Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miten voi ihminen olla näin väsynyt? Hemoglobiini suht ok, töistä selviän ja heti työpäivän jälkeen en jaksa muuta tehdä kuin maata sohvalla. Kellään muulla mieletön väsymys päällä? Raskausaika ei ole mun parasta aikaa enkä kuulu niihin säteileviin odottajien. Saisi aika mennä nopeammin niin pääsisi tästä olotilasta eroon ja saisi oman vauvan syliin![]()
Miten voi ihminen olla näin väsynyt? Hemoglobiini suht ok, töistä selviän ja heti työpäivän jälkeen en jaksa muuta tehdä kuin maata sohvalla. Kellään muulla mieletön väsymys päällä? Raskausaika ei ole mun parasta aikaa enkä kuulu niihin säteileviin odottajien. Saisi aika mennä nopeammin niin pääsisi tästä olotilasta eroon ja saisi oman vauvan syliin [emoji173]️
Kannattaa neuvolassa kertoa väsymyksestä ja pyytää kilpirauhaskokeet varmuuden vuoksi. Kilpirauhasen ongelmiinhan kuuluu kova väsymys, kun tavallisesti se tässä vaiheessa on jo helpottanut, ellei tosiaan raudan puutteesta ole kysymys.
Täällä on kyllä nyt muutaman päivän ollut aivan järkyttävän kova väsymys. En jaksa oikein mitään muuta kuin pakolliset ja välillä nekin uuvuttaa aivan puhkipoikkiväsyneeksi. Tänään väsymys on vielä ollut kahta kauheampi. En tiedä paljon itsellä hb nyt, viimeksi se oli 102. Joten minun kohdalla kyse voi olla myös ihan hb:n laskusta, vaikka rautaa tankkaankin päivittäin tabletteina.
Muuten kyllä itse koen voivani raskaana ollessa paremmin kuin muulloin (jos ei oteta huomioon pahoinvointia, ja muita raskauden tuomia vaivoja). Ja koen olonikin normaalisti raskaana ollessa hehkeäksi ja eloisaksi. Mutta nyt en kyllä sitä koe, kun VÄSYTTÄÄ vaan koko ajan.

Mulla mitä ilmeisemmin on myös matala verenpaine, pistivät viime neuvolassa kotiseurantaan liian korkeitten verenpaineitten takia, mutta kotona ollut luokkaa 100/60Onko kellään muulla matala verenpaine? Mittasin vanhempien luona, en muista aivan tarkkaan, taisi olla 102/57
Sit päälle laskeva hb ja tää helle... [emoji29]
Onko kellään muulla matala verenpaine? Mittasin vanhempien luona, en muista aivan tarkkaan, taisi olla 102/57
Onko kellään muulla matala verenpaine? Mittasin vanhempien luona, en muista aivan tarkkaan, taisi olla 102/57