Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Itsekin olen miettinyt, ovatko tällä viikolla kokemani epämiellyttävät alavatsatuntemukset harjoitussupistuksia. Kaipa ne sitten ovat. Tuntuu tosiaan vähän painetta tai pistämistä, mutta ei se kovin paljoa satu. Selkään asti mulla ei ole säteillyt tuo kipu.
.
Juu, loppuu, synnytyksen jälkeenJahas. Loppuuko se särky joskus??
Juu, loppuu, synnytyksen jälkeen
Anteeks, oli ihan pakko lohduttaako että mulla on myös alaselkä tohjona, välillä jään kiinni jopa sohvalle kun selkä jotenki jumittuu. Ja sit just vetää jalat alta. Yritetään ajatella että tää ei oo lopullistaKiitos lohduttavista sanoista 17 viikkoa tuskaa jäljellä
Enemmän tää nälkä ärsyttää kun mikään maailman kipu. Puoli tuntia edellisestä ateriasta ja kuolen nälkään.
Iskanderin? Mitä se on? En oo ite koskaan syönyt kebabia mut siis kaikki ruoka menee ja isot annokset ja puolen tunnin päästä nälkä taas. Paino nousee kilon viikossa, ihan sairasta tää touhu nytJoo tää on paha! Just söin iskanderin mutta korvasin leivän palat salaatilla... miten tämän himon saa loppumaan? Vähintään 2 x vko pitää saada kebabia niin ja muutenkin liha! Mies grillas meille päivälliseksi possun pihvit ja että oli hyvää söin 2 pihvii salaatin kera... olis voinut syyä enempikin