raskaudessa tätä kesti rv22!
Tänään aamulla ekaa kertaa oksensinkin, tosin mahahappoja vaan yön jäljiltä. Ei tuntunut oksentaminen kivalta juuri noroviruksen jälkeen!! Yäk!

Täällä myös eilen aamulla oksennettu vesilasillisen jälkeen ja tänää oli järkyttävä nälkä, puolet sain ruoasta syötyä ja sit ruoka rupesi maistumaan pahalle ja tuli huono olo.

Mulla on vain sitä etovaa oloa ettei oikein maita, mutta väkisin kun syö niin helpottaa.
Ja mun masu menee syönnin jälkeen aina sekaisin! Tosi rasittavaa, kuin olisi pahinkin mahatauti ollut tässä jo kohta 2 viikkoa..

Korjaan! Nyt siitä syömisestä seurasi kuin seurasikin vain etovampi olo.. Aivan kuin ois merisairas 24/7. :yuck: Makaan viltin alla koska viluttaa ja migreeni nostaa päätänsä.. Oih ja voih.

Itsekin tässä pistin maate peiton alle, hiukan viluttaa, eikä olokaan ihan normaali ole. Mutta jospa se tästä, kun huilaan hetken.

Kävin aamulla verikokeessa, hcg on nyt n. 21400, viikot siis 6+4. Edellisellä yrityksellä alkio oli delannut juuri näillä samoilla hetkillä. Ens tiistaina sitten ultrassa selviää, mikä tilanne sitten loppujen lopuksi on. Voi kun vois vaan olla, nukkua, syödä ja möllöttää siihen asti, mutta ei auta, töissä on käytävä...

Mulle tulee kans huono olo syömisestä, mutta niin tulee syömättömyydestäkin. Mikään ei tunnu olevan siis hyvä. :D Pahinta tuntuu olevan kokkaaminen. Yleensä kun kokkaa, on jollain tasolla nälkäinen eli olo on huono ja oon järestään päätynyt oksentamaan, kun haistan sen ruuan siinä kokatessa. Tosi ärsyttävää.

Huhhuh, nukuin esikoisen kanssa päikkärit. Ensimmäistä kertaa en heränny heti, kun lapsi heräs. Mulla oli herätessä niin heikko olo etten meinannu tolpillani pysyä. Mikää ei oo hyvä, väsyttää ja sit ku nukkuu ni olo on entistä huonompi.

Ultrassa käyty ja kaikki hyvin :D Kohdussa asusteli viikkoja vastaava vauveli jonka sydän löi hyvin :) Itkuhan siinä tuli, nyt on kyllä niin mahtava fiilis. Lekuri ei oikein osannut muuta syytä sanoa vuodoille kun vaan että joillain sitä vaan on, jopa läpi koko raskauden...

Mullakin alkoi ruskea tihkuvuoto äsken. :nailbiting: Kamalan huolestuttavalta tuntuu, kun tähän asti ei oo ollut mitään. Täytyy nyt toivoa, että kaikki on hyvin.

Toivotaan tuhruttelijoilla että oisi vaan sitä alkuraskauteen kuuluvaa!

Täällä ei voi kohta mitään syyä ko sitten ko jotain alkaa tekemään mieli ja syö ni seuraavaksi pelkkä ajatus kyseistä ruuasta alkaa etomaan..oivoi, ja tosiaan jossei syö ni seki aiheuttaa lisää huonoa oloa :D

Eikö tuu tiuhtimus sellainen viimeisen päälle rationaalinen ja tasapainoinen olo? :grin Musta tuntuu että miehellä alkaa palaa hermo, kun "temppuilen" noiden ruokien kanssa.

Takaisin