Oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Henskuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oirekirjoon on mulla tullut rintojen arkuus. Ja sitten mä nukun kuin tukki ainakin tällä hetkellä, yleensä heräilen monta kertaa yöllä.

Oirekirjoon on mulla tullut rintojen arkuus. Ja sitten mä nukun kuin tukki ainakin tällä hetkellä, yleensä heräilen monta kertaa yöllä.

Mä myös nukun ihan tajuttoman syvää unta! Mua painaa lähinnä tää uupumus ja lisäksi pissattaa ihan kokoajan. Pientä menkkamaista juilimista tuntuu välillä, vähän sellainen tunne kuin sisukset hakis paikkaansa tuolla. 😄

Mä myös nukun ihan tajuttoman syvää unta! Mua painaa lähinnä tää uupumus ja lisäksi pissattaa ihan kokoajan. Pientä menkkamaista juilimista tuntuu välillä, vähän sellainen tunne kuin sisukset hakis paikkaansa tuolla. 😄
Joo, koko ajan saisi ravata vessassa. Aamulla onkin sitten ihan hirveästi hätä kun en yöllä herää ravailemaan siellä 😂

Rintojen arkuus. Eilen tuli se tunne, kun maito nousee! Siitä jo vähän aavistelin, että nyt ei ole kyse tavallisista pms oireista! Pissittää jatkuvasti, aika ärtynyt olo välillä, välillä juilii kipeästi alavatsalla. Vielä sellaiset "menkat alkaa kohta" olotilat, mutta eivätpä taida alkaakaan 😍

Rintojen arkuus. Eilen tuli se tunne, kun maito nousee! Siitä jo vähän aavistelin, että nyt ei ole kyse tavallisista pms oireista! Pissittää jatkuvasti, aika ärtynyt olo välillä, välillä juilii kipeästi alavatsalla. Vielä sellaiset "menkat alkaa kohta" olotilat, mutta eivätpä taida alkaakaan 😍
Miltä tuntuu, kun maito nousee? 🍼🍼

@Zuppis minulla se on tuntunut sellaiselta nousevalta kihelmöinniltä, mutta sellaiselta kuin rinnoissa olisi lasivillaa xD Vaikea kuvailla sitä tunnetta.

Juupa juu. Alushousuissa oli hieman rusehtavaa vuotoa... toivottavasti tämä on nyt vain sitä normaalia alkuraskauden vuotoa. Nyt siis 4+1. Tämmöistä ei ollut edellisissä raskauksissa. Uuden raskaustestin olin muutenkin ajatellut tehdä ylihuomenna🙏🏻

Hei kääk, mä just mietin että onpas tää raskaus helppoa, ei mitään pahoinvointia (rv 4+5)! Eli ensi viikolla saattaakin kaikki olla toisin 😂🥲

Mulla on ollut nyt kunnon mielialavaihteluita, haastan riitaa miehen kanssa ja oon itkupilli. Kaikki itkettää. 🫠
Jep, valitettavasti ihan mahdollista 🙃 Tsemppiä!

Mulla oli ensimmäisen kerran etova olo sinä päivänä kun napsahti 5+0 mittariin. Nyt on 5+6 ja pahoinvointi on tasaisesti lisääntynyt päivä päivältä, laajentuen iltapäivän muutamasta tunnista siihen, että tänään se alkoi jo aamulla 😢 Saa nähdä mitä ensi viikko tuo tullessaan, varmaan jotain kivaa.. 😂 Mutta olen silti onnellinen että tämä on vaan huonoa oloa, en ole joutunut oksentamaan. Kopkop. Väsymystä tunnen myös paljon ja arkipäivän elämän pyörittäminen tuntuu haastavalta kun kaikki ruuat ja hajut ällöttää.

Jännällä odotan mitä oireita tulee. Nyt vasta palelee, väsyttää ja hajuaisti on jälleen kuin vainukoiralla. 👀

Moikka kaikille! Varovasti uskaltaisin kirjoittelemaan tänne marraskuisiin, vaikka vasta 4+3 menossa.

