Oireet

Mulla on nyt oikealla puolella ehkä aavistuksen enemmän pientä jomottelua, satunnaiset vihlaisut äkkinäisissä liikkeissä.. olisikohan kyseessä kuitenkin keltarauhanen? 🤔 Silläkin tärkeä tehtävä tällä hetkellä! Ja jostain syystä se yleensä on oikealla puolella, useammin kuin vasemmalla.

Ensimmäinen ajatus oli tietysti että kohdunulkoinen se nyt siellä ilmoittelee itsestään mutta kaivelin jostain foorumin syövereistä että olen tätä samaa tainnut valitella aiemmissakin raskauksissa. 😅
Pitäisi varmaan kaivaa itsekin noita edellisen raskauden oireita esille. Mutta tuskin sieltä kuitenkaan löytyy asuntokuumetta! Se heräsi tänään taaperon kanssa päiväunilla ollessa. Tulee kallis raskaus, jos yleensä nyt se siitä oire olisi.😂
 
On kyllä oikeasti kumma miten hyvin unohtaa kaiken aiemmista raskauksista. Mulla on hyvin vähän muistikuvia millasia oireet on silloin olleet 🤔 sen muistan että pojasta oli rinnat arat ja tytöstä nännit. Pojan kanssa teki mieli sokeria ja tyttöä odottaessa muistaakseni roskaruokaa. Nyt aristaa nännit ja sokerin himo ei ole yhtä kova kuin ennen. Onkohan tyttö taas tulossa 🤭
Mulla ei tehny tytön raskaudessa yhtään mieli makeaa, eikä roskaruokia. Halusin syödä vain oliiveja. 🤣
 
Tuo Jatkuva pissalla ramppaaminen on kyllä ehkä täälläkin! 🙊 En aluksi ajatellutkaan sitä raskausoireeksi vaan lähinnä että oon juonut nyt paljon enemmän kuin normaalisti helteiden tultua.
 
Miten voi väsyttää näin paljon? Voisin mennä nukkumaan, mutta kun ei jaksa lähteä sohvalta. 😂

Ja hei, tän jälkeen enää 124 viestiä! 😆
 
Miten voi väsyttää näin paljon? Voisin mennä nukkumaan, mutta kun ei jaksa lähteä sohvalta. 😂

Ja hei, tän jälkeen enää 124 viestiä! 😆
Muakin alkanu ilta väsyttämään. Meen normisti nukkumaan klo 22, mut nyt olisin jo klo 19 jälkeen valmis nukkumaan.😂 tv:n ku laittaa päälle kasin aikaan, nii ei hirveen kauaa kerkeä olla päällä, ku pitää lepuuttaa silmiä ja torkahtaa 🥹 toisin nämä illat kun puoliso työvuorossa ja tulee vasta aamulla. Sillon jotenkin en saa unen päästä kiinni. 🥲
 
Väsymystä se kai täälläkin pukkaa.. Nimittäin huomasin että tänäänkin, kuten jo parina päivänä oon nukkunut melko pitkät päiväunet. Ja silti olin valmis kaatumaan sänkyyn jo alkuillasta. 😴
 
Väsymystä se kai täälläkin pukkaa.. Nimittäin huomasin että tänäänkin, kuten jo parina päivänä oon nukkunut melko pitkät päiväunet. Ja silti olin valmis kaatumaan sänkyyn jo alkuillasta. 😴
Minkös sille voi, jos kevätväsymystä vähän myöhässä pukkaa? 😚
 
Yöllä oli menkkasärkyjä ja polttoja. Onneksi aamulla testi (cb) oli edelleen vahvistunut toissapäiväisestä. Liuskatesteissä ei edelleenkään edes lähellä vahvoja viivoja. Aavistus tummentunut edellisestä. 😅
 
Pöllöliini, Mulla myös ollut pieniä menkkajomotuksia. Luulisin kuuluvan asiaan. Alavatsassa on koko ajan myös sellainen pinkeä tunne!

Ja iltaisin turvotus, huhhuh.. Näyttää kuin olisin pitkälläkin jo. 😅

Auringonkukkia, Mitkä viikot sulla menossa? Mulla oli lievää etovaa oloa eilen illalla havaittavissa. En oo koskaan varsinaisesti kärsinyt raskauspahoinvoinnista, (sellaisesta että oksettaisi kunnolla) mutta sellaista etomista on ollut aiemmissa raskauksissa.
 
