Oireiluja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ang1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pajunkissa, toi selkävaiva voi myös johtua siitä, että oot pitkästä aikaa liikkunu kunnolla. Tai mulla ainakin väsyy selkä ja sen takia kipeytyy, jos pitkän aikaa kävelen tai seisoskelen. Toki sullahan on muutenkin noita selkäjuttuja, mutta tuli vaan mieleen, että toi "rasitus" varmaan myös tekee oman osansa. Ehkä [:)]

Mä haluun synnyttämään!!!!! Päivät kuluu nopeesti, mutta haluisin kans jo palleron tänne. Sekin kyllä auttais, jos tietäis tarkan päivämäärän [:)] Tekis mieli mennä ä-polille tarkistuttamaan kohdunsuun tilanne. Toivon vaan, etten tällä lepäämiselläni oo hidastanu aukeamista. Tosin, noita vihlontoja ja tuntuvia suppareita on kyllä ollut, että vois sikäli toivoa niiden saaneen jotain aikaan.

Mulla selkä postaa pahiten istumisesta. Ihan järkyttävä kipu, kun istuu hetkenkään kauemmin tietokoneella, autossa, ravintolassa tai ihan missä vaan. Joskus se sitten vihottelee makuullaankin, kun pitäis nukkumaan mennä. Eipä silti.. Musta tuntuu, että muuten voin tällä hetkellä paremmin henkisesti ja fyysisesti ku pitkään aikaan [:)] Alkaa olla sellanen äiti maa-tyyppinen olotila. Kaikki on vaan niin ihanaa [:D]  ja vauvaa odotellaan jo ihan hulluna.. Tänään syntyi tuttavapiiriin yksi pieni tytön tylleröinen sektiolla. Kauan ei enää mene, kun se on meidänkin elämää [:)]

HipsuNen mulla ihan sama tai siis lähes kun sulla tuo äiti maa olotila [:)] Eilen just kuvailin mun miehelle että hassua kun mulla on jotenkin niin seesteinen, sellainen hyvin rauhallinen olo koko ajan. Mikään ei kiukuta tai ärsytä. En myöskään ole mitenkään hyperaktiivinen tai muuta sen tyyppistä. Minulle vaan sana rauhallinen ei yleensä sovi joten siksi nautin tästä nyt kaikin mahdollisin keinoin [:)]

Hei tekin olette viimein saavuttaneet sen raskaus-zenin, jota olen jo pari kuukautta hehkuttanut. ZeeeeeennNN![:D]

Äääh...voikohan toi valkovuoto olla niin vetistä, että tulisi sen talouspaperin läpi? Pitänee ottaa puhelin kauniiseen käteen... Tunnen oloni vaan niin tyhmäksi, mikä vasta tyhmää onkin [:D] Tosin, tohon kyllä jäi ihan selvää valkovuotoa. Toiveajattelua vaan [:D]

Jep, raskaus zen saavutettu täälläkin [:D] Enpä olis uskonut omalla kohdallani. Mulla meni alkuraskaus ja vähän enemmänkin raivohulluuden partaalla. Mies sai kunnon kuurin pinnan pidentämiseen. Ei mitään selitystä millekään olotilalle, mutta jotenkin koko ajan potutti kaikki ja varsinkin oman ukkokullan naamataulu. Nyt on tilanne aivan toinen. Melkein ehtii sitäkin tulla ikävä sen työpäivien aikana [:D] ja vauva tuntuu niin ihanalta, omalta ja rakkaalta tuolla masussa, ettei mitään järkeä. Ei meinaa kertakaikkiaan malttaa odottaa sitä. Synnytys ei pelota, vaivat ei rasita (vaikka niitä onkin). Hah, mua ihan huvittaa tämä seesteisyys, koska ei oo ihan mun tyylistä [:D]

Jep! Zen rules!! [:)][:D] Mä kans oon täällä äiteillyt jo jonkin aikaa, ja mun normaalisti ERITTÄIN lyhyt pinnani on venynyt sata- tai ehkä tuhatkertaiseksi... [:)]

Pari päivää sitte keksin, että NYT mä haluun leipoa jotain, kun mulla on vihdoinkin ihan oikea keittiö (eikä siis semmonen olematon keittokomero, joka siinä edellisessä asunnossa aiheutti mulle aina ärsytystä), ja siinä kaivelin sit kaappeja, että mitäs näistä sais aikaan... No ei mulla ollu YHTÄÄN voita tai edes margariiniä!! Enhän mä mitään voinu leipoa.
Sit aloin selata mun miljoonia kakku/piirakka/leivos/ihania reseptejä ja kirjottelin kauppalistaa kaikista aineista, joita pitäis hankkia, että sais jotain tehtyä. Siitä listasta tuli suht pitkä... [;)]

