Oireet

Täälläkin on monenlaista oiretta ollut jo, pahoinvointia/yökötystä useamman päivän ja menkkamaisia jomotuksia, vatsan nipistelyjä.

Tänään olisi dpo11 ja tarkoitus tehdä uusi testi, jännittää kyllä todella paljon onko lähtenyt vahvistumaan viiva vai oliko vain viivanpaikka:Grimacing Face:
 
Turvakengät.. ootko kysynyt saisitko työnantajalta? Ne ovat firmalle vähennysoikeudellia ostoja. Torissa liikkuu järkihintaan todella vähän käytettyjä eli lähes uusia, kannattaa seurata.
Me saatiin siis ta-alta x summa rahaa työkenkien ostoon. Ja turvakengät joo, ku pitää olla varpaat suojattuna. Liikutellaan painavia asioita ja pelataan trukkilavojen kans joka päivä.
 
Me saatiin siis ta-alta x summa rahaa työkenkien ostoon. Ja turvakengät joo, ku pitää olla varpaat suojattuna. Liikutellaan painavia asioita ja pelataan trukkilavojen kans joka päivä.
Tuollaisessa työssä turvakengät aivan ovat aivan ehdoton juttu! Mullakin välillä käytössä. Ootko kokeillut vaihtaa niihin toisenlaista sisäpohjaa esim lenkkareista? Sisäpohjia myydään niihin erikseen ja kun ostaa liian suuret tyyliin 43 -40 kenkiin voi saksia ne kenkiin sopiviksi.
 
Tuollaisessa työssä turvakengät aivan ovat aivan ehdoton juttu! Mullakin välillä käytössä. Ootko kokeillut vaihtaa niihin toisenlaista sisäpohjaa esim lenkkareista? Sisäpohjia myydään niihin erikseen ja kun ostaa liian suuret tyyliin 43 -40 kenkiin voi saksia ne kenkiin sopiviksi.
Joo, hommasin niihin paremmat pohjalliset jo heti lähtöjään 👌🏻
 
Omia oireita tähän asti
- 1,5 oli päivittäin päänsärkyä. Pistin aluksi ukkosen piikkiin, mutta jatkui ilman viilettyäkin. Tätä en osannut eka ajatella oireeksi. Nyt onneks helpottaa.
- Menkkoja ootellessa ikään poltteli alavatsaa, ja tuntu ihan siltä, että kohta alkaa. Nyt ei ole pariin päivään ollu ollenkaan.
- metallia suussa: niin kuin oisi jatkuvasti kolikko suussa. Tätä jatkunut noin viikon. Kaikki ruoka maistuu väärältä :sad001 eikä oikein mikää houkuttelis. Tämä oli myöhässä olemisen ohella itelle selkein viite, että oisko jotain tapahtunu.
- koko aika vähän etova olo, oli sitten aamu, päivä, ilta tai yö. Tätä kestänyt viikonlopusta. Parina aamuna tosin vaan kukomista.
- Vilunväristyksiä pitkin päivää.
 
Mää hilppasen jokaisena työpäivänä sellaset 18-23k askelta, niin selkää ja vatsaa on alkanu nyt jomottelemaan työvuorojen loppupuolella. Eilen repi lisäksi iskiasta aivan huolella. Toivottavasti nää on vaan tämmösiä alkuvaiheen oireita ja loppuvat piakkoin 🙏🏻
Mulla sama ekassa raskaudessa. Toki silloin iskias äityi niin kipeäksi, etten maitopurkkia enempään pystynyt nostamaan ja jalka petti alta kun koitti kävellä. Kolme kk meni sit saikulla ja osa-saikulla ennen kuin lähti elpymään 😬 Toivon tosiaan, ettei nyt samaa 🤞
 
Kuinka monella on ollut kiinnittymisvuotoa?
Mulla tuli maanantaina vaaleanpunaista ja rusehtavaa. Eli dpo10. Voiko se tulla niin myöhään?
 
Muokattu viimeksi:
Kuinka monella on ollut kiinnittymisvuotoa?
Mulla tuli maanantaina vaaleanpunaista ja rusehtavaa. Eli kp 10. Voiko se tulla niin myöhään?
Mulla ei ollut tässä eikä esikoisen raskaudessa, mutta mitä olen lukenut niin jossain lähteissä sanotaan että voisi tulla vasta samoihin aikoihin kun odottaa kuukautisia, että sen puoleen kuulostaa sopivalta 😊 jos dpo 10 tarkoitit.
 
Kuinka monella on ollut kiinnittymisvuotoa?
Mulla tuli maanantaina vaaleanpunaista ja rusehtavaa. Eli kp 10. Voiko se tulla niin myöhään?

On juurikin otollinen ajankohta kiinnittymisvuodoksi tuo, tosiaan jos tarkoitit dpo 10! Yleisimmät päivät taisivat olla 9-12 ovulaatiosta. Juurikin silloin kun kuukautisia odottelee.
 
