Oireet

Meille tulis huomena kotiin hieroja saa nähä vauhdittasko se yhtää synnytystä käyntiin ku sais nesteet liikkeelle kehossa.
 
Nämä viimeiset vauvat taitaa olla sitkeetä tekoa. Itsellä oli viime yönä supistuksia parin tunnin ajan 2-3 minuutin välein ja kesti minuutista kahteen. Siinä piirtyi jo ihan hyvät viivat laskuriin mutta loppui myös yhtä nopeesti kun alkoikin. Sainpas vähän esimakua mitä ne supistukset olikaan, tähän asti ollut sellaisia kovettumia mutta tuosta voi sanoa jo että hikeä ja tuskaa pukkas. Loppu yön sitten ihan normi kovettumia ja sain nukutuksi.

Paljon paljon nyt synnytys tuulia meille kaikille, ei tämä nyt enään kovin montaa viikkoa kestä kenelläkään.. :cool:
 
Elän niin hengessä mukana teidän kanssa, ja toivon jokaiselle pian nyyttiä syliin. Yllättäen arki vie niin paljon aikaa, etten enää ehdi kommentoimaan teidän viestejä! Voimia kaikille :Heartred
 
Käynnistykseen saavuttu. Sisätutkimuksessa tullessa auki 5 senttiä, lauantai illan supistukset näköjään tehneet tehtävänsä kun pari päivää sitten auki olin sen sentin. Kalvot puhkaistu ootellaan supistusten alkamista, kaksi tuntia armon aikaa sitten aloittavat oksitosiinin. Oon ihan paniikissa, itkettää ja pelottaa.
 
Tsemppiä Nonnuska! Kohta saat vauvan syliin. :Heartred Täälläkin on arki niin hektistä vauvan ja esikoisen kanssa, ettei juuri ehdi foorumia lukemaan. Aina tilaisuuden tullen käyn aina lukemassa, onko tullut uusia vauvauutisia. Ei mene enää kauan, kun kaikki syyskuiset ovat syntyneet! Tsemppiä ja pitkiä hermoja kaikille vielä odottaville. Itselläni meinasi myös kärsivällisyys loppua, kun meni melkein kaksi viikkoa yli lasketun ajan. Rv 41+4 käynnisteltiin yliaikaiskontrollissa ensin ballongilla ja sen jälkeen puhkaistiin kalvot.
 
Täällä särkee reisiä ja selkää. Aamulla tuli muutama kipee supistus ja hetken jo luulin että lorahti lapsivettä mutta tuskimpa oli kun ei nyt enää mitään ole tullut. Mutta tuskin kuitenkaan tänä tänäänkään syntyy. Tekis mieli lähtee lenkille mutta tuo nilkka ei sitä kyllä kestä.
 
Tsemppiä Nonnuska! Pian on vauva sylissä. Ja muillekin vielä kun odottelee tuskastuneena synnytyksen alkamista!
 
Nonnuskalle paljon tsemppiä! Kohta on palkinto sylissä :Heartpink
 
Eipä tullut mulle sitten tänäänkään aikaa sinne yliaikaiskontrolliin :woot::wideyed: käsitin, että oisivat tänään soittaneet... mutta toivottavasti sitten huomenna tai muuten ovat unohtaneet. Ois kyl ihan mun tuuria taas :bored:
 
Jos ei emppuli huomenna ala kuulua niin jos soittelet iltapäivästä sinne päin? Tosi turhauttavaa kun ei soittaneet!

Mulla jotenki sellai olo et synnytys ois lähellä kivut ja säryt kovenee vaan ja jotenki intuutio sanoo että pian vauva syntyy. Voi olla kyllä et oottelen vielä puolentoista viikon päästäkin :arghh:
 
Joo, aattelin kans et soittelen jossain välissä huomenna, jos ei mitään kuulu. Täällä ollut taas tänään sellaset säryt, että särkylääkettä on ollut pakko ottaa kun välillä itku tullut. Mutta eihän toi pikkutiittara sitä ymmärrä, että äitiin sattuu ja äitin pitäs saada hetki välillä levätäkin.

Nyt on taas alkanut illan supistuskarnevaalit. Tunnin nyt jatkuneet, saas nähdä meneekö taas sinne ysiin kymppiin asti, ettei mitää pysty tehä ja sit yöks taas lakkaavat. Eipä siinä, hyvä ettei öisin supista niin saattaa saada nukuttuakin. Ärsyttää vaan tää liki jokailtanen supistelu...
 
Ei menneet tänään ysiin, loppuivat onneks jo nyt niin saanee iltapalan nautittua rauhassa ennen nukkumaan menoa :) muut lieneekin jo synnyttämässä kun tänään on niin harvinaisen hiljasta ollut :eek:
 
Miten miiskunaksulla menee? Osuiko intuitio oikeaan? Toivottavasti saat Emppuli ensi yönä levättyä! Onko vauva liikkunut nyt ihan normaalisti vai olisiko kenties asettunut lähtökuoppiin? Mitenhän äippä x5 ja Minis? Oliko äippä x5:llä mummo vielä pitkään apuna? Toivottavasti poitsu päättäisi tulla ulos ennen mummon avun loppumista :)
 
Höpöhöpö emppuli! Mulla on suht negatiivinen mielentila että en oo hirveämmin viittinyt sitä tänne kylvää... supistaa taas 15 min välin, tulppaa(?) tai jotain muuta rusehtavaa limaa vuotaa ja keljuttaa...
koht lähden taas saunaan jos se vaik sit himmais noita supistuksia et saa nukuttua...
 
Imme äiskän on lähdettävä torstaina kotio joten alkais olla niinku NYT lähtö ”pakko” niin ei tarviis miettiä sairaalasta pois pääsy asioita tms... noh saa nähä! Turhauttaa...
 
Mulla on ainakin tänään ollut tosi vilkasta mahassa, mökelletään ihan huolella! Tsemppiä sinne äippä, tiedän kuinka ärsyttävää noi supistukset ilman kunnon lopputulemaa on...
 
Mulla on kans semmosta ärsyttävää 15-30min välillä napakoita supistuksia tullu noin klo 18 alkaen. Saapa nähdä mihin suuntaan tämä tästä kehittyy...
Tzemppiä edelleen kaikille!
 
Takaisin
Top