Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oirekirjoon on mulla tullut rintojen arkuus. Ja sitten mä nukun kuin tukki ainakin tällä hetkellä, yleensä heräilen monta kertaa yöllä.
Joo, koko ajan saisi ravata vessassa. Aamulla onkin sitten ihan hirveästi hätä kun en yöllä herää ravailemaan sielläMä myös nukun ihan tajuttoman syvää unta! Mua painaa lähinnä tää uupumus ja lisäksi pissattaa ihan kokoajan. Pientä menkkamaista juilimista tuntuu välillä, vähän sellainen tunne kuin sisukset hakis paikkaansa tuolla.![]()
Miltä tuntuu, kun maito nousee?Rintojen arkuus. Eilen tuli se tunne, kun maito nousee! Siitä jo vähän aavistelin, että nyt ei ole kyse tavallisista pms oireista! Pissittää jatkuvasti, aika ärtynyt olo välillä, välillä juilii kipeästi alavatsalla. Vielä sellaiset "menkat alkaa kohta" olotilat, mutta eivätpä taida alkaakaan![]()
Jep, valitettavasti ihan mahdollistaHei kääk, mä just mietin että onpas tää raskaus helppoa, ei mitään pahoinvointia (rv 4+5)! Eli ensi viikolla saattaakin kaikki olla toisin
Mulla on ollut nyt kunnon mielialavaihteluita, haastan riitaa miehen kanssa ja oon itkupilli. Kaikki itkettää.![]()
Täällä myös menkkajomotuksia. On kuulemma normaalia, mutta mietityttää myös, koska öisin saatan herätä kramppeihin, jotka ovat niin kipeitä että ihan oksettaa.Moikka kaikille! Varovasti uskaltaisin kirjoittelemaan tänne marraskuisiin, vaikka vasta 4+3 menossa.
Ei vielä voimakkaita oireita, mutta tuntuu kuin ois sellainen pieni kesto krapula + menkkajomotusta ja virtsatietulehdus.
Eli vähän etova oli, pissittää jatkuvasti ja alaselkää ja alavatsaa koskee vähän. Tuo menkkamainen alavatsakipu vähän mietityttää, kun olen joutunut ottamaan siihen särkylääkettäkin muutaman kerran, mitä ei yleensä tarvitse tehdä edes menkkojen aikaan.![]()
Mä oon nyt lähes joka yö herännyt siinä kolmen aikaan jäätäviin kramppeihin ja "menkka" kipuihin jotka kestää alle 30 min ja sit rauhottuu. Normaalisti otan tuollaisiin kuukautiskipuihin särkylääkettä, mutta nyt kun tiiän että menee pian kuitenki ohi niin sinnittelen hereillä ilman lääkettä siihen asti että rauhottuu ja jatkan unia. Aattelen sen nyt niin, että kun oon itse levossa niin alkio ottaa ite sellasia istukankehittämisspurtteja ja kohtu valmistautuu kasvuunTäällä myös menkkajomotuksia. On kuulemma normaalia, mutta mietityttää myös, koska öisin saatan herätä kramppeihin, jotka ovat niin kipeitä että ihan oksettaa.![]()
Mulla oli esikoisen raskaus semioireeton, kunnes koitti 6+3 ja alkoi hyperemeesi :-) Toki on aika harvinainen, että en ensimmäisenä sitä pelkäisi, mut monella oireet alkaa kunnolla vko 6-7Hei kääk, mä just mietin että onpas tää raskaus helppoa, ei mitään pahoinvointia (rv 4+5)! Eli ensi viikolla saattaakin kaikki olla toisin
Mulla on ollut nyt kunnon mielialavaihteluita, haastan riitaa miehen kanssa ja oon itkupilli. Kaikki itkettää.![]()
Tästä unohtui väsymys ja turvotus.Moikka kaikille! Varovasti uskaltaisin kirjoittelemaan tänne marraskuisiin, vaikka vasta 4+3 menossa.
Ei vielä voimakkaita oireita, mutta tuntuu kuin ois sellainen pieni kesto krapula + menkkajomotusta ja virtsatietulehdus.
Eli vähän etova oli, pissittää jatkuvasti ja alaselkää ja alavatsaa koskee vähän. Tuo menkkamainen alavatsakipu vähän mietityttää, kun olen joutunut ottamaan siihen särkylääkettäkin muutaman kerran, mitä ei yleensä tarvitse tehdä edes menkkojen aikaan.![]()