Ei vielä voimakkaita oireita, mutta tuntuu kuin ois sellainen pieni kesto krapula + menkkajomotusta ja virtsatietulehdus. 🤣
Eli vähän etova oli, pissittää jatkuvasti ja alaselkää ja alavatsaa koskee vähän. Tuo menkkamainen alavatsakipu vähän mietityttää, kun olen joutunut ottamaan siihen särkylääkettäkin muutaman kerran, mitä ei yleensä tarvitse tehdä edes menkkojen aikaan. 🤔

Moikka kaikille! Varovasti uskaltaisin kirjoittelemaan tänne marraskuisiin, vaikka vasta 4+3 menossa.

Ei vielä voimakkaita oireita, mutta tuntuu kuin ois sellainen pieni kesto krapula + menkkajomotusta ja virtsatietulehdus. 🤣
Eli vähän etova oli, pissittää jatkuvasti ja alaselkää ja alavatsaa koskee vähän. Tuo menkkamainen alavatsakipu vähän mietityttää, kun olen joutunut ottamaan siihen särkylääkettäkin muutaman kerran, mitä ei yleensä tarvitse tehdä edes menkkojen aikaan. 🤔
Täällä myös menkkajomotuksia. On kuulemma normaalia, mutta mietityttää myös, koska öisin saatan herätä kramppeihin, jotka ovat niin kipeitä että ihan oksettaa. 😓

Täällä myös menkkajomotuksia. On kuulemma normaalia, mutta mietityttää myös, koska öisin saatan herätä kramppeihin, jotka ovat niin kipeitä että ihan oksettaa. 😓
Mä oon nyt lähes joka yö herännyt siinä kolmen aikaan jäätäviin kramppeihin ja "menkka" kipuihin jotka kestää alle 30 min ja sit rauhottuu. Normaalisti otan tuollaisiin kuukautiskipuihin särkylääkettä, mutta nyt kun tiiän että menee pian kuitenki ohi niin sinnittelen hereillä ilman lääkettä siihen asti että rauhottuu ja jatkan unia. Aattelen sen nyt niin, että kun oon itse levossa niin alkio ottaa ite sellasia istukankehittämisspurtteja ja kohtu valmistautuu kasvuun 😊 kestää tuolla ajatuksella paremmin kipuja ja rauhottaa ajatus siitä että ne ei kuitenkaan ole jatkuvia ja aika lyhytkestoisia. Välillä juilii päivälläkin mut se tuppaa olemaan lievempää.

Hei kääk, mä just mietin että onpas tää raskaus helppoa, ei mitään pahoinvointia (rv 4+5)! Eli ensi viikolla saattaakin kaikki olla toisin 😂🥲

Mulla on ollut nyt kunnon mielialavaihteluita, haastan riitaa miehen kanssa ja oon itkupilli. Kaikki itkettää. 🫠
Mulla oli esikoisen raskaus semioireeton, kunnes koitti 6+3 ja alkoi hyperemeesi :-) Toki on aika harvinainen, että en ensimmäisenä sitä pelkäisi, mut monella oireet alkaa kunnolla vko 6-7 😊

Mä oon ihan ylitunteellinen. Esikoinen 3v. halusi eilen automatkalla kuunnella isolla omaa lempikappaletta, jonka nyt radiosta on kuullut, ja pillitin sillekin että nyt se ensimmäinen vauva on jo niin iso että kuuntelee autossa ihan aikuisten musiikkia. 😭🤣

Tästä unohtui väsymys ja turvotus. 🥱 Ja tissit on vähän kipeät ja erituntuiset, kun ennen. 😅

Täällä väsymys ei oo vielä tavoittanut, mutta yököttävä olo on kyllä pyyhkäissyt aalloittain välillä yli 😅

Takaisin