Oireet!

Kukas täällä mainitsikaan että on seuraavan ns. ”oviksen” aikaan nippailua alavatsalla? Jos en ois raskaana niin näillä main mulla ois ovis ja nyt nipistelee… Outoa! 😅

Mulla alkoi eilen ihan kunnolla pahoinvointi, jota oli koko päivän. Kaikki, siis kaikki ruuat ällötti. Oksensin useaan kertaan ja yökin sitä useammin. Mies oli paistanut ruuaksi pihviä ku olin päiväunilla ja haisi niin pahalle, että istuin seuraavat 2h pihalla ja tuuletin asuntoa. Heräsin, jopa yöllä kaks kertaa siihen ku oli vaan yksinkertaisesti niin huono olo. Toivottavasti tää vähän rauhoittuu tai menee pian ohi. 🥹

Myötätunto pahoinvointia täällä.. luin tuon edellä olevan viestin ja samala syön aamupalaa niin alkopa kummasti yököttään. 🫠

Tsemppiä @Miwja , toiv. Ei ihan hirveen kauan kestä sun pahoinvoinnit ❤️

Tsemppiä pahoinvointiin! Jännittää miten itselle käy tällä kertaa.. edellisen raskauden kellon ympäri jatkuvaa kuvotusta en kaipaisi.

Siis tuoretta vai kuivattuja luumuja? Terveisin tunnen itseni tyhmäksi 😂
Kuivattuja ☺️

Kauan sitten olin eräässä hoivakodissa töissä, illalla aina laitettiin kuivattuja luumuja asukkaille kippoon likoamaan yöksi ja aamulla ääntä kohti 😅

Muoks, lisäys vielä että nyt sitä on sitten itte täysin samassa tilanteessa 🙈🤭

Tuosta pahoinvoinnista vielä, itellä ei ole sellaista lamaannuttavaa pahoinvointia tai jatkuvaa etovaa oloa ollut missään näistä raskauksista (nyt ihan todella lievää, ohimenevää mahan vellomista harvakseltaan tuntunut) niin mietin, että ilmeisesti jotkut on vaan herkempiä hormonimuutoksille? Eka oli aika lailla täysin oireeton tältä osin, samaten toinen (paha olo/oksu taisi tulla yhden kerran muistaakseni) ja nyt tämä. Pohdin jääkö hormonitasot jotenkin matalammalle itellä sitten 🤔

Takaisin