Oireet

Keskustelun 'Kesäkuiset 2018' aloitti Mamma84, 26 syys 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Tiuski Ihastunut foorumiin Maaliskuiset 2021 Kesämammat 2018

Toivotaan et päästäs kaikki lähtee synnärille kenellä nyt ollu supistuksia! Alkais jo tosiaan tämä odottaminen riittämään :P
  2. KasKas Peruskäyttäjä

Täälläkin vielä odotellaan. Tänään 38+6 ja vaikka supistelee kipeästi joka päivä niin ei oo merkkiäkään siitä et vauva olis syntymässä vielä pitkään aikaan...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 1
  3. Lellu87 Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2021

Mä viikko sitten kirjoittelin että muutaman kerran yössä herään supistuksiin. Viime yönä heräsin tunnin välein ja nyt on pitkin päivääkin supistellu. Ja selkä on kipee. Saa nähdä kestääkö vielä viikkoja vai päiviä. Nyt on 38+3
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. Mimi83 Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Täällä yöt pätkäsiä mut muuten olo ihan ok. Olisin jo ihan valmis kyllä synnyttämään (rv 38+4)mut uskon et ei oo viä tulossa. Neuvola oli tänään ja pää on kiinni ja hyvässä asennossa mut katotaan ny. En usko et ennen juhannusta syntyy mut toivotaan! :happy: Mulla ei kyllä aiemmista synnytyksistä ole mitään ennakkomerkkejä tullut joten ei voi tietää. Eka alko lapsivesien menolla aamulla ja toinen yöllä supistuksilla.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Optimistinen Optimistinen x 1
    Last edited: 14 kesä 2018
  5. papupata23 Peruskäyttäjä

Jei! Ei oo pitkään aikaan ollu näin energinen olo kun tänään! Saanut siivottuu asunnon kunnolla ja pestyy monta koneellista vaunun ja turvaistuimen pehmusteita! Ollut tosi vetämätön olo kauan jo! Tarkoittaakohan tää kohta jotain? :wink:woot:
    • Tykkää Tykkää x 4
  6. linella Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Huhhuh, on kyllä niin tuskanen olo tänään! Väsyttää ja on niin turvonnut olo :sad001
  7. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Yhdyn tähän ja ummetus taas vaivaa!
  8. papupata23 Peruskäyttäjä

Täälläkin massiiviset turvotukset jalassa. Tavan kengät ei mene jalkaan. Sormien nivelet on hieman kipeät myös. Tulispa viileempää tai syntyispä tää baby jo.
    Ja meilläkin mies ja tyttö nukkui klo 11 asti ja ite heränny melko pirteenä jo klo 8.
  9. linella Tuttu foorumilla Jouluäidit 2020

Joo ei oo kivaa! Tsemppiä meille! Pitäisi nyt vielä nauttia tästä raskaudesta, kun kohta tämä on sitten ohi... Mutta ei nyt oikein jaksa nauttia! :D
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  10. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Joo, ei tästä enää nauti. Nautisin mieluiten ajasta ku toinen olisi vierellä.
  11. Tiitu90 Ihastunut foorumiin Kesä-äidit 2020 Kesämammat 2018

Mulla nyt koko päivän ollut juuri sama olo kun menkat alkais... sellasta pientä jomottelua alavatsalla..
    Ei kuitenkaan niin häiritsevää että särkylääkettä ois tarvinnu.
    Huomasin myös tänään että nyt tulee toisestakin rinnasta tätä ensimaitoa:grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Tuota menkkamaista jomotusta ollut jonkin aikaa. Ja suppareita. Tosin niihin on tehonnut kauratyyny ja kuuma suihku, sekä pahimpiin olen ottanut panadolin. Tosin neuvolassa oltiin sitä mieltä että kyllä ne kunnon kivut vielä tulee. Tietääköhän, milloin sitä täytyy lähteä? Kunhan nyt saisin käydä ke astma testissä, niin ois sekin alta pois.
  13. Mimi83 Peruskäyttäjä Kesämammat 2018

Voi että näitä öitä! Viime yönä taas jatkuvaa puutumista ja sit klo 4-5 tulikin valvottua ihan pirteenä. Mulla myös sormien nivelet kipeenä ja alamahaa jomottelee aina välillä. Myös reidet jumissa jotenki. Jos tietäisi et enteilee synnytystä niin ei haittaisi mut kun voi mennä vielä parikin viikkoa..:bored: Mä olisin jo valmis. Eilen saatiin vauvan sänkykin paikalle. :happy:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  14. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Tänään on supistuksia tullut pitkin päivää, vielä ainakin kotosalla tää päivä.
    • Tykkää Tykkää x 3
  15. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Jälleen pitkin yötä mutta kipu ollut sietorajalla, oon pystynyt nukkumaan pätkissä.
  16. Huvitutti Ihastunut foorumiin Kesämammat 2018

Jospa sie pääsisit seuraavaks jo tositoimiin :) peukkuja pietää!
  17. Ketterä Tuttu foorumilla Lokakuun äidit 2019 Kesämammat 2018

Rauhoittui nyt päiväksi. Saa nähdä kuinka kauan se antaa odottaa. Viikko la aikaan. Mutta alkaa supistukset olla kivualiaampia.
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  18. Lellu87 Tuttu foorumilla Maaliskuiset 2021

39+1 viikkoon en oo saanu nukkua. Joka yö supistelee ja selkä on kipee. Tänään neuvolassa mitattiin paineet 137/96. Viime viikolla oli jo hiukan nousussa. Täytyy seurata tilannetta. Olo alkaa olla tukala.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  19. Töppö Aloittelija

Toivottavasti pääsette pian synnärille, nuo viimeiset viikot ja päivät on tuskaisia odotella!
    Tajusin että mulla oli 3. Ja 2. Päivä ennen synnytystä sellaisia, ettei silloin supistellut (harjoitussupistuksia) muuta kuin ihan muutama, mutta isolla asialla joutui käymään useamman kerran. Sit join vadelmanlehtiteetä tuskastuneena odotteluun 2. Päivä ennen synnytystä ja se edeltävä päivä olikin sillon supistusten suhteen ahkerampi ja sit sit tehtiinkin se syöksysynnytys. Todennäköisesti vadelmanlehtitee oli ihan yhteensattumaa, mutta täytyy sanoa, että se oli hyvää, jos ei muuta ihmeellistä tehnyt synnytyksen eteen. :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Muusa79 Aloittelija

Hmm, mulla 39+3 eikä suurempia kipuja tai muita merkkejä. Joka päivä pari kertaa pientä menkkakipuilua sen verran että sen juuri huomaa. Kivuttomia harjoitus/ärsytyssupistuksia on enemmänkin. Saa nähä meneekö paljonkin yli..

Jaa tämä sivu