Oireet!

Mullakin tulee ihan kauhea olo jos on pitempään syömättä!

Ja huomasin kyllä itsekin että aivan ihana tämä herkkä hajuaisti keväisessä koirakakkahajussa.
Mä viime viikolla kysyin puolisolta, että mitä ihmeen voimakasta kukkaistuoksua hän on itseensä suihkinut. Mutta sanoi käyttäneensä ihan samaa mietoa bossin dödöä, mitä itse ostin sille lahjaksi puoli vuotta sitten 😅

On kyllä uskomatonta, miten paljon raskaus voi vaikuttaa elimistöön. Mutta onhan se suurenmoinen asia mitä järjellä ei voi täysin ymmärtää.

Mun tutulta hävisi raskauden aikana reikä sydämestä.
Whaaaat 🤯👀 Miten tuo on mahdollista 😅 Häviäsiköhän iteltäkin 🥲

Pahoinvoinnit alkoi viime viikon perjantaina, ja löytyi jo ensimmäiset ällöttävät ruoat :sad-face: Nuudelit ja murot yököttävät ihan julmetusti. Toisaalta sitten on himojakin jo tullut, syön vegejuustoa suoraan pakkauksesta ja himoitsen jatkuvasti misokeittoa ja muita keittoja :Kissing Face With Closed Eyes:

Muuta sitten on ollut vatsan turvotusta, ilmavaivoja, omituista ruoansulatuksen toimintaa, itkuisuutta, hajuaistin herkistymistä, näitä vissiin aika perus juttuja. Kollegan tupakalta haiseminen aiheuttaa päänsärkyä.

Eniten olen ihmetellyt ikäänkuin pystysuuntaisia, viiltäviä kipuja häpykummun alueella alavatsan sivuilla. Viestien perusteella aika yleisiä?

Iso harmitus on myös se, että jouduin lopettamaan unta tukevan lääkityksen. Uni on ollut aika arvaamatonta :disappointed-face:

Mitä ihmettä? 😱 Onko näkö palautunut takaisin? Tosin nyt kun mietin, niin mä taisin raskauden aikana tilata omin päin vahvemmat piilarit ilman reseptiä 🤔
Juujuu, lähinäkö huonontunut nyt ihan hirveesti. Ikäkin varmaan vaikuttaa kun nyt 37v. Mutta selkeästi tässä plussasta lähtien huonontunut. Eli jos kaikki menee hyvin niin oon varmaan lähes sokea loppuraskaudessa. 😅

Pahoinvoinnit alkoi viime viikon perjantaina, ja löytyi jo ensimmäiset ällöttävät ruoat :sad-face: Nuudelit ja murot yököttävät ihan julmetusti. Toisaalta sitten on himojakin jo tullut, syön vegejuustoa suoraan pakkauksesta ja himoitsen jatkuvasti misokeittoa ja muita keittoja :Kissing Face With Closed Eyes:

Muuta sitten on ollut vatsan turvotusta, ilmavaivoja, omituista ruoansulatuksen toimintaa, itkuisuutta, hajuaistin herkistymistä, näitä vissiin aika perus juttuja. Kollegan tupakalta haiseminen aiheuttaa päänsärkyä.

Eniten olen ihmetellyt ikäänkuin pystysuuntaisia, viiltäviä kipuja häpykummun alueella alavatsan sivuilla. Viestien perusteella aika yleisiä?

Iso harmitus on myös se, että jouduin lopettamaan unta tukevan lääkityksen. Uni on ollut aika arvaamatonta :disappointed-face:
Voi ei. Unettomuus on aivan kamalaa 😔

Mulla on aika oireetonta tänään ollut, toki nännit yhä kipeät. Olen nukkunut melko paljon päikkäreitä tänään.

Mitään ällötyksiä tai mielitekoja ei ole onneksi ollut.

Mä oon ollut nyt muutaman päivän niin turvonnut että on oikeesti tukala olla. Ja oon nyt reilun viikon herännyt neljän-viiden maissa aamulla ilman että pystyy nukkua enempää. Huonoa oloa ei oo oikeen vielä ollut. Yleensä oon super herkkä esim matkapahoinvoinnille, joten voin kuvitella että sit kun iskee ni tulee kunnolla 😄

Täällä lähinnä tissit ja nännit kipeenä ja satunnaisia mahatuntemuksia.
Leposyke korkeella ja älykello valittaa stressistä. Hengästyy myös helposti.
Ja unet on kans ollut tosi outoja ja heräilyjä öisin.

Takaisin