Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Trieste
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä kans toi väsymys et vois nukkua päivällä kuin paljon, mutta aamulla herään 5 aikaan. Viikon ajan oon nukkunut melkein joka päivä päiväunet, kun mies lomalla kaitsemassa lapsia.

Tänään mua ei ärsyttänyt ihan nii paljon kun eilen. Pääsin jopa hyvillä mielin suorittamaan työni fyysistä puolta, eli kulkemaan maastossa.
Alavatsassa vähän tuntunut, ruskeaa vuoden edelleen vähäsen, tisseihin sattu hetken kun otin liivit pois. Väsyttänyt vähän vähemmän.

Aamut vaan meinaavat olla hankalia. Kauhea jano ja nälkä, mutta ei meinaa mikään maistua ja sitten syömisen jälkeen on pakko ottaa vähän lepoa että se lievä pahoinvointi tai väsy tmv menee ohi.

Täällä jatkuva pieni äklötys tunne päällä mutta ei vielä mitään pahempaa. Nälkä tulee vahvemmin ja voimakkaammin ja vaihtelee kyllä koko ajan mitä tekee mieli syödä😂

Täällä jatkuva pahoinvointi kanssa päällä. Vielä en ole oksentanut, mutta yökkäilyä tullut. Nyt sen lisäksi n. viikon ajan olen heräillyt yöllä käymään vessassa. Tämä on itelle niin poikkeavaa, kun yleensä nukun yön yli sikeästi.

Tänään 6+0 ja viime yönä vessassa tuli tarve oksentaa. Nyt olo väsynyt ja krapulainen🫣
Krapulainempa hyvinkin.. Yritä tässä nyt mennä nukkumaan kympin jälkeen, juoda ja syödä hyvin, niin silti seuraava päivä tuntuu kuin olisi reivannut jossain aamun pikkutunneille.. :tears: Nimimerkillä leluhyllyistä_tänään_kiinni_pidellen, kun kaupassa lapset katseli leluja ja tulipa ostettuakin muutama siinä toivossa että saisin pelattua aikaa ololleni.

Lopputulema; 1-vuotias jaksoi uutta lelua 2 minuuttia ja päätti alkaa jahdata isoveljeään paistinpannulla (täysillä jokaiseen kulmaukseen tietenkin hakaten). Luojan kiitos on perjantai ja mies kotona :rolling:

Tsemppiä kaikilla, täällä hengessä ja jotakutakuin hengissä mukana! :red-heart:

Oireettomuus jatkuu 🙈 tai no, mahassa on edelleen tuntemuksia välillä päivittäin, mutta ei kipuja. Tänään aamulla oli vähän paha olo ennen, kun nousin, mut söin tosi pienen iltapalan ja aika aikasin, niin voi johtua siitäkin. 😅

Tsemppiä kaikille pahoinvoinnin kanssa taisteleville 🥹

Mulla näin yhdeksännen viikon alussa rintojen arkuus selvästi pahentunut (tosin voi olla osittain kun ainoat sopivat rintsikat pesussa ja meen ilman), muuten sama oireettomuus jatkuu:folded: missähän vaiheessa uskaltais huokaista helpotuksesta ettei ehkä pahoinvointi enää tuliskaan? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Mulla näin yhdeksännen viikon alussa rintojen arkuus selvästi pahentunut (tosin voi olla osittain kun ainoat sopivat rintsikat pesussa ja meen ilman), muuten sama oireettomuus jatkuu:folded: missähän vaiheessa uskaltais huokaista helpotuksesta ettei ehkä pahoinvointi enää tuliskaan? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Mietin samaa! Eilen meinas vähän tulla huono olo autossa mutta meni ohi ku söin välipalaa 😃 kaipa se ehtii alkaa vielä millon vaan ennen vk 12 mutta ehkä meille ei tuu ollenkaan sitä 🙏🏽

Mietin samaa! Eilen meinas vähän tulla huono olo autossa mutta meni ohi ku söin välipalaa 😃 kaipa se ehtii alkaa vielä millon vaan ennen vk 12 mutta ehkä meille ei tuu ollenkaan sitä 🙏🏽
Te olette todella onnekkaita.😍 Täällä taas masentaa huolella tää jatkuva pahoinvointi sekä väsymys😭 vein lapset syömään ja siitä Leos leikkimaahan.. täällä vielä ollaan. Tekis mieli nukahtaa sohvalle 😅

Mä oon alkanu pohtimaan, että voiko tää väsymys johtua nyt myös raskaudesta? 🙈 Toki varmasti on edelleen esikoisen jäljiltä myös univelkaa, mutta oon jo reilun kuukauden syöny rautaa ja aina töistä kotiin tullessa tai tänäänkin vapaalla jotenkin energiat ihan veks.

Mä oon alkanu pohtimaan, että voiko tää väsymys johtua nyt myös raskaudesta? 🙈 Toki varmasti on edelleen esikoisen jäljiltä myös univelkaa, mutta oon jo reilun kuukauden syöny rautaa ja aina töistä kotiin tullessa tai tänäänkin vapaalla jotenkin energiat ihan veks.
Minun väsymys on ihan sietämätön! Koskaan ollut näin vahvana tää oire + se pahoinvointi.. kyllä nyt koetellaan kovaa.. silmiä oikeen särkee kun väsyttää eikä vaan jaksa tehdä mitään. Minulla myös ennen raskautta ferritiini 11 et sekin varmaan vaikuttaa kivasti tähän 😅

4+4 ja nännit kosketusarat. Myöskin huomannut, että esikoisen jäljiltä kun on vielä saattanut maitoa vähän tulla, niin se on kyllä kuivunut. Ihan lievää pahoinvointia, mutta unettomuuttakin edelleen vaan.
Illalla oikein saa unen päästä kiinni ja yöllä valvotuttaa, jos ei muuhun herää, niin painajaiseen. 🙃

Mulla oli jo torstaina (ennen positiivisen testin tekoa) aiemmista raskauksista tuttua kuvotusta/huonoa oloa kun en ollu syönyt ajoissa. Silloin mietin jo onko kyseessä raskaus. Nyt tuo olo on joka päivä.

Muuten aika oireetonta ja mietin et kun käytössä on Lugesteron tuki et kuinka paljon se vaikuttaa just turvotukseen ja rintojen arkuuteen.

Heikottaako teitä? Siis musta tuntuu ettei tää oo ns. normaalia pahoinvointia, vaan enemmänkin jotain kehollista heikotusta. Palan tunnetta kurkussa, sydämen hyppelyä, kovaa hengästymistä.. Ruoka maistuu, enkä edes oksentele. Kaikki liikunta on no go, kun aiheuttaa heikotuksen tunteen hengästymisineen. Taidan soittaa maanantaina neuvolaan että pääsisi edes labraan aikaisemmin.

Heikottaako teitä? Siis musta tuntuu ettei tää oo ns. normaalia pahoinvointia, vaan enemmänkin jotain kehollista heikotusta. Palan tunnetta kurkussa, sydämen hyppelyä, kovaa hengästymistä.. Ruoka maistuu, enkä edes oksentele. Kaikki liikunta on no go, kun aiheuttaa heikotuksen tunteen hengästymisineen. Taidan soittaa maanantaina neuvolaan että pääsisi edes labraan aikaisemmin.
Joo, täällä myös tuollaista yleistä heikotusta!

Oltiin eilen lintsillä ja tänään oonkin haukotellut menemään ympäriinsä.. Aamulla kävin salilla mut sit ei oo mitään jaksanutkaan..

Takaisin