Oireet

Aloitankin heti itse :)

viimeviikolla vatsa nippaili ja menkkakipuja oli jatkuvasti, nyt enää satunnaisesti. Nännit on plussasta asti olleet kipeät sievästi puristaessa, muuten tisseissä ei tuntemiksia :D pissahätä. On. Useasti.

Niin vähän siis oireita että välillä melkein epäilen raskautta :D nyt 4+5
 
Hitaasti on oireet tulleet kuvioihin, mutta:

-rinnat kipeät ja arat
-aamuisin lievä huonovointisuus
-itkuherkyys
-käytännössä hormoonit on muuttanut mut hirviöksi :D mies ei kiitä... Kiihdyn nollasta sataan raivoon ja pienetkin asiat saa mut hulluks :D
-nippailua mahan seutumilla

Tuntuu että jos pahoinvointia ei ole niin ei tunnu edes raskaana olevalta...

Rv 5+4 huomenna
 
Mulla ei ole kauheasti oireita vielä mutta nännin on kipeät ja alavatsalla vähän väliä polttelee :) eiköhän niitä oireita ala tulemaan sitten muutaman viikon päästä jos on tullakseen :)

Rv 4+4 kai :D
 
Mulla ei ole kauheasti oireita vielä mutta nännin on kipeät ja alavatsalla vähän väliä polttelee :) eiköhän niitä oireita ala tulemaan sitten muutaman viikon päästä jos on tullakseen :)

Rv 4+4 kai :D

Sama täällä, että ei kummempia oireita vielä, ainoastaan juilimista vatsalla. Rv 4+2 omien laskujen mukaan ja neuvolan mukaan viikon enemmän.
 
Liityn kans keskusteluun :) mullakaan ei tietty mitään isompaa vielä ole mutta..
- kipeät nännit
- pissahätä melkein aina
- ärsyynnyn sisäisesti miehelle ihan törkeesti mutten oo (vielä) kehdannu räjähtää sille mistään :D
- väsyttää vaikka kuin nukkuis
- välillä vähän yököttää
- JÄÄTÄVÄT ilmavaivat.

Kaikki nyt varmaan ole edes oikeita oireita mutta näin ne itse olen kokenut :)

Niin, ja rv 4+3 että joo :D
 
Mulla on rintojen ulkosyrjät sekä nännit todella kipeät. Alavatsa tuntemuksia molemmilla puolilla sekä myös keskellä. Yhden kerran t-lusikallisen verran ruskeaa tuhrua. Hajut voimistuneet ja eilen oksensin 4+4.
Ei juuri väsytä, mikä on ihmeellistä?
 
Alavatsan jomotuksia ja nippailuja ollu ovisviikosta lähtien. Aamusin ollu hetkittäin äklöä oloa. Ei oikein muita oireita.
 
Mulla on rintojen ulkosyrjät sekä nännit todella kipeät. Alavatsa tuntemuksia molemmilla puolilla sekä myös keskellä. Yhden kerran t-lusikallisen verran ruskeaa tuhrua. Hajut voimistuneet ja eilen oksensin 4+4.
Ei juuri väsytä, mikä on ihmeellistä?

Mulla oli kans noi rintojen ulkosyrjät ensin kipeet, ihanku ois mustelmille hakattu :D ja nyt kipu sieltä on siirtny nänneihin, jes :D
 
Mulla on ollut nyt 4 päivänä repäisykipuja, sellaista nopeaa vihlontaa esim. niistäessä, aivastaessa tai nopeasti ylös noustessa. Opin eilen, että on normaalia ja liittyy kohdun kasvuun. Huh. Nännit myös vähän arat ja masussa pientä jomoilua. Ei vielä oikein muuta. Dpo15 menossa.
 
Esikoisesta (tyttö) oli lähes oireeton raskaus, kohdunkasvukipuja oli aina sattumalta ja muutaman kerran päivässä tai ei ollenkaan lievää ohimenevää kuvotusta. Kasvojen iho teki otsalle pientä hormoninäppyä vasta reilu puolessa välissä. Vähällä pääsin. Nyt vaikka täs ollaan aivan alussa niin on väsyttänyt tänään aika voimakkaasti, hengästyttänyt ja eilisestä asti muistan olleen sydämentykytystä. Masussa ei tunnu vielä mitään. Eli ihan eri juttuja mitä esikoisesta!
 
