Oireet!

Ääh! Ihan kuin olis vähemmän oireita. Missä kuvotus? Sen kuuluisi olla seurana melkein koko raskauden. :Angry Face:

Tänään 6+0 ja edelleen ihanan tasaista. Ensimmäinen raskaus oli melkolailla pahoinvointivapaa, kunhan muisti syödä vähän väliä, niin toivon että tämä kolmas toistaisi vaikka sitä samaa kaavaa. 🤞🏻 Nännit on vähän kosketusarat ja edelleen tiedostan jotenkin liian hyvin kohdun olemassaolon. Väsymys on siirtynyt toistaiseksi pois, mutta yöunia voisi nukkua kellon ympäri. 😄

Minäkin odotan vielä massiivista väsymystä, esikoisen odotuksessa oli onneksi etätyöt ja pystyi päivät lopettamaan aiemmin kun meinasi torkuttaa iltapäivällä. Edelleen olen hybridityössä joten onnistuu lepäily ainakin jotenkin, nyt on vaan hirveän paljon hommaa huhtikuulle ainakin…

Sen sijaan mieliala oli eilen ihan maassa, kunnon ahdistukset ja kipuilut menossa. Onneksi tänä aamuna ei ole ollut, sain hyvät yöunet niin se varmasti auttaa.

Mulla on jotain ihme alaselkäsärkyä 😬
Ällötystä myös, ei oikeen mitään ruokaa tekis mieli vaan kaikki kuulostaa huonolta 😂

Tuo omakin äklö olo eilen eskaloitui hampaita pestessä kun yhtäkkiä vaan yökkyytti, onneksi pönttö oli vieressä 🫢😅 naposteltiin porkkanatikkuja iltapalaks, voin sanoa että niitä oli ikävä kakostella ylös 🫠

Minulla ei hampaiden pesu ole yleensä tehnyt oksetusreaktiota. Mutta kerran koitin harjata kielen, enkä edes kovin läheltä kurkkua... 🤢

Kuuma ja kylmä samaan aikaan, ihanku olis kuumeessa mut ruumiinlämpö on mulle ihan normaali mitatessa. Väsyttää ihan tajuttomasti ja sellanen pieni huono olo päällä. Päätä särkee mut se on ehkä kofeiinin puute 😂 onneks ei muita kolotuksia ja kipuja toistaseksi. Oon niin kipuherkkä että en halua kuvitella vielä mitään suurempaa 😁😁

Jahas. Äklötys palasi. Alavatsa on niin turvoksissa ja arkana että pitäisi varmaan vaihtaa jo raskausalkkarit. Olisipa jo kesä niin voisi pitkän hameen kanssa kulkea ilman puristavia pikkareita.

Melkein toivoisin enemmän oireita että voisi edes kuvitella kaiken olevan hyvin. Jotenki huolestunut olo. Oon reissussa mutta taidan tehdä digitestin heti palattuani. Rinnat edelleen kipeät, hengästyttää ja turvottaa ja ummettaa (progesteroni käytössä tukilääkkeenä).

Melkein toivoisin enemmän oireita että voisi edes kuvitella kaiken olevan hyvin. Jotenki huolestunut olo. Oon reissussa mutta taidan tehdä digitestin heti palattuani. Rinnat edelleen kipeät, hengästyttää ja turvottaa ja ummettaa (progesteroni käytössä tukilääkkeenä).
Mullakin iski nyt epävarmuus. 😔

Mä sain niin tummat viivat, että olin jo paukuttelemassa henkseleitä, että kemiallinen on nyt selätetty. Ehkä niin, mutta voi mennä kesken senkin jälkeen. Taidan tehdä testin vielä huomenna itsekin, vaikka ajattelin jo lopettaa.

Oireettomuus on ristiriitaista. Mun eka raskaus oli niin painajaista, että en aina voi uskoa, että joku toivoo raskausoireita. Mutta sitten taas toisaalta, sama täysi oireettomuus pelotti mua edellisessä todella paljon. Kultainen keskitie tässäkin olisi kiva. 🙏

Mä oon ihan samoilla linjoilla, huolettaa.
Tosi vähä oireista.
Ja joka kerta kun tuntuu ”menkkamaista” juilintaa iskee lisähuoli päälle.

Toivoisin että oireita olisi enemmän 🥺 Vaikka ymmärrän senkin että toisilla ne menee överiksi.

Hirvee väsymys koko ajan. 😴
Sama täällä! Ja jatkuva nälkä :D Nännit on nyt alkaneet olla myös ekstrakipeät ja ummetuskin vaivaa.. Lisäksi tänään, kun tultiin kotiin miehen kanssa niin olin että "Kuka täällä on poltellut kynttilöitä?!" Oli vain pöydällä pari pienen pientä vanilijatuikkukynttilää niin se haju kantautui mun nenään heti hahah!

Oireet tuntuu alkaneen tällä kertaa tosi aikaisin, hirveä turvotus pärähti päivää ennen plussatestiä ja on ilmeisesti tullut jäädäkseen. Koko ajan nälkä, mutta ei tee mieli syödä. Välillä lievää juilimista ja painetta alamahalla. Heräilen keskellä yötä ja menee 1-2h, että saa uusiksi unta, ja sitten tietty väsyttää päivät 🙄 Tänään 4+3.

Pikkuisen miettinyt, et mitäs jos siellä on useampi kuin yksi, varsinkin kun oli nuo letrot käytössä ja ihan super tujut ovis oireilut.. 😅 Ja jos katsoo muita kaksosraskauden todennäköisyyksiä, niin saa ruksittaa kaikki... mut jos nyt kuitenkin vaan se yksi laatuyksilö siellä kasvaisi 😁

Täällä yöllä kun odottelin unta, tuntui rinnoissa vähän kivistystä. Hiljalleen tämä etenee. Ja eilen illalla kun söin yhden epäilyttävän vanhan keitetyn kananmunan, niin karvasteli kurkussa pitkään. Maku ei ollut kärsinyt mutta jotain siinä oli mistä ei mun kroppa tykännyt. 🤢

Aii tsiisus tätä alaselkäjomotusta 🫠 On oikein herkkua kyykkiä tämän meidän 10kk ikäisen kanssa 😁

Takaisin