Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krapulainempa hyvinkin.. Yritä tässä nyt mennä nukkumaan kympin jälkeen, juoda ja syödä hyvin, niin silti seuraava päivä tuntuu kuin olisi reivannut jossain aamun pikkutunneille..Tänään 6+0 ja viime yönä vessassa tuli tarve oksentaa. Nyt olo väsynyt ja krapulainen![]()
Nimimerkillä leluhyllyistä_tänään_kiinni_pidellen, kun kaupassa lapset katseli leluja ja tulipa ostettuakin muutama siinä toivossa että saisin pelattua aikaa ololleni.

missähän vaiheessa uskaltais huokaista helpotuksesta ettei ehkä pahoinvointi enää tuliskaan? 
Mietin samaa! Eilen meinas vähän tulla huono olo autossa mutta meni ohi ku söin välipalaaMulla näin yhdeksännen viikon alussa rintojen arkuus selvästi pahentunut (tosin voi olla osittain kun ainoat sopivat rintsikat pesussa ja meen ilman), muuten sama oireettomuus jatkuumissähän vaiheessa uskaltais huokaista helpotuksesta ettei ehkä pahoinvointi enää tuliskaan?
![]()
Te olette todella onnekkaita.Mietin samaa! Eilen meinas vähän tulla huono olo autossa mutta meni ohi ku söin välipalaakaipa se ehtii alkaa vielä millon vaan ennen vk 12 mutta ehkä meille ei tuu ollenkaan sitä
![]()
Minun väsymys on ihan sietämätön! Koskaan ollut näin vahvana tää oire + se pahoinvointi.. kyllä nyt koetellaan kovaa.. silmiä oikeen särkee kun väsyttää eikä vaan jaksa tehdä mitään. Minulla myös ennen raskautta ferritiini 11 et sekin varmaan vaikuttaa kivasti tähänMä oon alkanu pohtimaan, että voiko tää väsymys johtua nyt myös raskaudesta?Toki varmasti on edelleen esikoisen jäljiltä myös univelkaa, mutta oon jo reilun kuukauden syöny rautaa ja aina töistä kotiin tullessa tai tänäänkin vapaalla jotenkin energiat ihan veks.
Joo, täällä myös tuollaista yleistä heikotusta!Heikottaako teitä? Siis musta tuntuu ettei tää oo ns. normaalia pahoinvointia, vaan enemmänkin jotain kehollista heikotusta. Palan tunnetta kurkussa, sydämen hyppelyä, kovaa hengästymistä.. Ruoka maistuu, enkä edes oksentele. Kaikki liikunta on no go, kun aiheuttaa heikotuksen tunteen hengästymisineen. Taidan soittaa maanantaina neuvolaan että pääsisi edes labraan aikaisemmin.