Uusina oireina univaivat ja ummetus. Onko vinkkejä jälkimmäisen helpottamiseen..?
Rv 4+6
Luumua varmaan kannattaa koittaa ennen kuin mihinkään lääkkeisiin turvautuu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uusina oireina univaivat ja ummetus. Onko vinkkejä jälkimmäisen helpottamiseen..?
Rv 4+6
Mulla on oireena ihan järkky pahoinvointi. Alko kuudennen viikon puolivälissä. Yököttää, ei ollenkaan ruokahalua. Väkisin jotain mehuja vaan lipittelen. Eilen alkoi oksentelu. Saikulla nyt viikon ja tänään aika gyn polille, mutta eipä ne sielläkään mitään oikein asialle voi. Kaikki maailman vinkit oon testannut, mutta silti. Tuntuu, että olen ihan luuseri, kun en töihin pysty, vaikka muut mammat porskuttaa hyvällä vauhdilla.
7+0 ja mulla ollut myös rusehtavaa vuotoa koko ajan ja pidetty ihan normaalina. Tsemppiä muillekin!
Huh,täällä huono olo 24/7 nyt aaivan uusissa ulottuvuuksissa mikään ei oikee maistu ja pönttöäkin halailtu,ei.oo kyll aiemissa raskauksissa ollu näin pahana! Yöllä ei saa nukuttuu ku tissit kipeet ja tuntuu et joku tökkis neulalla nänneihin nyt menossa rv 6+2/3 et eihän tää olo onneks kovin montaa viikkoo enää kestä(toivottavasti):angelic: onko teillä muilla jtn ideoita mikä ois semmoi ruoka minkä vois saada alas? Aiemmin söin ruisleipää mut nyt se aiheuttaa hirveetä närästystä...
Huh,täällä huono olo 24/7 nyt aaivan uusissa ulottuvuuksissa mikään ei oikee maistu ja pönttöäkin halailtu,ei.oo kyll aiemissa raskauksissa ollu näin pahana! Yöllä ei saa nukuttuu ku tissit kipeet ja tuntuu et joku tökkis neulalla nänneihin nyt menossa rv 6+2/3 et eihän tää olo onneks kovin montaa viikkoo enää kestä(toivottavasti):angelic: onko teillä muilla jtn ideoita mikä ois semmoi ruoka minkä vois saada alas? Aiemmin söin ruisleipää mut nyt se aiheuttaa hirveetä närästystä...
Joo tää palelu on jotain järkyttävää!Oksettavan olotilan lisäksi ilmaantunut jatkuva jano ja vessassa juokseminen, sekä ihan hirveät unet. Edellisessä raskaudessa en kyllä muista nähneeni outoja unia, mutta nyt. Niin ja palelu ja sen jälkeen hirveä hiki päällä.
Kärsin kaksi viikko ihan hirvittävän huonosta olosta, etoi pitkin päivää ja varsinkin kun yritti syödä, mutta pakko oli väkisin hissukseen aina jotain alas saada tai sitte tuli huono olo syömättömyyden takia.
No eilen vaihdoin vitamiinin merkkiä ja tänään ei ole huono olo vaivannut kuin ihan vähän aamusta, äsken söin ison annoksen ruokaa ja olo täysin normaali!!
Sattumaa vaiko ei, mutta kokeilun arvonen kaikille huono vointisille
Nyt rv 6+2