Oireet

Tiedä johtuuko helteistä, mutta vähän on ollut huono olo pari päivää. Semmosta pientä öllötystä eikä oikein maistu ruoka. Ja rinnat on vihlonu myös samaan tapaan kuin alkuraskaudesta.
 
Unettomuus, joka asento on epämukava ja vauvan liikkuminen ahtaassa tilassa alkaa olla jo melkosen tuskasta.. Saisi pieni palleroinen syntyä jo niin meillä molemmilla voisi olla vähän helpompi olo..
 
Joo mulla kans yön saldo on komeat kolme tuntia unta. Eihän tällä pärjää! Lonkkasärky on jotain käsittämätöntä eikä siihen oo panadolista mitään apua. Nyt riittää!
 
Just ku eile pääsin sanomaa et ei ollu koko päivänä mikää kipeenä ni joha alotti ennen nukkumaa menoa vauva taas porailun alas ni et vihlo mahaa alaselkää myöten. Yö oli ok ku unta sai ja nyt taas sama meno jatkuu :O
 
Hyiiii mulle tuli nyt aamulla kanssa yhtäkkiä tosi huono olo, olin jo ihan varma että laatta lentää. Vatsassa myös tuntuu kiertävän. Ehkäpä pitää hetki huilia.
 
Mulla on kanssa ruoka maistunut huonommin viime aikoina ja suoli tyhjenee monta kertaa päivässä. Ja edellisestä raskaudesta muistoksi jääneet peräpukamat ovat taas täällä, eli vaaka-asento kutsuu taas
 
Taas pari erittäin huonosti nukuttua yötä takana, mahan kipuilua, huonoa oloa. Olen lukenut että joillakuilla mahan sekaisin meneminen ja huono olo on ennakoinut synnytystä, joten sitäpä tässä nyt sitten toivon sormet ja varpaat ristissä et lähipäivinä alkais tapahtumaan. Tai mieluummin vaikka heti tänään, ei haittais ollenkaan.

39+4
 
Treenit aiheuttaa sen että aamulla vaikee päästä alavatsa jomotuksen takia ylös. Tänään siivosin ja puistelin matot ni avot miten kipee alamaha. Mulla on vielä kolme viikkoa laskettuun joten en haluu jämähtää sängyn pohjalle ainakaan vielä. :sad001 ja välillä oikeasta jalasta vetää suonta, hyvä ettei jalka petä alta.

36+6
 
Kuulikohan vaavi mun manaukset kun nyt on tullu kipeitä supistuksia epäsäännöllisen säännöllisesti n. 4 tuntia..? Limatulpasta ei tietoa eikä lapsivesikään oletettavasti ole mennyt. Vatsa toimii erittäin hyvin. Soitin sairaalaan mutten kyllä yhtään viisaammaksi tullut nuivan oloisen vastaajan ympäripyöreistä puheista. Että saa ny sit nähdä onko tässä tosi kyseessä ja päästäänkö synnärille asti tänään vai onko sittenkin ihan väärä hälytys.

39+5
 
Eipä tässä ehtinyt itse paljon oireita päivittelemään. Eilen meni vedet ihan yllättäen vähän ennen yhdeksää aamulla, kolmen vartin päästä siitä alkoi supistukset ja pieni (iso) poika oli maailmassa jo ennen yhtätoista. Hyvä, ettei tullut matkan varrelle!
Onnea myös toiselle kuudennen päivän sankarille!:happy:
 
40+5. Kolme kertaa kuukauden sisään ollut pidempi aika supistuksia ja sellanen olo että pian tulee lähtö, mut aina ne on ohi mennyt. Kaks kertaa kalvojakin jo pyöritelty, limatulppa lähteny 2 vkoa sitten, silloin paikat oli auki 2cm ja kaulaa jäljellä 2cm , joka pehmeä.
3 s:ää , kuoppaiset hiekkatiet, vyöhyketerapia jne (eli kaikki) kokeiltu ja ei synny. Ihmisiltä tulee viestiä ”joko joko” ei oo yhtää hermot riekaleina...
 
Kahdesti alakerta tsekattu ja pyöritelty vähän kovemmin ja kahdesti olen käynyt akupunktiossa eikä siitä ole ollut hyötyä. Ei auta kävelyt, saunominen tai sekstailukaan. Eli tää kaveri ei vaan halua tulla maailmaan. Jospa huomenna käynnistäisivät tai tekisivät edes jotain kun on ya-kontrolli

41+0
 
Eli samassa veneessä piiu soudetaan :/ mä en oo saanu ees aikaa ya kontrolliin vielä.. kai se sit joskus ens viikolla on...
 
Takaisin
Top