Toissapäivänä sit kävin kaupassa ja kannoin kassikaupalla (siis kyllä itse kannoin!!) leivontakamaa kotiin, ja eilen sitten leivoin ihanan piirakan ja IHANIA keksejä!! [:)] Eilinen kyllä oli melko rankka, kun eka jouduin käymään hoitamassa äitin asioita kaupungilla ja se otti voimille, ja sit kun tulin kotiin leipomaan, niin eihän siitä leipomisesta tuu mitään istualteen, joten siinäkin piti sit seisoa useampi tunti. No päätin tänään pitää tauon leipomisesta ja EHKÄ tehdä vaan piparitaikinan jääkaappiin maustumaan ens yöksi, jos viitsin. Jos en, niin teen sit jotain huomenna [:)]

Miestä tuntuu ärsyttävän mun levällään olevat joulukorttivermeet tuossa keittiönpöydällä, mut ei mua vaan[:)] Enkä ees ärsyynny siitä, kun miestä ärsyttää [:D]

Voi kun muhunkin iskis tuollanen seesteisyys... Mä olen niin räjähdysherkkä ihan koko ajan, et kyllä menee nollasta sataan nopeemmin kun henkilövaaka [:D] Ja kun mistään ei voi ennustaa et millon räjähtää [8|] Nyt varsinkin kun tullu väsymys takasin, mutta luonto ei anna periks vaan maata ja ottaa päikkäreitä. Koko ajan ahistaa kaikki levällään olevat tavarat ja asiat, ja varsinkin kun tuo isäntä ei osaa siivota jälkiään. Siltä saattaa jäädä tavarat moneks päivää levälleen ennenkun mulla taas kilahtaa tai alan muuten vaan narkuttaan niistä. Oma-alotteisuus totaalisen olematon... [:@] Tällä hetkellä tuntee ittensä herran kotiorjaks kun tuntuu et se odottaa ja olettaa mun aina siivoovan hänenkin jäljet koska kotona olen[:@][:@][:@]
Ja taas meni narinaks, sorry siitä, mutta kun Ärsyttää!!!!! [:@][:@] [:D][:D]

Voi argh. Miten selkä voi tulla näin kipeäksi silittämisestä!?! Tarkoitus oli silittää vauvan lakanat ym. Kolme pientä lakanaa silitettyäni en enää kestänyt kipua ja oli pakko lopettaa. Mä luulin, että tuo olis niinku kivaa kevyttä hommaa... [&:]

Huomenia... Hyi hyi hyi.. Ollu varmaa hirveinpiä öitä, niin kamala närästys etten ole ikinä ennen kokenu samanlaista! [&:] Ei mikään vieläkään auta ja 2 asti täällä ylhäällä ollu.  Byäh.. [:'(]

Oikeesti ihan järkky olo taas! Oksettaa, väsyttää, niiskututtaa, välillä kylmä välillä kuuma... ja heti kun on hetken pystyssä niin ah, se maailman ihanin selkäsärky.
Ja siis voi kökkö tätä etomisoloa..... ....... ....... ....... ..... [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]
Ei tähän tartte edes vastata kuhan tulin valittaan vaan [:D]

Joo mutta voin vastata siihen että niin varmaan kun ei edes oo supistuksia ollut ties koska viimeksi.. tais olla eilen joskus kuuden aikaan illalla.. [:D]

(Tosin mun kaverilla ei ollut mitään suppareita ennenkuin vedet oli mennyt... tai ei ainakaan itse niitä huomannut)

^Täällä on muuten ihan sama olotila... tosin supistuksia ollut tänäänkin ja välillä ei tahdo päästä sängystä ylös, kun ottaa selkään ja mahaan. Mutta minä en lähde minnekään ja jos lähden niin tulet sitten mukaan ja mennään vierekkäisiin "saleihin" (ei ne oikeasti mitään saleja ole, pikkuruisia huoneita!)

Täällä ollaan taas. Muutto takana ja nettikin päällä ensimmäistä päivää, tosin ihan sairaan hidas ja tökkii.
Tais olla vähän liikaa tämä muutto mun kunnolleni. En ole neljään yöhön nukkunut ku pienissä pätkissä. Oon tosi kipeä. Lähinnä selkä ja jalat, jotka on aivan järkyttävän turvonneet tällä hetkellä kuten kädetkin. Nivelet kipeät, mikä varmaan johtuu siitä nesteestä. Välillä tulee tosi kovia vihlasuja alakertaan ja yöllä supistelikin kipeästi pari kertaa. Toivottavasti ei tarvis lähtä vielä pitkään aikaan synnyttään, kun on tätä tekemistä vielä ihan kiitettävästi. Se on varma, että jotain tuolla on alkanut tapahtua.. Jännää [:)]

Onko teillä kellään ollut sellasta oloa että vatsa repeää justiinsa?

Nyt on pari päivää koko vatsa ollut tosi pinkeä ja istuminen ja seisominen tekee ihan tukalaa.. Tänään vauva möyrinyt ihan hurjan paljon,enemmän kun ennen ja järjettömiä vihlasuja tuonne alas.. Että onko normaalia vai pitääkö huolestua...? (Kiinnittynyt tämä kaveri ei ainakaan viime keskiviikkona ollut)

Takaisin