Mulla on ollut nyt 4 päivänä repäisykipuja, sellaista nopeaa vihlontaa esim. niistäessä, aivastaessa tai nopeasti ylös noustessa. Opin eilen, että on normaalia ja liittyy kohdun kasvuun. Huh. Nännit myös vähän arat ja masussa pientä jomoilua. Ei vielä oikein muuta. Dpo15 menossa.

Sama täällä! Nyt dpo 17. Lisäksi selkäkipeytyy maatessa herkästi. Rinnat viimeksi keskenmenneessä oli todella kipeät, varsinkin kyljellään maatessa. Ja nännit oli arat! Nyt ei niinkään. Hymyilyttää vaan :)
 
Rinnat sivuilta painaessa kipeät sekä nännit. Hitusen enemmän mitä normi menkkojen aikaan..
kohdun kohdalla pieniä jomotuksia välillä.
Pissattaa ja pissa tuoksahtaa raskaana olevan pissalle :D
 
viimeviikolla vatsa nippaili ja menkkakipuja oli jatkuvasti, nyt enää satunnaisesti. Nännit on plussasta asti olleet kipeät sievästi puristaessa, muuten tisseissä ei tuntemiksia :D pissahätä. On. Useasti.

Niin vähän siis oireita että välillä melkein epäilen raskautta :D nyt 4+5

Muutaman päivän ollut repäisykipuja nopeasti noustessa tai venytellessä. Eilen oli ensimmäistä kertaa samanlainen huono olo kuin esikoisen aikaan, vieläkään en oo varma onko se närästystä vai oksettavaa oloa :D
5+2
 
Oviksesta asti oli sellaista ohimenevää vihlaisua oikeanpuolen alavatsalla, ihan normaalia kyllä mutta dpo 6-7 alkoi jomottaa ihan kunnolla parin tunnin ajan, tais silloin kiinnittyä ja dpo 8-9 kun ekan plussan sain niin sen jälkeen tuikki päivän ajan kohdunsuulle, nyt on dpo 10-11 ja rv 3+3-4 kaiketi ja välillä alavatsalla tuntemuksia. Mulla on kyllä tosi aikaisin aina raskausoireet alkaneet, kahden aiemman kohdalla jotka päätyi synnytykseen niin oireet alkoi just plussauksen jälkeen ja menkkojen mukaan olin pidemmällä mitä oikeasti olin niin ei ihmekään että nyt jo jotain oireita, tällä kertaa tiedän tarkan oviksen :) pahoinvointia oli kummastakin ainakin rv 6 lähtien sinne rv 12-14 asti, sitä en odota ollenkaan, välillä oli lähellä ettei tiputukseen joutunut :sad001
 
Tässäpä omia oireitani, nyt 4+3, tai voi olla 5+3, kun tarkkaa en tiedä
Ihan järkyttävän huono olo, eilen jopa oksensin vaikka yleensä en kyllä millään oksenna ☹️ Ihan hirvittää tulevat viikot töissä..
Lisäksi kova jano ja kova kämmenien kutina ja se jatkuva pissalla ravaaminen.. rinnat on kipeät, mutta vielä siedettävällä tasolla
 
Mulla on oireina sellainen olo aamuisin kuin olisi rapulassa. Yöllä herään vessahätään ja janoon. Ne on aina yhtä aikaa. :""D mahassa kurisee oudosti, nippailee kun nousee nopeasti ylös. Väsyttää ja nälättää.

Rv 3+6
 
Mukava lueskella muidenkin oireita :) Pahoinvoinnista kärsiville tsemppiä.

Täällä uutena oireena nännikipu. Muuten vatsan juilimiset jatkuu.

Rv 4+5 tai 5+5
 
Noh onpaha oire tämäkin. Seksin jälkeen tais vatsa mennä sekasin, niin pönttöä hetken halasin :hilarious:
6+0
 
Järkyttävä tissikipu tänään kun heräsin, ihan pahaa tekee jos antaa vapaana roikkua :D Elävät unet on alkaneet ja yöhikoilu.
Rv 3+4 vasta :)
 
Takaisin
Top