Oireet!

Mulla saattaa olla niin, että ensin tekee kauheana mieli jotain ja sitten parin päivän päästä en voi sietää sitä. Nyt en voi sietää lihapiirakoita tai kananmunaa.

+800g lisää viikossa 🥲 Mukava turvotus alkaa olla päällä 😂 Himppasen miinuskaloreilla kuitenkin pyrin menemään mut eihän se tuohon turvotukseen vaikuta tietenkään.

Kukas täällä mainitsikaan että on seuraavan ns. ”oviksen” aikaan nippailua alavatsalla? Jos en ois raskaana niin näillä main mulla ois ovis ja nyt nipistelee… Outoa! 😅

Mulla alkoi eilen ihan kunnolla pahoinvointi, jota oli koko päivän. Kaikki, siis kaikki ruuat ällötti. Oksensin useaan kertaan ja yökin sitä useammin. Mies oli paistanut ruuaksi pihviä ku olin päiväunilla ja haisi niin pahalle, että istuin seuraavat 2h pihalla ja tuuletin asuntoa. Heräsin, jopa yöllä kaks kertaa siihen ku oli vaan yksinkertaisesti niin huono olo. Toivottavasti tää vähän rauhoittuu tai menee pian ohi. 🥹

Myötätunto pahoinvointia täällä.. luin tuon edellä olevan viestin ja samala syön aamupalaa niin alkopa kummasti yököttään. 🫠

Tsemppiä @Miwja , toiv. Ei ihan hirveen kauan kestä sun pahoinvoinnit ❤️

Takaisin