Oireet

Mullakin laskettu oli 10.9 ja aattelin että alkukuusta on jo varmaan vauva sylissä mutta näköjään mennään loppukuuta kohti. Tuntuu että vauvoja syntyy koko ajan mutta ite vaan junnaan paikalla eikä merkkiäkään synnytyksestä. Katoinkin tuosta syntyneet listasta että aika moni syyskuinen saanut vauvan ennen laskettua. Mua jo alkaa epäilyttää onko tuolla mahassa edes vauvaa vai oonko vain kuvitellut kaiken :shy: Kauppaankaan ei viitsi mennä kun pieni paikkakunta niin ei jaksa ihmisten kyyläystä ja kyselyä että vieläkö sulla maha ja varmasti jo viiskilonen yms. Saapi mies käydä kaupassa ja mä hautaudun kotiin...
 
^ja mulla oli laskettu 13.9. Ja samoilla fiiliksillä mennään että muut vaan synnyttää ja täällä mennää sitte käynnistykseen. Tänään on sitten viimeinen neuvola jossa yliaikaiskontrolliin aika varataan. Jos edellisiltan tuli kaksi napakkaa supistusta, niin nyt tuli kolme :') huomen sitte varmaan neljä ja..... en tiedä. Heräsin tosi voimakkaaseen alamahakipuun. Oikein sellainen kuin tosi paha menkkakipu. Myös kaksi kipeää supistusta tullut. Pitäis rentoutuu ja nukkuu kun ei tää täst tuski muuksi muutu. Mutta täällä notkun.
 
Mulla on ollut kans monta päivää maha todella kipee, menkkajomoja ja jotain 10-15 supistusta, oikein napakkaa iltaan. Mutta tuo lapsivesi sentään on merkki siitä, että jos ei muuten niin kahen vuorokauden päästä on nyytti sylissä! Eli tsemppiä sinne AamuElokuun!
 
Täällä huonoin yö pitkiin aikoihin takana. Ei mitään hullun kipeitä supistuksia, mut silleen et heräsin niihin monta kertaa ja pakko päästä ylös sängystä. Epäsäännöllisiä, mutta supistuksia kuitenkin... Katsotaan nyt mihin suuntaan tää tästä kehittyy. Rv 40+3
 
^toivittavasti kehittyis ihan synnytykseksi:wink jaksuja väsy päivään! Otahan päikkärit jos yhtään mahdollista :)
 
Täällä kans supistellut eilisestä aamupäivästä asti. Välillä kipeemmin välillä vähemmän kipeesti. Yöllä pari kertaa olin pystyssä tunnin verran ku ei pystynyt makaamaan enää mutta sitten lopulta aina hellitti ja pysty nukkumaan... No jos jotain positiivista pitää ettiä niin kerrankin supistukset ei loppunut kokonaan yön aikana mutta vähän vois touhu kyl nopeutua...
 
Paljon tsemppiä AamuElokuu! Toivottavasti vauva on pian sylissä, ellei sitä jo toki ole :Heartred
 
Täällä ei oo tapahtunut vittistä eikä vottista. Lopulta meni hermo ja lähin apteekkiin, pakko vaan hakee ne omepratsolit tähän närästykseen. Oon yrittänyt nyt yli viikon sinnitellä, että huomenna se varmaan tulee, turha hakee kauheeta lääkesatsia. No,nyt on kuukauden satsi niitä ostettuna, että eipä perkule ainakaan enää närästä. Saas nähdä montako tuosta satsista ehtii syödä ennen vauvaa.
 
Dodiin AamuElokuun! Tsemppiä loppurutistukseen! ♡

Täällä vielä hyvin yhtenä, vaikka aktiivista supistustoimintaa ollutkin. 8min kellotuksella eilen monta tuntia ja yöksi rauhottui. Unia välistä pätkäisenään. Katsotaan kuin tänään jatkuu availu vai jäikö haaveeksi.. :)

Tuo verenpaine.. niin nousua n10-15 pykälää ylöspäin ja vauvan sykkeissä taas samainen alaspäin. Nämä näitä "vanhanajan merkkejä" synnytyksen lähellä olosta ja uskoo joka haluaa. Eipä ne vauvat enää montaa viikkoa siellä asustele kuitenkaan tai häädetään. :D :)
Synnytystuulia toivon kaikille kyllä pikaisesti. Kypsiä rupee oleen jo sopivasti jokainen!
 
Mulla sama nousu suunnilleen verenpaineessa. Muuten ollu tosi hyvät ja nyt hiukan korkeammat.

Voiko supistukset tuntua osittain reisissä? Ko mulla välillä reidet polttelee mut ei oikee muuta. Vatsa ja selkä on vaa kipeitä vähän ja jomottelee.
 
Mulla oli ainakin salissa reidet tosi kipeät supistusten aikana, joten varmasti voi kipu säteillä myös sinne.

Sitten toiseen asiaan. Ai hyvä ihme mikä närästys tuli nyt synnytyksen jälkeen. Sairaalakassissa on samarinia - eikös sen pitäisi auttaa?
 
Mulla siis nousi verenpaine viikkoa ennen synnytystä ja nyt ne on heti normaalit. Miellän sen nyt ainakin omalta kohdalta lähestyvän synnytyksen oireeksi. Mulla imme närästi synnytyksessä! Eikös se samarin auttais :)
 
Kuvittelisin samarinin auttavan... tälläkin närästää:/ rennietä vaan iltapalaksi!
 
Mulla nousi kans verenpaineet tuossa 1,5 viikkoa sitten, mutta maanantain neuvolassa olivat taas 70/106. Eli mulla ei merkannut mitään.

Mutta eipä närästä enää kun otin omepratsolia. Viimeks loppu närästys synnärille, mutta tuota on nyt tosiaan kuukauden satsi, että syödään sitten myöhemminkin, jos jatkuu synnytyksen jälkeenkin. Jos sitä tänä yönä nukkuiskin kun ei oo oksot koko ajan suussa :grin mahassa kyl sellaset bileet, että ne voi lepoa haitata. Varsinkin kun tuntuu yrittävän kynsiä tiensä ulos alapäästä... ja sit sellasia hermosärkyjä/suonenvetoja sisäreisissä kun vissiin punkee päällään jonkun hermon pinteeseen...
 
Takaisin
Top