Nepeta Cataria
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinämammat 2016
Elomammat 2018
Eloäidit 2020
Helmikuiset 2022
Toukokuiset 2024
Ääh! Ihan kuin olis vähemmän oireita. Missä kuvotus? Sen kuuluisi olla seurana melkein koko raskauden. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mullakin iski nyt epävarmuus.Melkein toivoisin enemmän oireita että voisi edes kuvitella kaiken olevan hyvin. Jotenki huolestunut olo. Oon reissussa mutta taidan tehdä digitestin heti palattuani. Rinnat edelleen kipeät, hengästyttää ja turvottaa ja ummettaa (progesteroni käytössä tukilääkkeenä).
Melkein toivoisin enemmän oireita että voisi edes kuvitella kaiken olevan hyvin. Jotenki huolestunut olo. Oon reissussa mutta taidan tehdä digitestin heti palattuani. Rinnat edelleen kipeät, hengästyttää ja turvottaa ja ummettaa (progesteroni käytössä tukilääkkeenä).
Sama täällä! Ja jatkuva nälkä :D Nännit on nyt alkaneet olla myös ekstrakipeät ja ummetuskin vaivaa.. Lisäksi tänään, kun tultiin kotiin miehen kanssa niin olin että "Kuka täällä on poltellut kynttilöitä?!" Oli vain pöydällä pari pienen pientä vanilijatuikkukynttilää niin se haju kantautui mun nenään heti hahah!Hirvee väsymys koko ajan.![]()