Oireet

Toivotaan et päästäs kaikki lähtee synnärille kenellä nyt ollu supistuksia! Alkais jo tosiaan tämä odottaminen riittämään :P
 
Täälläkin vielä odotellaan. Tänään 38+6 ja vaikka supistelee kipeästi joka päivä niin ei oo merkkiäkään siitä et vauva olis syntymässä vielä pitkään aikaan...
 
Täällä yöt pätkäsiä mut muuten olo ihan ok. Olisin jo ihan valmis kyllä synnyttämään (rv 38+4)mut uskon et ei oo viä tulossa. Neuvola oli tänään ja pää on kiinni ja hyvässä asennossa mut katotaan ny. En usko et ennen juhannusta syntyy mut toivotaan! :happy: Mulla ei kyllä aiemmista synnytyksistä ole mitään ennakkomerkkejä tullut joten ei voi tietää. Eka alko lapsivesien menolla aamulla ja toinen yöllä supistuksilla.
 
Muokattu viimeksi:
Huhhuh, on kyllä niin tuskanen olo tänään! Väsyttää ja on niin turvonnut olo :sad001

Täälläkin massiiviset turvotukset jalassa. Tavan kengät ei mene jalkaan. Sormien nivelet on hieman kipeät myös. Tulispa viileempää tai syntyispä tää baby jo.
Ja meilläkin mies ja tyttö nukkui klo 11 asti ja ite heränny melko pirteenä jo klo 8.
 
Joo, ei tästä enää nauti. Nautisin mieluiten ajasta ku toinen olisi vierellä.
 
Mulla nyt koko päivän ollut juuri sama olo kun menkat alkais... sellasta pientä jomottelua alavatsalla..
Ei kuitenkaan niin häiritsevää että särkylääkettä ois tarvinnu.
Huomasin myös tänään että nyt tulee toisestakin rinnasta tätä ensimaitoa:grin
 
Tuota menkkamaista jomotusta ollut jonkin aikaa. Ja suppareita. Tosin niihin on tehonnut kauratyyny ja kuuma suihku, sekä pahimpiin olen ottanut panadolin. Tosin neuvolassa oltiin sitä mieltä että kyllä ne kunnon kivut vielä tulee. Tietääköhän, milloin sitä täytyy lähteä? Kunhan nyt saisin käydä ke astma testissä, niin ois sekin alta pois.
 
Voi että näitä öitä! Viime yönä taas jatkuvaa puutumista ja sit klo 4-5 tulikin valvottua ihan pirteenä. Mulla myös sormien nivelet kipeenä ja alamahaa jomottelee aina välillä. Myös reidet jumissa jotenki. Jos tietäisi et enteilee synnytystä niin ei haittaisi mut kun voi mennä vielä parikin viikkoa..:bored: Mä olisin jo valmis. Eilen saatiin vauvan sänkykin paikalle. :happy:
 
Jälleen pitkin yötä mutta kipu ollut sietorajalla, oon pystynyt nukkumaan pätkissä.
 
Jospa sie pääsisit seuraavaks jo tositoimiin :) peukkuja pietää!
Rauhoittui nyt päiväksi. Saa nähdä kuinka kauan se antaa odottaa. Viikko la aikaan. Mutta alkaa supistukset olla kivualiaampia.
 
39+1 viikkoon en oo saanu nukkua. Joka yö supistelee ja selkä on kipee. Tänään neuvolassa mitattiin paineet 137/96. Viime viikolla oli jo hiukan nousussa. Täytyy seurata tilannetta. Olo alkaa olla tukala.
 
Toivottavasti pääsette pian synnärille, nuo viimeiset viikot ja päivät on tuskaisia odotella!
Tajusin että mulla oli 3. Ja 2. Päivä ennen synnytystä sellaisia, ettei silloin supistellut (harjoitussupistuksia) muuta kuin ihan muutama, mutta isolla asialla joutui käymään useamman kerran. Sit join vadelmanlehtiteetä tuskastuneena odotteluun 2. Päivä ennen synnytystä ja se edeltävä päivä olikin sillon supistusten suhteen ahkerampi ja sit sit tehtiinkin se syöksysynnytys. Todennäköisesti vadelmanlehtitee oli ihan yhteensattumaa, mutta täytyy sanoa, että se oli hyvää, jos ei muuta ihmeellistä tehnyt synnytyksen eteen. :happy:
 
Hmm, mulla 39+3 eikä suurempia kipuja tai muita merkkejä. Joka päivä pari kertaa pientä menkkakipuilua sen verran että sen juuri huomaa. Kivuttomia harjoitus/ärsytyssupistuksia on enemmänkin. Saa nähä meneekö paljonkin yli..
 
Takaisin
Top