Oireet

Mulla on kanssa välillä tässä hermostuttanut, kun vauva liikkuu joku päivä tosi vähän. En tiedä vaikuttaako tuo edessä oleva istukka asiaan. Mutta sitten taas toisina päivinä hirveä myllerrys mahassa.
 
Mulla on kanssa välillä tässä hermostuttanut, kun vauva liikkuu joku päivä tosi vähän. En tiedä vaikuttaako tuo edessä oleva istukka asiaan. Mutta sitten taas toisina päivinä hirveä myllerrys mahassa.
Pitää olla treenipäiviä ja sitten lepopäiviä :) eli ihan normaalia. Oletko hiljaisempina päivinä tehnyt liikelaskentaa? Joskus liikkeitä ei edes itse huomaa tietyssä asennossa, vaikka vauva olisikin aktiivinen. Mulla kans edessä istukka, mut kylkimakuulla jalat vähän koukussa sit tuntuu selvästi. Ja jos vielä syö jotain kuumaa/kylmää, ni vauva alkaa liikkua.
 
Mulla näköjään vaikutti tuo työssäolo, kun liikuin aamupäivällä ja päivällä, niin en tuntenut liikkeitä hirveästi. Nyt oon huomannu vapaapäivinä että aamulla enempi liikkuu, kun istun sohvalla. Vai liekö vauva nukkunut töissä.:happy: En oo tehnyt liikelaskentaa.
 
Mulla närästää, oksennus refleksi herkillä ja olen nyt alkanut oksentaan. Hampaiden pesu kamalaa kun jo pelkkä hammastahnanmaku ällöttää...

Liitoskivutkin tullut. En voi kauaa seistä ja kävellä kun jo kolottaa.

Esikoisesta olin kuitenkin töissä alle 3v ryhmässä loppuun asti..

Miehellä menee hermo kun kokoajan märisen ja en jaksa tehdä mitään.
 
Mulla närästää, oksennus refleksi herkillä ja olen nyt alkanut oksentaan. Hampaiden pesu kamalaa kun jo pelkkä hammastahnanmaku ällöttää...

Liitoskivutkin tullut. En voi kauaa seistä ja kävellä kun jo kolottaa.

Esikoisesta olin kuitenkin töissä alle 3v ryhmässä loppuun asti..

Miehellä menee hermo kun kokoajan märisen ja en jaksa tehdä mitään.[/QUOTE

Mulla aikanaan mies ei ymmärtänyt miten en pystynnyt touhuamaan ja tekemään vaikka olin vain raskaana. Toisessa raskaudessa pidin päiväkirjaa ja hölöttelin tuntemuksia ja jos heräilin yöllä herätin miehenikin ja sanoin kun olen vain raskaana niin tältä se tuntuu. Kolmos raskaudessa ja tässä ei oo tarvinnut paljon puhuu ku mies itse sanoo muista lepää ja ottaa iisisti
 
Nyt tullut vuorokauden enemmän supistuksia. Yölläkin tuli jos ei ollut unta :eek: mutta nukuin kyllä tosi huonosti. Pientä polttelua alaselässä ollut.. :sad001 nyt väsyttää.
 
Takaisin
Top