Kuinka monella on ollut kiinnittymisvuotoa?
Mulla tuli maanantaina vaaleanpunaista ja rusehtavaa. Eli kp 10. Voiko se tulla niin myöhään?
Mulla oli kiinnittymisvuotoa n. 9pv oletetusta ovulaatiosta. Se oli vaaleanpunaista ja vain yhtenä iltana. En osannut yhtään odottaa, mut aavistelin heti, et oisko voinut tärpätä :smiling-eyes:
 
Tänään heräsin tosi aikaisin sellaiseen huonoon oloon, joko se on hormoneista tai sitten jännitin testaamista 😂

Myös rinnat kipeytyi eilen. Ovulaation jälkeen ei ollut juuri mitään oireita tähän asti.
 
Mulla on outoja yöoireita. 😅
Siis herään joka yö vessaan vähintään kerran! Ja sit usein on vähän ällö ja huono olo. (Mulla oli kummallista "yöpahoinvointia" myös aiemmissa.)
Tissitkin olivat arat kävellessä vaan ei enään aamulla. 😆
 
Mulla on outoja yöoireita. 😅
Siis herään joka yö vessaan vähintään kerran! Ja sit usein on vähän ällö ja huono olo. (Mulla oli kummallista "yöpahoinvointia" myös aiemmissa.)
Tissitkin olivat arat kävellessä vaan ei enään aamulla. 😆
Ootko mitannut sun verenpainetta? Jos se menee leposykevaiheessa eli esim nukkuessa kovin alas niin tekee outoja oireita. Jalkojen ja käsien heiluttelelemista ennen ylösnousemista saattaa olla apua, samoin kuin parista syvään hengityksestä.
Öiset vessateisdut ovat suht normaali ilmiö. Kohdun päärynäkoosta venyessä koripallon kokoiseksi saa virstarakko siitä osansa, valitettavasti.
 
Mulla on outoja yöoireita. 😅
Siis herään joka yö vessaan vähintään kerran! Ja sit usein on vähän ällö ja huono olo. (Mulla oli kummallista "yöpahoinvointia" myös aiemmissa.)
Tissitkin olivat arat kävellessä vaan ei enään aamulla. 😆
Mää eilen naureskelin että omaa raskauspahoinvintia ei voi kyllä aamupahoinvoinniksi sanoa, eilenkin alko illalla kuvottaan kunnolla just ennen nukkumaan käymistä 😁 onneksi yöt on vielä ollu ok
 
Mulla on outoja yöoireita. 😅
Siis herään joka yö vessaan vähintään kerran! Ja sit usein on vähän ällö ja huono olo. (Mulla oli kummallista "yöpahoinvointia" myös aiemmissa.)
Tissitkin olivat arat kävellessä vaan ei enään aamulla. 😆
Mulla oli tätä ekassa raskaudessa! Nyt on oireetonta. 😅
 
Mulla ei ollut tässä eikä esikoisen raskaudessa, mutta mitä olen lukenut niin jossain lähteissä sanotaan että voisi tulla vasta samoihin aikoihin kun odottaa kuukautisia, että sen puoleen kuulostaa sopivalta 😊 jos dpo 10 tarkoitit.
Joo, siis dpota tarkoitin. Menee termit sekaisin. Noh, vihdoinkin voin sanoa: tää menee raskauden piikkiin 😂😍
 
Ootko mitannut sun verenpainetta? Jos se menee leposykevaiheessa eli esim nukkuessa kovin alas niin tekee outoja oireita. Jalkojen ja käsien heiluttelelemista ennen ylösnousemista saattaa olla apua, samoin kuin parista syvään hengityksestä.
Öiset vessateisdut ovat suht normaali ilmiö. Kohdun päärynäkoosta venyessä koripallon kokoiseksi saa virstarakko siitä osansa, valitettavasti.

Mulla on itse asiassa luonnostaan super alhainen verenpaine! Joten voisinkin huvikseen mitata myös mitä se yöllä näyttää.. mutta siis tavallaan oon oppinut elämään sen kanssa.

Mutta siis tuollainen yöpahoinvointi on tuttua jo aiemmista raskauksista, huvitti vain kun raskausoireet oli niin selkeät yöllä. Nyt taas melko oireeton päivä.
 
Mulla oli kiinnittymisvuotoa n. 9pv oletetusta ovulaatiosta. Se oli vaaleanpunaista ja vain yhtenä iltana. En osannut yhtään odottaa, mut aavistelin heti, et oisko voinut tärpätä :smiling-eyes:
Mulla tuli tänään, dpo 14 (jos nyt ovis on ollu silloin ku ajattelen). Oli ruskeaa ja tuli vain kerran pyyhkiessä vähän.
 
Takaisin
Top