Oireet!

Mulla oli alkuun vaan rintojen arkuutta ja väsymystä, tosin näihinkin varmaan oli progesteronipuikoilla oma vaikutuksensa. Jomotuksia ja nippailuja vatsassa ollut satunnaisesti. Joskus siinä 7+0 alkoi vasta pahoinvointia, mutta sekin pysynyt melko lievänä.

Ei paniikkia, jos uusi raskaus ei toista edellisen kaavaa! 😊❤️ Mulla oli keskimmäisessä raskaudessa viikot 6-16 ihan kamalaa, oksensin ja nukuin vuoron perään ja jouduin olemaan töistä sairaslomalla ja syömään pahoinvointilääkettä. Nyt on 8+3 ja tähän asti on selvitty hetkellisellä pahoinvoinnilla, ei onneksi edes päivittäisellä.

Täällä 7+2 ja suurimman osan ajasta ei tunnu mahassa mitään. Välillä saattaa vihlasta venytellessä. Olen nyt pari päivää huonon olon vuoksi pyörinyt sängyn ja sohvan väliä ja välillä maannut vessan lattiallakin, sain onneksi neuvolasta pahoinvointilääkettä.

Täällä 6 + 0 ja entisenä sokerihiirenä ei tee makeaa mieli yhtään mutta suolasta senkin edestä! Voisin elää ranskalaisilla. Tänään hajuherkkyys ja pahoinvointi vähän lisääntynyt. Väsymystä ja todella KYLMÄ, ihan kun pakkanen olis 🧊

Takaisin