Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sanoisin että aika matalalla kynnyksellä kannattaa olla yhteydessä. Ne pahoinvointiin auttavat lääkkeet toimii parhaiten, kun ne aloittaa ennen kuin pahoinvointi on ehtinyt yltymään (Neuvolalääkäri kertoi näin).Kuinkahan pahaa pahoinvoinnin pitää olla, että voisi yrittää neuvolasta saada apua?
Ehdottomasti matalalla kynnyksellä. Varsinkin koska joskus apua joutuu etsimään useammasta paikasta ennen kuin sitä saa. Mut käännytettiin muutamien eri lääkärien tpimesta kotiin koska "pahoinvointi kuuluu raskauteen". Olin kuitenkin ihan tiputuskunnossa ja kaikki toimintakyky mennyt. Onneksi löytyi myös lääkäreitä jotka ymmärsi ja yrittivät auttaa.Kuinkahan pahaa pahoinvoinnin pitää olla, että voisi yrittää neuvolasta saada apua?
Ootko kokeillu Postafenia? Auttoi hyvin mulla viime raskaudessa mut toki en kärsinyt ihan lamaannuttavasta pahoinvoinnista..Kuinkahan pahaa pahoinvoinnin pitää olla, että voisi yrittää neuvolasta saada apua?
En ole kokeillut mitäänOotko kokeillu Postafenia? Auttoi hyvin mulla viime raskaudessa mut toki en kärsinyt ihan lamaannuttavasta pahoinvoinnista..
Toivottavasti saat apuaEn ole kokeillut mitäänKatotaan mitä siellä Maisassa vastaavat.
Minullakin ennemmin löysäTänään 4+6. Ei oikeastaan mitään erikoisia oireita, rinnat kipeät, janottaa ja nyt uutena löysempääja monta kertaa päivässä. Onkos tää outo oire?
Nyt 8+0, uutena ärsyttävänä oireena jatkuva nenän tukkoisuus. Lisäksi ummetus, vatsan turvotus, lievä aaltoileva kuvotus, superhajuaisti, tolkuton väsymys, huonosti nukutut yöt, kummalliset unet, rintojen arkuus ja turvotus jatkuvat. Lisäksi närästää välillä.
Vieläkään en ole oksentanut. Olin etukäteen lähes varma että tulisin olemaan tosi pahoinvoiva jos ikinä tulen raskaaksi, koska kärsin matkapahoinvoinnista ja nuorempana todella pahoista krapuloista.Näillä ei kuitenkaan näytä olevan mitään yhteyttä tähän raskauspahoinvointiin, joka tuntuu yleensä pysyvän kurissa syömällä.
Mä oon myös ihan horkassa iltaisin. Mulla on paksu untuvapeitto kesät talvet, mutta nyt saa hytistä sen alla hyvän tovin nukkumaan mennessä ennen kuin lämpö alkaa tasaantua.Minulle on alkanut tulemaan uutena iltapalelu, ja samaan aikaan tuntuu että naama hohkaa vähän kuumeisen punaisena.
Sama minullakinMinulle on alkanut tulemaan uutena iltapalelu, ja samaan aikaan tuntuu että naama hohkaa vähän kuumeisen punaisena.
Katoin kalenterista että ensimmäisen valitukseni olen postannut tänne 5+1, eli niihin aikoihinRv 5+0 eikä mitään oireita! Hyvin hyvin pientä kuvotusta välillä illalla, mutta ei muuta. Mikä tarkka rv teillä alkanut oireet? Huolestuttaa, kun kahdesta aiemmasta oli tässä vaiheessa jo oireita