Pöllöliini, Mulla myös ollut pieniä menkkajomotuksia. Luulisin kuuluvan asiaan. Alavatsassa on koko ajan myös sellainen pinkeä tunne!

Ja iltaisin turvotus, huhhuh.. Näyttää kuin olisin pitkälläkin jo. 😅

Auringonkukkia, Mitkä viikot sulla menossa? Mulla oli lievää etovaa oloa eilen illalla havaittavissa. En oo koskaan varsinaisesti kärsinyt raskauspahoinvoinnista, (sellaisesta että oksettaisi kunnolla) mutta sellaista etomista on ollut aiemmissa raskauksissa.
Täällä 5+4. Ihan ei oksennus tullut, mutta ei kaukaa hakenut 😅
 
Tää kuoleman väsymys... 🥴🥱😴 Ei meinaa edes illallista jaksaa vääntää kun silmät haluaa sulkeutua 😬
 
Täällä myös nyt selkeästi väsymystä ilmoilla. Nukuin taas 1,5h päiväunet töiden jälkeen. Onneksi on mies lasten kanssa kotona, muuten ei onnistuisi. 😅

Ja tää hirveä turvotus iltaisin on nyt enemmän sääntö kuin poikkeus. 🙈 Näyttää että olisin pitkälläkin raskaana..

Ja palelu 🥶 Kun odotin meidän kolmatta alkuraskaudessa kesällä istuin toppatakin kanssa sohvalla, enkä edes vitsaile. 😅
 
Muokattu viimeksi:
Päivisin väsyttää öisin valvotuttaa. Minkähän maan kansalainen sisälläni kenties kasvava kuvittelee minun oikein olevan tai missä minun asuvan? Aikaero Havaijille on muistaakseni 12h 🤣
 
Siis määhän oon kummassakin raskaudessa nähny aivan hulluja unia 😂 olis pitäny kirjata ne ylös, aivan kirjamateriaalia olivat. Nyt tässä kolmannessa ei oo vielä alkanu.

Mutta sen verran uniin vaikuttaa, että oon alkanu heräilemaan aamu viideltä täysin virkkuna 😬
 
Oireetonta on täälläkin!
Enpä tietäisi olevani raskaana ellei menkat olisi poissa ja leffaviivat raskaustesteissä.

Päätin nyt että nautin tästä oireettomuudesta, koska töitä olisi vielä 3 viikkoa jäljellä ennen lomaa ja on vain hyvä jos olen voimissani. 😅
Totta kai se stressaa myös, mutta koska esimerkiksi esikoisesta mulla oli täysin oireeton alkuraskaus niin haluan vain ajatella että niinkin voi olla. Ajatelkaa tekin, ja ehtii niitä oireita ilmaantua sitten myöhemmin ihan riittämiin! 😁
Siis mullahan on ollu kaks ekaa raskautta täysin oireetonta jonnekki puoleen väliin asti! Kertaakaan en oo oksentanu, vissiin kerran ollu vähä huono olo. Toki sitte puolen välin jälkeen oon napannu kaikki maholliset vaivat.

Nyt ku kehun, nii kattokaahan vaan, nii nyt kolmannella kerralla asun vessassa 🫢😅
 
Siis määhän oon kummassakin raskaudessa nähny aivan hulluja unia 😂 olis pitäny kirjata ne ylös, aivan kirjamateriaalia olivat. Nyt tässä kolmannessa ei oo vielä alkanu.

Mutta sen verran uniin vaikuttaa, että oon alkanu heräilemaan aamu viideltä täysin virkkuna 😬
Mullakin oli tätä muutaman yön, että heräsin kans just viideltä ihan pirteänä. 😄

Mua nyt alko taas kerran vähän ahdistaa, kun oireet on ylipäätään lieventyneet, ja EHKÄ on toispuoleista kipua oikealla. 🙄🙄 Ei oo silleen selvästi toispuoleinen, mutta tietenkin täs nyt heti sitä KU:ta epäilee.. Nyt menossa 5+4.
 
Takaisin
Top